*נקודת מבט רוסו*
אני קם בבוקר ואני פוקח את עיניי .
קרני השמש נכנסות לתוך חדרי ואחרי כמה דקות שאני מתרגל לאור השמש אני מביט לצידי .ואני רואה שאמילי עדיין ישנה ושראשה מונח על כתפיי . פאק היופי שלה מהפנט כל כך עד שאני יכול להסתכל עליה במשך כל חיי .
אני מרגיש תזוזה במיטה ואני חוזר למיצאות לאחר כמה מחשבות על אמילי . אני מסתכל בחזרה לצידי ואני רואה שאמילי מתחילה לקום ולהתעורר .
לאחר כמה דקות אמילי פוקחת את עיניה והדבר הראשון שהיא רואה זה את מבטי שלא עוזב את עיניה הכחולות כמו האוקינוס .
על פניה של אמילי עולה חיוך גדול שחושף את כל שיניה .
לאחר שאני מביט למשך עוד כמה שניות אחדות על פניה היפות של אמילי ועל עיניה המהפנטות והסוחפות של אמילי אני פותח את פי ואני אומר לאמילי "בוקר טוב נסיכה" .
אמילי טומנת את ראשה בתוך כתפי ולאחר שניה היא מעלה בחזרה את ראשה והיא מביטה בתוך עיני .
אני ואמילי יוצרים אחד עם השני קשר עין ארוך שבסופו אמילי אומרת לי "בוקר טוב רוסו " .
אני ממשיך להתסכל על פניה של אמילי עד שאמילי פותחת את פיה והיא אומרת לי "תספיק להסתכל עליי" .
אני מוציא גיחוך קטן מתוך פי ואז אני אומר לאמילי "אני לא יכול זה חזק ממני את כל כך יפה" .
כעבור שעה שאני ואמילי לא מפסיקים לדבר אחד עם השני שנינו קמים ביחד מהמיטה ואנחנו הולכים לכיוון חדר המקלחת .
כשאני ואמילי מגיעים לחדר המקלחת אנחנו מתחילים לצחצח את השיניים שלנו ושאנחנו מסיימים אמילי שוטפת את פניה.
כאמילי מסיימת אני כורח את ידי סביב מותניה ואני מצמיד אותה על גופי . אני תופס את מותניה של אמילי עם ידי ובתנועה חדה ומהירה אני מרים את אמילי על הכיור .
אמילי מתיישבת על הכיור והיא מביטה בתוך עיניי . אני תופס את רגליה של אמילי ואני פותח אותם קצת עד שאני יכול להיכנס ביניהם.
אני עומד בין רגליה של אמילי ואמילי יושבת על הכיור .
אני תופס את פניה של אמילי ואני מתחיל לנשק אותה . לאחר כמה דקות שאני ואמילי מתנשקים אמילי מתנתקת מהנשיקה שלנו בשביל לנשום אוויר.
אני מביט עוד שניה אחת באמילי ואז אני פותח את פי ואני אומר לאמילי "אני אמרתי לך פעם כמה את יפה?" אמילי מחייכת עליי חיוך גדול ואז היא אומרת לי "אולי בכל דקה ודקה ביום" .
אני מגחך קצת ואז אני מנשק את שפתיה של אמילי בנשיקה קטנה . "אולי אני צריך להפוך את זה לכל שניה ושניה ביום בשביל שתביני כמה היופי שלך עוצר נשימה .
YOU ARE READING
אהבה אסורה
Romanceהספר השני מתוך סידרת הספרים אוהבות המאפיה התעללו בו בילדות והוא סבל מכל שניה ושניה בילדותו הוא היה הילד החלש,הפחדן, הילד שלא היה נלחם במי שהתעלל בו והרביץ לו ובגלל העבר שלו הוא הפך להיות בן אדם אכזרי,קר רוח וחזק הוא העוזר של הקאפו של המאפיה האיטלקי...