12. osa

184 19 0
                                    

Keegi tuli mulle järele. Selleks oli Caspian.
C:Sa ei pea lahkuma.
M:Pean. Ma ei ole midagi teinud, et sellist kohtlemist ära teenida. Ma saan aru, et mu isaga olite te vaenlased, aga mina pole tema. Mina pole sūüdi selles, mis minevikus juhtunud on.
C:Seda küll. Aga sa olid tema tütar. Me ei saakski sinuga suhelda, sest su isa ei lubanud.
M:Nüüd on teisiti. Nüüd olen mina Holandia kuninganna ja ma ei taha, et meie vahel oleks viha vaen. Äkki võiks teha vaherahu. Mina ei ründa ega tee midagi halba Narniale ja teie ei te Holandiale.
C:Selleks on vaja vaherahu leping koostada.
M:Chris võib selle teha. Ma veel õpin kõike.
Sina oled muidu nõus?
C:Jah. See oleks vist kõigile parem.
M:Nii ei saa ka rahvas kannatada. Mina ei taha sõda. Ja ma arvan, et kõige parem on kui Holandia on minu käes kui kellegi võõra.
C:Mhm. Okey ma ei hoia sind enam kinni. Teata kui see leping valmis on. Ma üritan seni teised nõusse saada. Ka nemad peavad alla kirjutama. Ka Aslan peab.
M:Aslan.
C:Narni looja. Ja kuningas. Ehk minust veel kõegemal.
M:Aa ok. Ma nüüd lähen.
Ma läksin koju tagasi. Oma tuppa jõudes võtsin kleidi seljast ja kingad jalast. Panin mugavamad riided selga ning läksin alla, et Chrisiga rääkida.

Loodan, et meeldis see osa. Sorry, et lühike. Ei tulnud kahjuks ideid nii palju. Aga votege ja commige ikkagi. :)

Teine maailmWhere stories live. Discover now