*נקודת מבט אמילי*
אני קמה בבוקר ואני פוקחת את עיניי ואני מתחילה לאט לאט לקום מהמיטה .
ואני הולכת לכיוון החדר המקלחת שלי . שאני מגיעה אני הולכת לכיוון הכיור ואני לוקחת מברשת שיניים ומשחת שיניים ואני מתחילה לצחצח את שיניי .
שאני מסיימת לצחצח את שיניי אני שוטפת את פי ממשחת השיניים . אני מסרק את שיערי ושאני מסיימת אני יוצאת מחדר המקלחת ואני הולכת לכיוון ארון הבגדים שלי.
שאני מגיעה לארון הבגדים שלי אני מוציא ממנו חולצה דקה ארוכה בצבע כחול נייבי וטייץ שחור .
אני לובש על גופי את כל הבגדים ושאני מסיימת להתלבש אני מרססת על גופי בושם ושאני מסיימת לשים עלי בושם אני יוצאת מחדרי.
ואני מתחילה להתקדם לכיוון המדרגות שאני מגיעה למדרגות אני יורדת בהם עד שאני מגיעה לקומה הראשונה .
אני הולכת לכיוון המטבח ושאני מגיעה למטבח אני מתחילה לבשל את ארוחת הבוקר .
שארוחת הבוקר מוכנה אני מתחילה לארגן על השולחן את כל העוגות ואת כל כוסות הקפה .
שאני מסיימת לארגן את כל השולחן אני מסתובבת ואני לוקחת כוס זכוכית ואני ממלא אותה במים .
שהכוס המים מלאה במים אני לוקחת לגימה קטנה מהמים ואני מסתובבת בחדות ואני נתקלת במשהו קשיח וכל המים נשפכים עליי.
כל גופי נרטב מהמים שנשפכו עליי והבגדים שלי נצמדים על גופי.
אני מרימה את מבטי ואני רואה שרוסו עומד מולי . אני ורוסו יוצרים קשר עין עד שרוסו מפר את קשר העין שלנו והוא סורק את כל אורך גופי .
אני ישר נזכרת שבגללו כל המים נשפכו עליי ואני מתחילה להתעצבן עליו.
אני פותחת את פי בשביל לדבר ולהתעצבן על רוסו ואני צורחת על רוסו
"פאק רוסו כולי פאקינג רטובה בגללך" .רוסו מחייך אליי חיוך ממזרי ואני מבינה שהמשפט שאמרתי הרגע לרוסו הוא לא כמו מה שאני רציתי להגיד לו , ושיש למשפט שאמרתי שני משמעויות ושרוסו חשב על המשמעות השניה .
אני פותחת את פי ואני באה לומר לרוסו שזה לא מה שאני התכוונתי לומר לו .
אבל אז רוסו אומר לי"ואני אפילו לא נגעתי בך נסיכה , ואת כבר רטובה ממני" שרוסו מסיים להגיד את המשפט אני נהיית אדומה .
רוסו קולט את זה שאני אדמתי והחיוך הממזרי שלו רק גודל וגודל.
"אם את כבר רטובה ממני מה יקרה ברגע בו אני ידחוף את אצבעותיי עמוק לתוך הכוס שלך ואת תגנחי את שמי ,
אני יסובב את אצבעותיי בתוך הכוס ההדוק שלך ואת תוציא גניחות שבחיים לא חשבת שאת מסוגלת להוציא מהפה שלך ,
YOU ARE READING
אהבה אסורה
Romantikהספר השני מתוך סידרת הספרים אוהבות המאפיה התעללו בו בילדות והוא סבל מכל שניה ושניה בילדותו הוא היה הילד החלש,הפחדן, הילד שלא היה נלחם במי שהתעלל בו והרביץ לו ובגלל העבר שלו הוא הפך להיות בן אדם אכזרי,קר רוח וחזק הוא העוזר של הקאפו של המאפיה האיטלקי...