פרק 19

172 12 4
                                    

*נקודת מבט אפריל*

אני קמה בבוקר ואני מתחילה להתארגן .
שאני מסיימת להתארגן אני יוצאת מהחדר שלי ואני יורדת למטה.

שאני מגיעה למטה אני הולכת לכיוון המטבח ושאני נכנסת לתוך המטבח אני הולכת לכיוון המקרר ואני מוציאה ממנו את כל המצרכים להכנת פנקייקים .

כשאני מסיימת להוציא את כל המצרכים אני מתחילה להכין את הבלילה של הפנקייקים .

*כעבור חמש דקות*

אני מסיימת להכין את הבלילה של הפנקייקים  ואני לוקחת את המחבת ואני שמה עליה חמאה .

אני מדליקה את הכיריים ואני מפעילה את האש  .

אני מתחילה לשפוך את בלילת הפנקייקים לתוך המחבת ואחרי דקה אני הופכת את הפנקייקים לצד השני .

*אחרי חצי שעה*

אני מסיימת להכין את כל הפנקייקים ואני מסדרת את הפנקייקים ואת כל כוסות הקפה על השולחן .

שאני מסיימת לשים ולסדר את שולחן האוכל אני חוזרת בחזרה למטבח .

אני לוקחת סמרטוט ואני מתחילה לנקות את כל השיש של המטבח .

אני ממשיכה לנגב ולנקות כל הבלאגן שאני עשיתי בזמן שאני בישלתי .

פתאום עולה לי מחשבות על רוסו ואני מנסה להעיף את המחשבות האלה אבל זה לא מצליח לי ואני מתחילה לשקוע לתוך מחשבות שבהם אני חושבת על רוסו .

אני נזכרת בנשיקה של אתמול ואני מתחילה להסמיק  .

פאק הנשיקה הזאת היא הייתה מושלמת זה היה  הנשיקה הראשונה שלי .

ולא ככה תמיד חלמתי על הנשיקה הראשונה שלי  אבל איך שרוסו נשיק אותי באותו רגע אתמול פאק זה היה מושלם .

והנשיקה אם רוסו הייתה יותר טובה מכל החלומות שלי שבהם חלמתי איך תראה הנשיקה הראשונה שלי .

אני רוצה שאני ורוסו נתנשק שוב  .

איך שהשפתיים שלי והשפתיים של רוסו  השתלבו תוך מספר שניות זה היה מדהים .
הנשיקה הזאת הייתה מלאת עוצמה ורגש עצום.

הנשיקה הזאת הייתה עדינה אבל בו זמנית כל כך  אגרסיבית .

איך שרוסו מצץ לי את השפה התחתונה ובו זמנית הוא גם נשך לי את השפה עד שירד לי דם מתוך השפה זה היה מדהים .

מהרגע בו רוסו רסק על שפתיי את שפתיו הוא נישק  אותי בצורה אגרסיביות אני ניסיתי לקחת את הפיקוד אבל רוסו לא נתן לי .

רוסו אוהב לשלוט הוא זה שאוהב שהוא הקובע ושהוא מצווה על אנשים מה לעשות.

בכל הזמן של הנשיקה אני הרגשתי זרמים שעוברים לי בכל אורך גופי . בחיים לא הרגשתי דבר כזה בגופי .

אהבה אסורהWhere stories live. Discover now