Krizler ve Katil Bir Baba

107 9 0
                                    

İyi okumalarr
-

-2 ay sonra-

Namjoon oturdukları sandalye de biraz daha Taehyung'a yaklaşarak bir elini omzuna koydu.

"Asma suratını artık amirim. Hem bak, doktorlar bile artık iyiye gittiğini söylüyorlar sen de birazcık gayret etsen de çabucak çıksan şu hastaneden."

Taehyung masanın üstünde gezen bakışlarını önce Namjoon da sonra da diğer cinayet büro ekibinde gezdirdikten sonra çaprazında duran boş sandalyeye baktı.

Taehyung hastaneye kapatıldığından bu yana 2 ay geçmişti. 2 içerisinde ilaç tedavisi görmüş ve doktorlar gün geçtikçe iyiye gittiğini söylüyordu. Ama Taehyung şu an bunlara sevinemiyordu. Çünkü sevgili savcısı Jungkook bugün onu görmeye gelmemişti. Sadece bugün değil Taehyung hastaneye kapatıldığından beri Jungkook gelmiyordu.

Jimin'nin dediğine göre bu aralar dava sayıları çok arttığı için çok çalışıyor nefes alacak zamanı yoktu.

Yoongi oturduğu yerde dikleşerek, "Burada yok mu arkadaşın falan amirim? Konuş onlarla da içini dök." dedi.

Taehyung yine bir şey demeden masanın üstündeki plastik bardağından su içerken arkalarından kırmızı çizgili kaza ve elinde tuttuğu oyuncak silahla bir hasta bağırarak yanlarına geldi, "Amirim naber, tamam. Amirim şüpheli var, tamam. Alayım mı amirim? Tamam." diye söylenirken Hoseok Taehyung'a doğru eğildi.

"Bu da mı polis amirim?"

Taehyung başını yukarı aşağı sallayarak onu onayladıktan sonra omzunun ardından arkasındaki adama baktı.

Hasta elinde ki oyuncak silahı ona doğrultarak, "Ne bakıyorsun lan artist?!" diye tısladı ve sonra da bağırarak geldi yöne doğru tekrar koşarak uzaklaştı.

Namjoon telsizinden gelen ses ile yeni bir cinayet vakası olduğunu anlayınca ayağa kalktı.

"Amirim biz artık çıkalım. Kendinize dikkat edin ve sadece iyileşmeye bakın."

Taehyung kafasını sallayarak ekip arkadaşlarının yanından gidişini izledikten sonra oturduğu masadan kalkarak yanına gelen hemşire kadın ile odasına doğru ilerledi.

-

Gece yarısına doğru Taehyung hala uyandıkdı. Sebebi ise bulundukları kattaki hasta polisin sesiydi. Aksam ilaç saatinden beri " Amirim!" diye bağırarak bir şeyler söylüyordu.

Taehyung sırt üstü yattığı yatağından doğrultarak odasında gözlerini gezdirdi.

Duvarda küçücük bir pencere vardı ve demir teller ile kapatılmıştı. Hemen önünde ise Taehyung yattığı yatak demeye bin şahit isteyen bir yatağı vardı. Yatağın hemen sağ tarafında kalan duvarda ise kahverengi bir giyisi dolabı vardı.

Taehyung başına giren keskin ağrı ile çıplak ayaklarını yataktan aşağı indirdi ve avuç içleri ile kulaklarını kapattı. Bir süre böyle durduktan sonra koridorda ki hasta polisin sesi kesilmişti.

Üzerinde hissettiği bakışlar ile kafasını kaldırarak karşısına baktığında babasını gördü.

"Senin ne işin var burada?!" diye haykırdı.

Taehyung'un babası, Taehyung'a iğrenir bir şekilde bakarken Taehyung hızla yerinden kalktı.

"Ne?" Niye öyle bakıyorsun?! Neden geldun gitsene!" sesi git gide yüksek çıkıyordu.

Taehyung'un babası kollarını göğsünde birleştirerek, "Baksana şu hâline! Ne hâle gelmişsin. Ben seni böyle mi yetiştirdim. Git gide annen olacak o orospuya benziyorsun!" dedi.

Taehyung kafasını iki yana sallayarak, Ne diyordun lan sen?! Sen-" babasının üstüne atlayacakken babası göğsünde bağladığı kollarını çözerek Taehyung'a sert bir tokat indirdi.

Taehyung yana düşen kafası ile ağzına metal bir tad gelince dudağının kanadığını anladı. Sağ elini yumruk yapıp babasına indireceği sırada babası gözünün önünden kayboldu.

Yumruk yaptığı elini karşındaki kahverengi giyisi dolabına geçirerek bağırdı.

"Lanet olsun! Sikeyim seni!!"

Odanın içinde bir bu duvara, bir şu duvara giderken ellerini terleyen saç diplerine daldırdı. "Katilsin sen!" diye sürekli mırıldanmaya başladığında yatağına çöktü. Sağ eliyle kendine bir tokat attı.

Kalbi çok hızlı atmaya başlamıştı. Damarlarında ki kan her an fırlayacakmış gibi zonklamaya başlamıştı bile.

Tekrar oturduğu yataktan kalkarak karşıdaki boş duvarın yanına gitti. İki elini beyaz duvara yaslarak kafasını duvara vurmaya başladı. Bir yandan da küfürler ediyor bağırıyordu.

"Lanet adam! Var olduğun güne lanet olsun! Sikeyim!!"

Beyaz duvar da artık kırmızı kan lekeleri oluşurken içeriye hızla iki doktor daldı.

"Bay Kim! Aman tanrım sakin olun!"

Taehyung arkasını döner dönmez kendisine yaklaşan doktora sert bur yumruk indirdiğin de doktor yerle buluştu.

Diğer doktor ise hızla Taehyung'u iki kolundan tutarak yatağına yatırdığında Taehyung hâlâ deli gibi çırpınıyor ve küfürler ediyordu.

Yerde yatan doktor burnundan akan kanı umursamadan yattığı yerden doğrularak beyaz önlüğünün cebinden çıkardığı kelepçe ile Taehyung'un sol koluna geçirdiği demir kelepçe diğer ucunu da demir yakat başlığına taktı.
-

2 gün sonra-

Yoongi elinde tuttuğu vişne suyu ile hastaneye giriş yaptı. Aslında elindeki vişne suyu değildi. Vişne suyu kutusunun içinde bira vardı.

Yoongi hızla hasta görüş yeri gibi yapılan bir alana girdiğinde amirini gördü. Kafasındaki beyaz sargı bezi ile deri koltuğa yayılmış oturuyordu.

"Amirim?"

Taehyung gözlerini Yoongi'ye çevirdiğinde dudakları saniyelik olarak kıvrılsa da tekrar hissiz ifadesine geri döndü.

Yoongi elinde ki vişne suyunu Taehyung'a uzattığında hemen kendi de karşındaki deri koltuğa oturdu.

"Nasılsın amirim?"

Taehyung, "İyi." diye cevap verdi.

Taehyung vişne suyundan plastik bardağını doldurup tek hamle de hepsini içtikten sonra Yoongi'ye döndü.

"Savcı Jungkook nasıl?"

Yoongi ilk başta şaşırsa da bunu amirine belli etmeyerek, "İyi amirim. Dün bir çocuk cesedi bulduk da onunla ilgili dava dosyalarını inceleniyor." dedi ve i sırada cebinde ki telefonu titremeye başladı. Elini kumaş pantolonun cebine atıp telefonu eline aldığında arayan Namjoon olduğunu gördü.

"Alo?... Evet... Tamam... Geliyorum."

Aramayı sonlandırarak telefonu kulağından uzaklaştırarak önündeki cam masaya bıraktı.

"Namjoon aradı sana selamı var."

Taehyung Yoongi'nin dediğini pas geçerek, "Çocuk cesedi mi?" diye sordu.

"Evet, amirim. Çocuğun böbreği almışlar sonra da tarlaya gömmüşler. Bunun için şimdi gitmem gerekiyor." diyerek ayağa kalktığında Taehyung başını salladı.

Yoongi hastaneden koşar adımlarla çıktıktan sonra mavi kıyafetli bir doktor geldi.

"Kalk hadi. Psikiyatri seni bekliyor."

Taehyung başında ki hemşireye ters ters bakarken doldurduğu vişne suyundan bir bardak daha kafasına dikerek ayağa kalktı.

✭✭✭

Saat 10 ya da 11 gibi 16. Bölümü yayınlayabilirim. Haberiniz olsun.

Okuduğunuz için teşekkür ederim!

















Hammer And Rose || TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin