20. osa

135 17 0
                                    

Sain teada, et mu bioloogiline isa on Jean Claude Van Damme.
Kuidas see veel võimalik on? Lugesin päevikust uuesti seda kohta. Seal oli selgelt kirjutatud, et minu tütre, Janne, bioloogiline isa on Jean Claude Van Damme.
Hakkasin edasi lugema. Sain veel teada, et nad kohtusid Los Angeleses.
Olin ausalt öeldes šokis. Ma ei suutnud seda uskuda. Mõtlesin, et kas tema teab üldse sellest. Siis helises mul telefon. Helistajaks oli minu õpetaja.
Õ:Tere Janne.
M:Tere.
Õ:Kas sa oleksid nõus homme meile kooli esinema tulema?
M:Miks?
Õ:See oleks ju tore.
M:Olgu. Mis kell?
Õ:Kell 12.00 sobib?
M:Jah.
Õ:Ma ei sega sind rohkem.
Head aega.
M:Head aega.
Võtsin päeviku ja karbi ning läksin oma tuppa. Otsustasin minna magama.

Hommik
Ärkasin kell 9.00.
Läksin pesema ning siis valisin riided, moda esinemisele selga panna. Otsustasin panna kleidi. Kui valmis sain, siis läksin alla sööma. Kokad olid just söögi valmis saanud. Hakkasin sööma. Kui lõpetasin, siis läksin kabineti ja kutsusin ka Chrisi.
C:Tere hommikust, teie majesteet.
M:Tere tere. Ja palun lõpeta see majesteeditamine. Ma pole ju vana.
C:Aga te olete ju kuninganna.
M:Mis siis. Ma kutsusin, kuna ma lähen täna Eestisse esinema, siis tahtsin, et sa siin valvaksid või nagu oleksid minu eest.
C:Olgu, ma teen seda.
M:Aitäh. See on ka kõik.
Chris lahkus.
Jäin natukeseks veel sinna, kui siis otsustasin minema hakata. Teisaldasin end Eestisse, enda kooli. Läksin aula juures oleva riietusruumi. Läksin eelnavalt aulasse ja panin mälupulga läpakasse. Varsti oli kell 12.
Õpetaja tervitas kõiki ning siis kutsus minu.
Muusika hakkas pihta ning ma hakkasin laulma. Saalis olid mu klassikaaslased, õpetajad ja koolikaaslased. Lõpuks nägin, et taga reas istuvad, uskumatu kui see ka pole, Jean Claude Van Damme,Sylvester Stallone, Jason Statham, Dolph Lundgren, Arnold Schwarzenegger.
Ma olin üllatunud, aga laulsin edasi. Siis kuulsin kellegi vestlust. Olen ikkagi vampiir kah.
Nad rääkisid seda:Noormees:Ei tea, milline Janne praegu on.
Tüdruk:Ei tea. Kus ta on, mida ta teeb? Tahaksin nii teada. Ma igatsen teda. Kas sina ka Joseph?
Jo:Jah.
Siis sain aru, et tegu on mu kunagiste parimate sõpradega.

Loodan, et meeldis.

Pildil on Joseph.

Teine maailmWhere stories live. Discover now