"Senden Hoşlanmıyorum, Yoongi."

119 10 0
                                    

Bol Jimin, Hoseok ve Yoongi üçlüsünün olduğu bir bölüm oldu.
İyi okumalarr!
-

4 ay sonra|

Jimin sinirle ayaklarını yere vura vura büroya girdiğinde Hoseok da ona bağırarak, koşar adımlarla peşinden geliyordu.

"Jimin!"

"Gelme peşimden!" diye karşılık verdi Jimin.

Jimin sinirli bir şekilde masasına oturarak önündeki bilgisayarını açtı. O sırada da Hoseok ona yetişmiş hemen yanında duruyordu. Geringe eliyle kulağındaki küpe ile oynarken, "Ya üniversiteden arkadaşım diyorum. Neden anlamak istemiyorsun?" dedi.

"Ah öyle mi? Peki, o 'arkadaşın' neden senin ağzına düşecekmiş gibi duruyordu?"

Olayı kısaca özetleyecek olursak; bugün Hoseok ve Jimin öğle yemeklerini beraber yiyeceklerini sözleştikten sonra Hoseok olay yerinden dönerken Jimin'den İnce mekâna varmıştı ve Jimin'e konumu atarak gelmesi için onu beklerken karşısına bir anda üniversiteden arkadaşı olan Yuna karşısına çıkmıştı. Evet, arkadaşlardı. Fakat Jimin ikiliyi çok yakın durdukları için hayal kırıklığı ile büroya geri dönmüştü.

"Aramızda bir şey yok!"

"Ben de var demedim zaten Hoseok!"

"İyi ben de arkadaşım diyorum. Neden böyle davranıyorsun ki?"

Jimin ağzını açıp cevap vereceği sırada içeriye montuna sıkı sıkı sarılmış Yoongi girdi. Jimin'i görür görmez yüzünde güller açmıştı. 32 diş gülerek, "Günaydın Jimin!" dedi.

"Günaydın Yoongi."

Yoongi'nin kalbi göğsünü yumruklamaya başlarken, "Bugün nasılsın?" dedi.

Jimin parmaklarını bilgisayarının üstünde gezdirirken, "İyiyim, sen?" diye cevap verdi.

Yoongi şu an küçük bir çocuk gibi olduğu yerde tepinmek istiyordu. Çok aşıktı. Ama bu duygu Yoongi için sıradan 2 güne bitecek olan ya da içinde ihanetin olduğu bir duygu değildi. Yoongi'nin aşkı zarif ve soyluydu.

"Seni gördüm daha da iyi oldum!"

Hoseok Yoongi'nin flört havasını kıskançlık dolu tavırlarıyla keserek, boğazını temizlemek için hafifçe öksürdü.

Yoongi'nin anlık bakışları kendisine döndüğünde parlayan gözleri kendisini görünce koyulaşmaya başladığında tırsmıştı.

"Sen ne yapıyorsun burada?"

"Sana ne? İşine bak."

Yoongi yumruk yaptığı elini havaya kaldırarak, "Bak yumruğumu görüyor musun? O yakışıklı suratını dağıtırım!" diyerek yakasına yapıştı.

Jimin hızla oturduğu yerden kalkarak Yoongi'nin havada ki elini tuttu.

"Yoongi dur! Ne yapıyorsun?"

Yoongi, "Tutma beni Jimin! Bırak da suratını sikeyim bunun!" dedikten sonra Hoseok da ona karşılık vermeye başladığında Jimin tekrar sesini yükseltti.

"Durun! Amirim gelecek şimdi!"

O sırada yeri göğü inletecek bir ses duydular.

"Ne oluyor burada!"

Taehyung büroya geldiğinde Hoseok ve Yoongi'nin kavga ettiğini görünce sinirleri altüst olmuştu.

Yoongi ellerini tiksinir gibi Hoseok'un yakalarından çekerek Taehyung'a dönerek saygıyla eğildi.

Hammer And Rose || TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin