*נקודת מבט אמילי*
אני פוקחת את עיניי ואני מנסה להתרגל לקרני השמש שניכנסות לתוך חדרי .
שאני מתרגלת לקרני השמש אני מסתובבת לצד השני ואני רואה את רוסו מסתכל עליי.
"כמה זמן אתה ער?" אני שואלת את רוסו ורוסו עונה לי "אני ער כבר שעה וחצי" .
אני מסתכלת עליו במבט מבולבל כי אני לא מבינה למה הוא ער כבר שעה וחצי .
"שעה וחצי??? שעה וחצי אתה ער למה? " אני שואלת את רוסו
"כי אני מסתכל עליך" רוסו אומר לי בישירות
ואני מסתכלת עליו במבט עוד יותר מבולבל ממקודם."שעה וחצי אתה מסתכל עליי" אני לוחשת לעצמי בהלם למה שהוא יעשה דבר כזה .
ואז אני שומעת את רוסו אומר לי
"כן ואני נהנה מכל שניה" אני מסמיקה ואני מורידה את המבט שלי ואני רואה מזווית עיניי את רוסו מחייך חיוך צדדי ."תפסיק להסתכל עליי ככה" אני אומרת לרוסו בזמן שהוא ממשיך להסתכל עליי .
"איך זה ככה?" רוסו שואל אותי בהתחכמות והוא מתקרב עליי ובדיוק שניה לפני שהשפתיים שלנו ניפגשו אנחנו שומעים רעש של משהו מתנפץ .ואחרי כמה דקות אנחנו שומעים דפיקות על הדלת .
אני ורוסו מתרחקים אחד מהשני ואז אני צועקת
"מי זה?" "זה אני לוקה" לוקה אומר לי .ואני מסתכל במבט מבולבל על רוסו ורוסו מחזיר עליי את אותו מבט מבולבל .
"מה אתה צריך?" אני שואלת את לוקה ולוקה אומר לי "תקשיבי אני נתקעתי בכמה בעיות"
"איזה בעיות?" אני שואלת את לוקה ולוקה מתחיל להסביר לי"יש מצב אני בטעות אבל בטעות שברתי לרוסו את הארון הבגדים שלו " לוקה אומר לי ואני מסתכלת על רוסו במבט של הלם.
רוסו מהדק את הלסת שלו והוא בו זמנית מקלל צרור שלם של קללות חלשות בשביל שלוקה לא ישמע שהוא פה .
"אה ויש עוד בעיה קטנה , אבל ממש קטנה , לא כזאת נוראית וחמורה" לוקה מתחיל להגיד לי ואני נאנחת ואני שואלת את לוקה
"מה הבעיה לוקה?"ולוקה אומר לי
"אחרי שבטעות שברתי לרוסו את ארון הבגדים שלו חשוב לציין בטעות , יש מצב שאני גם שברתי לו את המנורה של החדר שלו" לוקה ישר משליח עליי את הפצצה ."אתה מה עשיתתתת?" רוסו צעק צעקה מחרישה אוזניים לעבר הדלת שמאחוריה לוקה נמצא .
"שיט , אמילי בבקשה תגידי לי שרוסו לא לידך" לוקה מתחנן עליי ואני אומרת לו
"לצערי אבל יותר לצערך ואני מצטערת לוקה , רוסו נמצא לידי" אני אומר ללוקה"פאק , בבקשה תגידי לי שהוא לא שמע את כל מה שאני אמרתי לך" לוקה אומר לי ואני עונה לו "אני מצטערת לוקה"
YOU ARE READING
אהבה אסורה
Romanceהספר השני מתוך סידרת הספרים אוהבות המאפיה התעללו בו בילדות והוא סבל מכל שניה ושניה בילדותו הוא היה הילד החלש,הפחדן, הילד שלא היה נלחם במי שהתעלל בו והרביץ לו ובגלל העבר שלו הוא הפך להיות בן אדם אכזרי,קר רוח וחזק הוא העוזר של הקאפו של המאפיה האיטלקי...