Kanlı Küvet

68 9 1
                                    

Hoşgeldiniz!
İntihar ve tetikleyici içerik var bunun bilince olarak okuyunuz.⚠️
İyi okumalar💎
-

Dün gece, Taehyung zor da olsa Jungkook'u gece uyumuştu sonra da sıcak bir duşa girerek kendini rahatlamıştı.

Jungkook ile beraber olmak. Yani tenlerinin birbirine değmesini o da çok istiyordu. Fakat Taehyung kesinlikle Jungkook sarhoşken ona dokunacak bir insan değildi.

Sabahın ilk saatlerinde uyanan Taehyung olmuştu. Çıplak göğsünü kaşındıran saçlarla uyandığında Jungkook hâlâ uyuyordu.

Jungkook'u uyandırmadan sessizce yataktan kalkarak banyoya girdi. Yüzüne soğuk su çarptıktan sonra yatakta yatan jungkook'a baktığında hâlâ uyuyor olduğunu gördü. Yatağın yanına gelerek alnına öpücük bıraktıktan sonra açılan üstünü örterek kahvaltı hazırlamak için mutfağa indi.

Dolaptan süt, yumurta, ve diğer kahvaltılıkları çıkardı. Güzel, lezzetli bir krep yapmıştı.

Kahvaltılıkları mutfak masaya güzelce yerleştirdikten sonra kahve makinesinde kaynayan kahveyi kupa bardaklara doldurarak onları da masaya bıraktı. Masaya baktığında kendiyle gurur duydu Taehyung.

Ellerini üzerine sürerek Jungkook'un yanına yatak odasına doğru ilerlemeye başladı.

Yatak odasına girdiğinde Jungkook'un hâlâ yatakta yattığını görünce yüzünde gülümseme oluştu. Yatağa yaklaşarak yatağın boş yerine oturarak eliyle Jungkook'un dağılan saçlarını okşadı.

"Jungkook'um..." Sessizce mırıldandığında jungkook'dan hiç bir tepki yoktu. Eğilerek boynuna küçük bir öpücük bıraktığında Jungkook huylanarak kıpırdandığında Taehyung gülmeden edemedi.

"Sevgilim..." Taehyung yine seslendiğini Jungkook rüyasının arasında duyduğu pürüzsüz sesle gözlerini aralar gibi oldu. Çünkü başına giren ağrıyla kaşlarını çatarak inledi.

Taehyung Jungkook'a endişe dolu gözleriyle bakarken, "Ne oldu? Başın mı ağrıyor?" Diye soruyordu.

Jungkook sadece başını sallayarak onu onayladığında Taehyung Jungkook'un saçlarında ki elini şakaklarına indirerek hafifçe ovaladı.

"Hadi kalk kahvaltı hazırladım. Yemeğimizi yiyelim sonra da ilaç içersin."

Jungkook yumruk yaptığı elleriyle gözlerini ovalayarak yeni uyandığı için pürüzlü sesiyle, "Tamam, Taehyung." Dedi.

Taehyung sevgilisinin bu tatlı haline gülerek alnını öptü sonra yataktan kalktığında Jungkook da yataktan kalkmıştı. Taehyung odadan çıkacakken banyoya giren jungkook'a seslendi, "Bekliyorum seni aşağıda."

Jungkook yanıt olarak kollarını havaya kaldırarak vücudunu gererken, bir yandan da esneyerek kafasını salladı.

Jungkook kahvaltı yaptıktan sonra duşa girmeyi aklına not aldığında yüzüne soğuk su çarparak kendine geldi. Lavabonun yanındaki geniş tezgâhın üzerinde katlı duran havlulardan birini alarak yüzünü sildiğinde gözleri aynadaki yansımasına baktı.

Saçları dağılmış ve yağlı gözüküyordu. Gözleri de kıpkırmızıydı. Ve üzeride hâlâ çıplaktı. Altında sadece iç çamaşırı vardı.

Jungkook kocaman yaptığı gözleriyle bakışlarını vücudunu gezdirdiğinde başından aşağı kaynar sular döküldüğünü hissetti.

"Aman tanrım!"

Banyodan hızla çıkarak odanın etrafına dağılan kıyafetlerine baktı. Dün çıkardığı kıyafetler odanın her bir köşesinde duruyordu. Hızla onları toplayarak banyoda ki kirli sepetine atarak giyisi dolabından üzerine beyaz bol bir tişört ve altına da siyah bir eşofman çıkararak giydi.

Hammer And Rose || TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin