9. Bölüm Aşk Kumruları

347 10 5
                                    

Sophia:Hanry?

Hanry hemen düştüğü yerden kalktı.

Hanry:Ben-ben amacım sizi dinlemek değildi telefonumu almak için gelmiştim sonra sözünüzü bölmek istemediğim için bekledim

Sophia:Peki telefonunu al ve çık o zaman!

Hanry'e tepkiliydim böyle olması gerekiyordu gerçekten beni çok sinirlendiyordu hayır dediysem hayırdı ama hala zorluyordu beni

Telefonu aldıktan sonra hemen arkasını döndü ve çıkıp arkasından kapıyı çarptı.

Sophia:Ahhh! Bu çocuk gerçekten sinirlerimi bozuyor

James: Boşver şu ergeni hadi gel akşam yemeğimiz için kıyafet alışverişine çıkalım.

Gülümsedim

Sophia:Hadi gidelimm!

James arabasının anahtarını aldı ve babama haber verip evden çıktık. Arabaya binip avmye gittik. Avmye girdiğimizde ilk önce Chanel'e girdik. Mağazaya girer girmez yanımaz görevli kadın geldi.

Görevli kadın: Merhaba, hoşgeldiniz efendim. Ne bakmıştınız? Yardımcı olabilirim isterseniz

Sophia: Başbaşa akşam yemeği yiyeceğizde ona göre birşeyler var mı?

Görevli kadın:Hmm...tamam buyurun şu taraftan

Görevli kadın:Beyefendi sizde eşinizi beklerken şurada iturabilirsiniz isterseniz

James:Çok iyi olur

James gitti ve deneme kabinlerinin önündeki koltuklara oturdu. Bir anda dejavu yaşadım evleneceğimiz zamanda aynısını yaşamıştık ama bu sefer gerçek aşk ile gelmiştik buralara...

Hemen kabine girdim ve birkaç tane kıyafet denedim. James hepsine aynı tepkiyi verdi, son giydiğim kıyafet dışında.

Son giydiğim kıyafet kombinli bir kıyafetti, yani kombin halinde satılıyordu. James görünce ağzı açık kaldı, hemen ayağa kalktı ve yanıma geldi ellerini belime doladı.

James:Sen-sen harika görünüyorsun güzelim

Gülümsedim ve James'ın dudağına bir öpücük kondurdum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gülümsedim ve James'ın dudağına bir öpücük kondurdum. Daha sonra görevli kadına döndüm.

Sophia:Bunları alıyoruz

Görevli kadın:Tamamdir efendim, siz üzerinizi giyinin daha sonra kasaya geçelim.

Sophia:Tamam

Kabine girip geri kendi kıyafetlerimi giydim. Herşeyi elime alıp kabinden çıktım ve kasanın yanına gittim.

Görevli kadın:Eşiniz ödedi efendim.

Gerçekten büyük bir dejavunun içine düşmüştüm. Sadece gülümsedim ve eşyaları kadına uzattım, paketleyip bana geri verdi.

Anlaşmalı EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin