26. osa

114 19 2
                                    

M:Seal olid Jean Claude Van Damme, Jason Statham, Sylvester Stallone ja Dolph Lundgren.
Ma:Mida? Ma küll ei näinud neid.
Jo:Ma ka mitte.
M:Nad olid taga reas. Loogiline, et te ei näinud.
Ma:Aga kas tema teab seda?
M:Ma ei tea.
Jo:Kavatsed öelda talle?
M:Peaks jah.
C:Aga kui sa pole Karli tütar, siis miks ta jättis Holandia valitsemise sulle?
M:Ega see ei tähenda. Olen ta ainuke laps. Kuigi mitte lihane. Ta usaldas mind.
C:Tundub nii jah.  Vabandust, et seda küsisin.
M:Pole midagi.

Varsti läks Caspian ära ning ma läksin oma tuppa. Otsustasin minna Eestisse ja minna sinna linna hotelli ja otsida üles Jean Claude Van Damme. Ma arvasin, et nad on veel seal. Ma vähemalt lootsin. Võtsin päeviku  ja ema pildi. Siis läksin Eestisse. Jõudsin hotelli. Küsisin administraatorilt, et kas siin peatub Jean Claude Van Damme.
Ad:Jah, peatub.
M:Kas saaksite öelda tema toa numbri?
Ad:Kohe.
Ja mõne sekundi pärast ta ütles toa numbri ning läksin trepist üles. Kõndisin tema toa ukseni.  Koputasin uksele ja varsti kostus samme.
Uks tehti lahti ja seal seisis Jason Statham.
Jas:Tere! Kes te olete ja mida
te soovite?
M:Ma olen Janne Saar. Tulin Jean Claude Van Dammega rääkima. Mulle öeldi, et ta peatub selles toas.
Jas:Jah. Ta on siin. Oota natuke.
Ma noogutasin. Ta läks tagasi sisse ja varsti tuli ta tagasi.
Jas:Tule sisse.
Astusin siis sisse.
Jean:Tere. Te soovisite minuga rääkida?
M:Jah.
Jas:Ma jätan teid oma vahele.
Jean Claude noogutas.
Jean:Istu.
Ma istusin siis tugitoolile.
Jean:Ma kuulan.
M:....

Loodan, et meeldis.
Pildil Jean Claude Van Damme.

Teine maailmWhere stories live. Discover now