Tutvustasin kõiki.
Siis hakkasime sööma.
Jean:See on maitsev.
M:Tore kuulda.
Lõpetasime söömise ning läksime elutuppa. Õnneks mahtusime kõik ära. Vestlesime mingi pool tundi.
Siis Peter, Susan, Edmund ja Lucy lahkusid. Jean Claude läks oma tuppa. Ka Kristopher, Nicolas ja Bianca läksid oma tubadesse. Maria ja Joseph läksid samuti.
Mina ja Caspian jäime kahekesi.
C:See oli tore õhtu.
M:Tore kuulda.
C:Ma vist hakkan ka minema.
M:Sa võiksid siia jääda.
C:Tõsiselt?
M:Me oleme ju koos. Ja ma armastan sind.
C:Mina sind ka.
Läksime minu tuppa. Ma läksin vannituppa ja pesin hambad ära ning panin öösärgi selga.
Läksin tuppa. Caspian oli juba teki all. Läksin siis tema kõrvale. Ta tuli mulle lähemale ning suudles mimd suule ja siis kaelale.
C:Ma armastan sind nii väga.
M:Ma ka.
Siis tuli ta mulle peale. Ja edasi saate aru ise, mis juhtus.Hommik
Ärkasin üles. Tundsin Caspiani käsi enda ümber.
C:Ärkasid?
M:Mhm. Ma tahaks sulle midagi öelda.
C:Ma kuulan.
M:Ma sain teada, et ma saan armastada kahte inimest samal ajal. Kuna ma olen inimene ja vampiir korraga.
C:Wow. Oota, kas sa armastad veel kedagi?
M:Ma ei tea. Ma kõhklen praegu. Oota las ma mõtlen korra.
C:Olgu.
Mõtlesin veidi ja siis taipasin, et armastan ka Josephit. Vähemalt ta meeldib mulle. Ütlesin seda Caspianile.
C:Kui sa ka teda armastad, siis peaksid ka talle ütlema seda.
M:Arvad? Ja sa pole vastu?
C:Ei ole. Sa armastad mind inimesena. Onju?
M:Jah. Josephit vampiirina.
Panin end siis riidesse ja läksin Josephi toa ukse taha.Siin siis uus osa. Vabandust, et varem pole tulnud. Sooviksin teada ka teie arvamust. Oleksin tänulik.
Selle osa kirjutamisel kuulasin Lost Frequences -Reality ja One Direction -Drag me down.
Need väga head laulud.
YOU ARE READING
Teine maailm
FantasyMinu nimi on Janne. Ma olen 18. Käin koolis, juba gümnaasiumis. Põhikoolis mind kiusati ja narriti. Gümnaasiumis seda ei tehta, aga hoitakse eemale. Mul pole eriti palju sõpru. Klassist pole ühtegi. Ma elan koos emaga. Õdesid-vendi mul pole. Isa on...