Mõtlesin veel tükk aega nii. Siis otsustasin tuppa tagasi minna. Kui õhtu kätte jõudis, kutsus isa mu sööma. Läjsin siis alla.
I:Me emaga vahel rääkisime sinust.
M:Ah nii.
I:Ta ütles, et sulle meeldib laulda ja sa laulad väga hästi. Ma siin mõtlesin, et sa võiksid siin rahvale esineda.
M:Mida? Mina?
I:Jah. See oleks tore. Väga tore. Rahvale teine vaheldus.
M:Ma ei tea.
I:Proovida võib ikkagi.
M:Okey. Kuna?
I:Võiks juba homme lõunal.
M:Juba.
Ma hakkasin ruttu ära sööma ja siis lippasin oma tuppa laule valima ja neid õppima.
Hommik
Üles ärgates olin ärevil. Panin ruttu riidesse ning läksin alla sööma. Isa ei ilnud all. Küsisin teenja käest. Tema ütles, et kuningas on õues. Sõin ära ning läksin ka õue. Nägin isa rääkumas ühe mehega. Siis märkasin ma lava.
Ärevus kasvas ning muutusin arglikumaks. Tegelikult olen olnud kogu aeg arglik, aga praegu olin veel rohkem. Läksin oma tuppa riideid valima. Valisin ühe kleidi esinemiseks. Panin selle selga. Jalga panin oma lemmikud kingad. Need ei olnud kontstega. Ma ei osanud veel nendega kõndida hästi. Varsti oligi esinemine käes. Esimeseks lauluks otsustasin laulda Carly Rae Jepseni laulu Really like you.
Ma märkasin, et mu esinemist vaatavad ka Narnialased.
Teiseks lauluks oli Selena Gomezi laul Good for you.
Esinemise ajal äkki rünnati mind. Sain jalale haavata. Kukkusin maha. Ma nägin, kuidas isa võitles tolle mehega. Võitlus käis päris kiiresti. Kui see läbi sai, märkasin, et mu haav on paranenud. Kutsusin isa. Ütlesin seda talle. Ta võttis mu sülle ja viis mu tuppa. Esinemine oli lõppenud.
Küsisin isalt uuesti, et mis toimub.
I:See on kaua aega saladuses olnud, aga nüüd tuleb välja.
M:Mis asi?
I:Me emaga oleme vampiirid
M:Mida?
I:Sina oled inimene ja vampiir.
M:Mis mõttes?
I:Sa oled inimene samas ka vampiir. Sa oled mõlemat.
YOU ARE READING
Teine maailm
FantasyMinu nimi on Janne. Ma olen 18. Käin koolis, juba gümnaasiumis. Põhikoolis mind kiusati ja narriti. Gümnaasiumis seda ei tehta, aga hoitakse eemale. Mul pole eriti palju sõpru. Klassist pole ühtegi. Ma elan koos emaga. Õdesid-vendi mul pole. Isa on...