פרק 39

260 15 26
                                    


פרק ממש ארוך

* נקודת מבט אמילי *

אני קמה בבוקר ואני פוקחת את עיניי . ואני רואה שקרני השמש נכנסים לתוך חדרי והם מאירים את כל חדרי .

אני מסיטה את מבטי ואני קולטת שאני נרדמתי על רוסו בצורה בה אני מניחה את ראשי על בית החזה של רוסו .

אני מרימה את ראשי קצת ואני יכולה להבחין בזה שרוסו עדיין ישן . ופאק אפילו שהוא ישן הוא סקסי . אני ממשיכה להביט ברוסו ולאט לאט אני מרימה את ידי ואני מתחילה לגעת בפניו של רוסו .

אני נוגעת עם אצבעותי בצורה עדינה בפניו של רוסו . ואני מתחילה לשוטט בפניו של רוסו ממקום למקום .

אני נוגעת בקו הלסת של רוסו ואחרי שאני מסיימת אני עוברת עם אצבעותי בצורה עדינה עוד יותר לכיוון הלחיים של רוסו ושם אני מתחילה לעביר את אצבעותי למטה ולמעלה .

כעבור כמה דקות אני מפסיקה ללטף את פניו של רוסו ואני מורידה מפניו של רוסו את אצבעותי לאט לאט .

לאחר שאני מורידה מפניו של רוסו את אצבעותי אני מסתובבת ואני קמה מהמיטה שלי ואני באה ללכת אבל פתאום אני מרגישה אחיזה בידי ואני מועדת בחזרה על המיטה שלי .

רעש החבטה נשמע בכל חלל חדרי ואני מרגישה כאב קטן מהנפילה שלי .

לאחר שאני מתאוששת ממה שקרה פה עכשיו אני מורידה את מבטי לעבר ידי ואני רואה שם את ידו של רוסו שמחזיקות את מפרק כף ידי .

אני יש מעלה את עיניי לעבר רוסו ואני קולטת שרוסו כבר מסתכל עליי . אני ורוסו מסתכלים אחד על השני אבל אף אחד לא מוציא מילה אחת .

אני מסתכלת על רוסו במבט מאוהב ורוסו מסתכל עליי במבט שאני לא מצליחה להבין אותו .

אני ורוסו במשך כמה דקות מסתכלים אחד על השני ואנחנו עדיין לא שוברים את קשר העין שלנו .

רוסו פותח את פיו והוא שואל אותי משהו . אני יודעת את זה בגלל שאני רואה שהשפתיים של רוסו זזות אבל אני עדיין ממשיכה לבהות ברוסו ובגלל זה אני לא שומעת מה רוסו שאל אותי .

אני ממשיכה לבהות ברוסו ללא הפסקה אבל פתאום אני רואה שרוסו מקליק עם אצבעותיו כמה פעמים ואני מבינה שאני שקעתי לתוך מחשבות .

אני מנערת את ראשי ואני חוזרת למציאות .
רוסו מפסיק להקליק על אצבעותיו בידו ברגע בו הוא ראה שאני חזרתי למציאות . אני פותחת את פי ואני שואלת את רוסו "מה שאלת אותי?"

רוסו מוציא גיחוך מתוך פיו ואז אחרי שניה הוא משיב לי "שאלתי אותך עם את בסדר ? והאם את נפצעת?" שרוסו מסיים את דבריו אני פותחת את פי אבל אני עדיין ממשיכה להסתכל על רוסו בזמן שאני מתחילה לדבר .

אהבה אסורהWhere stories live. Discover now