פרק 9

168 11 36
                                    

*נקודת מבט אמילי*

אני קמה בבוקר ואני מתחילה להתארגן אחרי שאני מסיימת להתארגן אני יורדת למטה ואני הולכת לכיוון המטבח שאני מגיעה למטבח אני מתחילה להכין את  ארוחות הבוקר .

*כעבור חצי שעה*

אני מסיימת להכין את ארוחת הבוקר ואני מגישה  אותה על השולחן שאני מסיימת לערוך את השולחן אני יוצאת מהמטבח.

אני הולכת לכיוון המדרגות אני עולה בהם ושאני מגיעה לקומה שלי אני הולכת לכיוון חדרי שאני מגיעה לחדר שלי אני פותחת את הדלת ואני נכנסת לתוכו.

אני מתקדמת לכיוון הארון הבגדים שלי ושאני מגיעה עליו אני מוציא ממנו סט ספורט  ואני מחליפה את הבגדים שלי לבגדי אימון אני לובשת טייץ בצבע טורקיז וטופ שחור ושאני מסיימת אני עושה קוקו גבוה.

אני לוקחת את נעליי הספורט שלי ואני לובשת אותם על רגליי. שאני מסיימת אני יורדת למטה ואני הולכת לכיוון חדר הכושר אני רוצה להתאמן היום בלי רוסו בגלל שהוא עצבן אותי אתמול.

ואני רוצה להוכיח לו שאני כן חזקה ושאני מסוגלת להגן על עצמי אתמול הוא פקפק בי .

אני נכנסת לתוך חדר הכושר ואני ישר מניחה את התיק האימון שלי בצד ואני שמה על ידי חותלות אימון ואחרי שאני מסיימת אני שמה גם כפפות איגרוף .

אני מתקדמת לכיוון זירת האיגרוף ושאני מגיעה לזירת האיגרוף אני  מתחילה לתת אגרופים לשק האיגרוף .

אחרי שאני נותנת אגרופים  לתוך השק האיגרוף אני מעיפה אגרוף  ואני בו זמנית מתחמקת משק האיגרוף שחוזר עליי .

אני נותנת איגרוף ואז אני זזה טיפה אחורה בשביל לא להפגע מהשק האיגרוף ואז אני נותנת בעיטה עם רגלי לתוך השק האיגרוף אני עושה את הפעולות האלה שוב ושוב.

המילים שרוסו אמר לי אתמול  זה הכוח שלי והדלק שלי בשביל להמשיך בדרכי ולהוכיח לו שהוא טועה.

*נקודת מבט רוסו*

אני נמצא בתוך המשרד שלי ואני עובד כל היום לא ראיתי את אמילי ואני לא יודע איפה היא אז אני נכנס לתוך תוכנת האבטחה של האחוזה ואני מתחיל לפרוץ לתוך כל המצלמות באחוזה.

אני בודק מצלמה מצלמה עד שאני מוצא את אמילי במצלמה מספר 48  שהיא נמצאת בתוך חדר הכושר אני לוחץ על המצלמה הזאת ואני נכנס לתוך כל המצלמות של החדר כושר.

אני רואה דרך המצלמה את אמילי מתאמנת באיגרוף היא עומדת מימול לשק האיגרוף והיא נותנת לו חבטות , אגרופים ,  בעיטות  ופאק היא לקחה ברצינות את מה שאמרתי לה .

היא מנסה להוכיח לי שאני טעיתי  בכל מה שאני אמרתי עליה אתמול לא התכוונתי שהיא תתחיל לשים לב יותר למכות  שהיא נותנת לשק האיגרוף .

אהבה אסורהWhere stories live. Discover now