*נקודת מבט אמילי*
אני קמה בבוקר ואני פוקחת את עיניי ואני מנסה להתרגל לאור השמש שנכנס לתוך חדרי .
שאני מתרגלת לאור השמש אני מתיישבת על המיטה שלי ואני פורסת את ידי ואני מתחילה להתמתח קצת .
אחרי שאני מסיימת להתמתח אני קמה מהמיטה שלי ואני מסתכלת דרך חלוני ואני רואה שקריר היום ואני מחליטה שהיום אני הלבש ארוך .
אני מסתובבת ואני רואה שעבר כמה דקות ושהזמן עבר לי די מהר אז אני מתחילה להתקדם לכיוון חדר המקלחת שלי .
כשאני מגיעה לחדר המקלחת שלי אני הולכת לכיוון הכיור שלי וכשאני מגיעה לכיור אני לוקחת מהמדף שלי את מברשת השיניים שלי ואני מתחילה לצחצח את שיניי .
שאני מסיימת לצחצח את שיניי אני שוטף את פי ואני מתחילה לסדר את שיערי .
שאני רואה שהשיער שלי לא מסדר אני מתעצבנת ואני לוקחת גומיה ואני מתחילה לעשות לעצמי קוקו גבוה ומתוח.
אחרי כמה דקות אני מצליחה לעשות את הקוקו . אחרי הרבה נסיונות כושלים ולא מוצלחים , אחרי הרבה כאבים בידיים , אחרי הרבה עצבים וכוח סבל ענק אני סוף סוף עם הקוקו המושלם .
אני יוצאת מחדר המקלחת שלי ואני הולכת לעבר ארון הבגדים שלי .
כשאני מגיעה לארון הבגדים שלי אני פותחת את ארון הבגדים שלי ואני מוציאה ממנו חולצה שחורה דקה ארוכה , סווטשירט בצבע שחור וג'ינס ארוך בצבע כחול בהיר ואני מתחילה ללבוש הכל על גופי .
שאני מסיימת להתלבש אני מוציא גם גרבים לבנות ואני גורבת אותם על רגליי וכשאני מסיימת לגרוב את גרבי אני מרססת על עצמי בושם .
כשאני מוכנה אני לוקחת את הטלפון שלי ואני יוצאת מחדרי ואני מתקדמת לעבר המדרגות .
שאני מגיעה למדרגות אני מתחילה לרדת בהם עד שאני מגיעה לקומה הראשונה ואני מתחילה ללכת לכיוון המטבח .
שאני מגיעה למטבח אני חושבת מה להכין היום לארוחת הבוקר . וכעבור כמה דקות עולה לי הרעיון להכין להם צנימים , ביצי עין ומלא ממרחים אז אני מתחילה להוציא את כל המצרכים שאני צריכה ואני מתחילה לבשל להם .
*כעבור שעה*
הכל מוכן ואני סיימתי להכין להם את כל ארוחת הבוקר רק נשאר לי להכין להם את כל כוסות הקפה ולנקות את כל המטבח .
אני מתחילה להכין לכולם את הקפה שלהם ואז לוקה ורוסו נכנסים ביחד למטבח ואני לוקחת את שני כוסות הקפה שלהם ואני מגישה להם אותם .
לוקה ורוסו אומרים לי תודה באותו הזמן ואני מהנהנת אם ראשי .
אני מסתובבת ואני מתחילה לנקות את המטבח .
YOU ARE READING
אהבה אסורה
Romanceהספר השני מתוך סידרת הספרים אוהבות המאפיה התעללו בו בילדות והוא סבל מכל שניה ושניה בילדותו הוא היה הילד החלש,הפחדן, הילד שלא היה נלחם במי שהתעלל בו והרביץ לו ובגלל העבר שלו הוא הפך להיות בן אדם אכזרי,קר רוח וחזק הוא העוזר של הקאפו של המאפיה האיטלקי...