*נקודת מבט רוסו*אני קם בבוקר ואני פוקח את עיניי .
שאני מתרגל לאור השמש שנכנס לתוך חדרי אני קם מהמיטה שלי ואני מתחיל להתארגן .אני הולך לכיוון חדר המקלחת שלי וכשאני מגיע עליו אני נכנס לתוכו ואני הולך לכיוון הכיור .
כשאני מגיע לכיור אני לוקח מהמדף את מברשת השיניים שלי ומשחת השיניים שלי ואני מתחיל לצחצח את שיניי .
כשאני מסיים לצחצח את שיני אני שוטף את פי ושאני מסיים אני יוצא מחדר המקלחת שלי .
אני מתחיל ללכת לעבר ארון הבגדים שלי ושאני מגיע לארון הבגדים שלי אני מוציא ממנו חליפה ארוכה בצבע שחור .
כשאני מסיים לקחת את הבגדים שאני רוצה ללבוש היום אני מתחיל ללבוש אותם על גופי .
בזמן שאני מתלבש אני מתחיל לחשוב על הנשיקה שהייתה לי אתמול בערב עם אמילי ובלי שאני שם לב עולה על פרצופי חיוך דבילי .
פאק זאת הייתה הנשיקה הכי טובה שהייתה לי בכל חיי . השפתיים של אמילי כל כך מושלמת ויש להם טעם מתוק .
הנשיקה הייתה אגרסיבית אבל כל כך טובה ומיוחדת . שיט אני רוצה לנשק את אמילי שוב פעם .
שאני מסיים להתארגן אני יוצא מחדרי ואני יורד במדרגות . כשאני מגיע לקומה הראשונה אני הולך לכיוון המטבח ושאני נכנס למטבח אני מתיישב בשולחן האוכל .
תוך זמן קצר לוקה יורד למטה והוא מתיישב לידי . אני ולוקה מדברים על הנשף שהיה אתמול ולאחר כמה דקות אפריל גם נכנסת למטבח והיא מתיישבת לידינו .
אני ,לוקה ואפריל מתחילים לדבר ביחד על הנשף שהיה אתמול ובנתיים אמילי מגישה לנו את כוסות הקפה שלנו ואנחנו מתחילים לשתות את הקפה שלנו .
*כעבור חמש דקות *
מתאו נכנס לתוך המטבח והוא מתיישב לידי .
אמילי מגישה למתאו את הקפה שלו ובנתיים היא מסתובבת והיא מביאה לנו את ארוחת הבוקר שלנו .כשאמילי חוזרת היא מגישה לנו את ארוחת הבוקר שלנו . והיא נותנת לכל אחד מאיתנו את הארוחה היא מסיימת להביא לכל אחד את ארוחת הבוקר שלו וכולנו מתחילים לאכול ביחד.
אנחנו מדברים כולנו ובאמצע אני יכול להבחין בכך שאפריל רוצה לשאול משהו אז היא פותחת את פיה והיא שואלת אותנו "אולי נלך היום לים?" "לא" אני ,מתאו ולוקה אומרים בפה אחד .
"נו בבקשה בואו נלך" אפריל מבקשת מאיתנו ומתאו אומר לה "לא" . אפריל ממשיכה להתחנן למתאו ואס אפריל אומרת למתעו "בבקשה בבקשה מתאו בבקשה".
"לא אפריל אנחנו לא הולכים לים" מתאו משיב לאפריל ואפריל נאנחת בחוזקה ולאחר שניה היא מסתכלת על מתאו במבט מתחנן .
YOU ARE READING
אהבה אסורה
Romanceהספר השני מתוך סידרת הספרים אוהבות המאפיה התעללו בו בילדות והוא סבל מכל שניה ושניה בילדותו הוא היה הילד החלש,הפחדן, הילד שלא היה נלחם במי שהתעלל בו והרביץ לו ובגלל העבר שלו הוא הפך להיות בן אדם אכזרי,קר רוח וחזק הוא העוזר של הקאפו של המאפיה האיטלקי...