Chris küll püüdis mind rahustada, aga asjatult.
Ma nutsin mingi tund aega. Chris tegeles matmisega. Kui matused olid ära, siis saime Chrisiga rääkida.
M:Kes seda tegi?
C:Täpselt ei tea, aga arvatavasti pidi ta vampiir olema. Inimene seda ei suudaks.
M:Oled kindel?
C:Täiesti.
M:Lucy kutsus mind peole. Ma vist ei saa minna.
C:Mis pidu?
M:Nende juures on mingi pidu.
C:Siis pead minema.
M:Miks?
C:Holandia kuningannana pead sa minema.
M:Ma ei ole ju kuninganna.
C:Peale Karli surma oled. Ta jättis kogu selle asja sulle.
M:Mida?
C:Kuna sa tahad, et troonimine toimub? Praegu on kell 2.
M:Pidu on kell 6.
C:Siis jõuame. Troonimine kell 3.
Troonimise ajal pandi mulle kroon pähe. Minust sai Holandia kuninganna. Rahvas hõiskas:Elagu kuninganna!
Kui läbi sai, siis istusin diivanile. Puhkasin veits. Siis tuli Chris jälle minu juurde.
C:Ma pean sulle andma midagi. Su isa ei jõudnud seda teha.
M:Mis see on?
Ta andis mulle sõrmuse.
C:See ei ole tavaline sõrmus. Kui sul see sõrmes on ei sure sa nii lihtsalt. Põhimõtteliselt oled sa siis surematu. See kaitseb sind ja toob su ellu tagasi, kui peaksid surema. Hoia seda kogu aeg sõrmes.
M:Okey. Aitäh!
Panin sõrmuse sõrme.
C:Sa pead peoks hakkama ssättima.
M:Aa jah. Ma ei tea kas minna. Ma olen isa surma pärast veel kurb.
C:See on loogiline. Sa saad hakkama.
Läksin oma tuppa. Leidsin kappist kirstu. Avasin selle. Võti oli ees. Seal oli terve hulk kleite, kingi ja ehteid. Valisin sealt kleidi, kingad ja ka ehted. Kui valmis sain, siis tegin ka meigi. Juuksed jätsin lahti. Hakkasin Narnia poole liikuma. Väravast lasti sisse. Sain ka majja sisse. Kui seda majaks saab lugeda üldse. Pigem on see loss.
Kui sisse astusin, siis kõik vaatasid mind suurte silmadega.
YOU ARE READING
Teine maailm
FantasyMinu nimi on Janne. Ma olen 18. Käin koolis, juba gümnaasiumis. Põhikoolis mind kiusati ja narriti. Gümnaasiumis seda ei tehta, aga hoitakse eemale. Mul pole eriti palju sõpru. Klassist pole ühtegi. Ma elan koos emaga. Õdesid-vendi mul pole. Isa on...