16. osa

163 19 0
                                    


Seal oli Caspian.
C:Issand! Mis juhtus?
M:Ei midagi.
C:Sa oled verine ju.
M:Käisin metsas neid vampiire tapmas.
C:Said tapetud?
M:Jah.
C:Siis on hästi.
M:Ma lähen pesema kui tohib.
C:Olgu. Nägemiseni.
M:Nägemiseni.
Ma läksin oma tuppa. Võtsin need riided seljast. Märkasin, et see haav on ära paranenud.
Siis läksin pesema. Pesist tulles panin puhtad riided selga. Siis koputati uksele.
M:Sisse.
Sisse tuli Chris.
C:Tere.
M:Tere.
C:Kas sa võiksid täna esineda rahvale?
M:Esineda?
C:Mhm. Sa laulad ju nii hästi.
M:No olgu siis. Mis kell?
C:Kell 6.
M:Olgu.
Chris lahkus mu toast.
Kell oli praegu 4. Läksin kapi juurde ja hakkasin valima riideid, mida selga panna. Siis otsustasin panna mustad lateksid ja roosa pika topi. Ja peale nahktagi.
Siis läksin alla sööma. Lõunaks oli tehtud kartulipuder singiga. Ja hapukoore kaste. Magustoiduks oli küpsisemagustoit.
See oli nii hea.
Kui kell oli pool kuus, hakkasin lava sättima. Kell kuus hakkasingi laulma. Esimeseks lauluks oli Alesso "Hereos".
Teiseks lauluks oli Kelly Clarkson "Because of you".
Järgmiseks lauluks oli Selena Gomez "Good for you".
Neljandaks lauluks oli Demi Lovato "Cool for the summer".
Esitasin mingi kümme laulu.
Kui esinemine läbi sai, läksin metsa jalutama. Jalutasin seal natukene. Metsas oli nii vaikne ja rahulik. Värske õhk oli ümber ringi. Äkki keegi hüüdis mind. Vaatasin seljataha. Seal oli Caspian.
C:Tere.
M:Tere.
Caspian tuli mulle lähemale.
M:Mis sa siin teed?
C:Tahtsin sinuga rääkida.
Ning siis ta....

Mis ta tegi? Mis saab edasi? Saate teada järgmises osas. Seni ikka votege ja commige. :)

Teine maailmWhere stories live. Discover now