22. osa

120 15 0
                                    

Jo: Nii, nüüd on sinu kord rääkida endast.
M: Mul pole olnud mingi super lahe elu. Kui teie lahkusite, siis tundsin end üksikuna. Polnud kellegagi
mängida. Hiljem tuli sõpru juurde, aga ka nemad lahkusid. Muidugi käisin ma koolis, aga klassist mul sõpru polnud. Põhikoolis mind narriti ja kiusati. Sõna otseses mõttes. Gümnaasiumis ei tehta nii, aga hoitakse eemale. Ma olen praegu 18. Lähen 12. Klassi. Praegu on vaheaeg. Kui 11. Klassi lõpetasin ning koju läksin, siis tollest päevast saadik on mu elu täiega muutunud. Tollel päeval tapeti mu ema minu nähes. Mõni päev hiljem visati mind korterist välja. Siis läksin isa juurde elama. Aga tema elab teises riigis. Sellest alates on selline jutt, mida ma ei taha, et kõik teavad. Seda riiki, kus isa elab, ei ole ühegi kaardi peal. See on kuningriik. Mu isa teisaldas mu sinna. Mõni päev hiljem sain ma haavata ja sain teada, et ma olen vampiir. Noh õigemini vampiir ja inimene. Ma olen sünnist saadik olnud vampiir, ainult see tuli siis välja, kui haavata sain. Ma pidin ka esinema rahvale. Hilkem tapeti ka mu isa nung minust sai siis Holandia kuninganna. Ja Maria sinu küsimuse vastus on jah, mul on poiss. Ta on Narnia kuningas.
Ma ja Jo:Wow.

Loodan, et meeldis.

Teine maailmWhere stories live. Discover now