Sophia:James...lütfen hayatımı daha fazla mahvetmeden çık hayatımdan
Arkasını döndü ve camdan atlayarak çıktı ev çok yüksek olmadığı için birşey olmadığına emindim zaten oradan girmiş olmalıydı.
Hanry:Böylesi daha iyi onu boşver
Sophia:Hanry,lütfen çık odamdan!
Hanry:Pekala yanlız kalmaya ihtiyacın var,birşeye ihtiyacın olursa aşağıdayım
Ve odadan çıktı Hanry odadan çıkar çıkmaz dizlerimin üzerine yığıldım ve hıçkırıklarımı tutamadım.
-------------1saat sonra-----------
Biraz biraz kendime geldiğimde Julia'yı aramaya karar verdim benim derdimi anlayabilecek tek kişi oydu ve onu çok özlemiştim.Hemen ayağa kalktım ve yatağımın üzerinde duran telefonu aldım ve Julia'yı aradım(Telefon konusmasi)
Julia:Ooo Sophia hanım benim sizin hayatınızda yerim varmıydı!
Sophia:Julia...
Sesim çok kısık ve hırıltılı çıkmıştı
Julia:Bebeğim ne oldu iyi misin?
Sophia: Julia, bulusabilirmiyiz?
Julia:Tabiki! İyisin değil mi bebeğim?
Sophia:Tamam size geliyorum
Telefonu kapattım ve yatağımın üzerine fırlattım daha sonra üzerime bir sweat geçirip merdivenlere yöneldim merdivenlerin sonjnda Hanry duruyordu merdivenleri hızlıca indim yanından tam geçip gidecektim ki kolumdan tutup beni durdurdu.
Hanry:Nereye gidiyorsun?
Sophia:Julia'ya...
Hanry:Tamam ben bırakırım gel
Sophia:Tesekkurler ama gerke yok
Hanry:Seni tek basina bırakıcağımı düşünmüyorsun herhalde?
Sophia:Kendi başımın çaresine bakabilirim
Kolumu elinden çektim ama hemen geri tuttu bu sefer kolumu çekememem için bu sefer kolumu sıktı.
Hanry:Ya sana bulaşırsa!
Hanry:Ne yapıcaksın!
Sophia:Saçmalamayı kes
Sophia:Araba ile gideceğim
Hanry:Ben seni bırakırım
Sophia: Ahhh! Kolumu acıtıyorsun.
Kolumu sertçe çektim ve hızlı adımlarla yanından uzaklaşıp arabama bindim.Kısa bir süre sonra Julia'nın evine vardım arabadan inip kapıya doğru yöneldim ve kapıyı tıklattım.Kapı hemen açıldı.Kapı açılır açılmaz içimden gelen bir dürtü ile hemen Julia'nın boynuna atladim.Julia ilk başta şaşkın bir şekilde donup kaldi ama sonra şaşkınlığı geçince sarılmama karşılık verdi.
Julia:Sarılmamıza içeride devam etsek nasıl olur?
Geriye çekildim ve göz yaşlarımı silerek zorda olsa tebessüm etmeye çalıştım.Sonra salona geçtik ben koltuğa oturduk o ise mutfağa gitti ve geri elinde pizza kutusu ve birkaç abur cuburla geri döndü getirdiği şeyleri yere bıraktı (bu arada) salonun parkesine yumuşak bir örtü ve bir kaç yastık koymuştu.
Daha sonra yere oturdu ve gelmem için örtüyü pohpohladi bende hemen küçük bir hamle ile koltuktan yere indim ayaklarımı karnıma doğru çekip oturdum.
Julia:Anlat bakalım ne oldu?
Gözlerimin dolmaya başladığını hissetmiştim dudağımın kenarını ısırıp olayları en başından beri detaylıca anlatmaya başladım James'dan ihanet yediğim kısımda kendimi tutamayip birkaç damla göz yaşı döktüm ama Julia'nın desteği sayesinde çabuk toparlanıp hemen anlatmaya devam ettim.Sonunda herşeyi anlattığımda Julia şaşkın ve düşünceli bir ifadeyle kalakaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlaşmalı Evlilik
RomanceSophia babasından miras kalan şirketi kazanmak için her şeyi yapmaya hazırdı, ama buna evlilik de dahil miydi?💍