פרק 37

153 13 24
                                    

*נקודת מבט רוסו*

אני קם בבוקר ואני פוקח את עיניי . קרני השמש נכנסים לתוך חדרי וזה הסימן שלי להתחיל להתארגן .

אני קם מהמיטה שלי ואני הולך לכיוון חדר המקלחת שלי . כשאני מגיע לחדר המקלחת שלי אני נכנס לתוכו ואני הולך לכיוון הכיור שלי .

שאני מגיע לכיור אני מוציא מהמדף שמעליו את מברשת השיניים שלי ומשחת השיניים שלי ותוך זמן קצר אני מתחיל לצחצח את שיניי .

שאני מסיים לצחצח את השיניים שלי אני שוטף את פי ושאני מסיים אני יוצא מחדר המקלחת שלי ואני הולך לכיוון ארון הבגדים שלי .

כשאני מגיע לארון הבגדים שלי אני מוציא ממנו חליפה שחורה ואני לובש אותה על גופי .

שאני מסיים להתלבש אני נועל את נעליי ושאני מסיים אני יוצא מחדרי ואני יורד למטה במדרגות .

כשאני מגיע למטה אני הולך לכיוון המטבח שאני נכנס לתוך המטבח אני רואה את אמילי שהיא מכינה את ארוחת הבוקר שלנו .

הריחות שאני מריח מהמטבח הם ריחות נהדרים ועשרים . הריחות האלה הם ריחות של ארוחת בוקר משובחת ואני אוהב את זה .

הבטן שלי מתחילה להשמיע רעשים של רעב אז אני מתיישב בכסיאות של שולחן האוכל ואני מחכה שאמילי תגיש לי את הכוס קפה שלי.

לאחר כמה שניות אמילי מגישה לי את כוס הקפה שלי ואני אומר לה "תודה אמילי , בוקר טוב " לאמילי עולה חיוך גדול על פניה ואז היא מחזירה לי והיא אומרת לי "בוקר טוב רוסו" שאמילי מסיימת להגיד לי בוקר טוב היא חוזרת לתוך המטבח .

אני מביט באמילי בזמן שאני שותה מהקפה שלי ואני לא מסוגל להפסיק להביט בכולה היא פשוט מושלמת והיא כל כך יפה שזה כבר כואב מלהסתכל עליה בגלל שהיופי שלה מסנוור .

*כעבור חמש דקות *

אני שומע רעשים מתקרבים למטבח ואני מבין שלא רק לוקה מגיע למטבח אלה אני חושב שכולם בדרך למטבח .

אני מסתובב ואני רואה שמתאו , לוקה ואפריל נכנסים ביחד לתוך המטבח והם מתיישבים לידי .

תוך זמן קצר אמילי מגישה לנו את ארוחת הבוקר שלנו ואנחנו מתחילים לאכול אותה .

כעבור עוד כמה דקות כולנו מסיימים לאכול את ארוחת הבוקר שלנו ואנחנו מפנים את כל הכלים המלוכלכים ואנחנו שמים אותם בתוך הכיור שאנחנו מסיימים כל אחד מתפצל למקום אחר .

אני מסתובב ואני הולך לכיוון המדרגות וכשאני מגיע למדרגות אני עולה בהם עד שאני מגיע למשרדי . שאני מגיע למשרד שלי אני פותח את דלת המשרד שלי ואני נכנס לתוכו .

שאני נכנס לתוך המשרד שלי אני סוגר את הדלת ושאני מסיים לסגור את דלתי אני הולך לכיוון השולחן שלי ושאני מגיע עליו אני מתיישב בכיסא שלי ואני מתחיל לעבוד .

אהבה אסורהWhere stories live. Discover now