Bölüm 4 "Kavga"

12.3K 572 64
                                    

Multimedia Kuzey *.*
•Selena Gomez - Good For You ft. A$AP Rocky •

Ay, tüm asilliğiyle dolunay halinde gümüşi ışığını saçarken, yanımda duran Kuzey, geldik dercesine arabayı durdurup bana baktı. Evime baktım, saat gece yarısını geçmiş olmalıydı ve anneannemin çoktan uyuyor olması gerekirdi. Ama bu detaya takılmadan Kuzey'e baktım. İkimiz de havuzdan çıktığımızda kurulanmaya çalışmıştık ama hava serindi. İlkbahar gelse de.

Böyle yan yana arabada ıslak halde otururken, gülesim geliyordu. " Geldik. " demesiyle aramızdaki sessizlik bozuldu.

"Biliyorum." Sesim umduğumdan da garip çıkmıştı. Beklentili gibi. Sesimi umursamadan, arabanın kapısını açıp çıkacakken bir el kolumu tuttu. Kuzey 'e döndüm. "İyi geceler."

"Sana da." diyerek ve gülümseyerek arabadan indim. Arkamı döndüğümde, mavi kahve gözlerinin ay ışığında parladıklarını gördüm. Bu bile kalbimin nedensizce hızlanmasına neden oldu. Evin bahçesine girdiğimde, bir anda gülmeye başladım. Bana neler olduğu hakkında hiçbir fikrim de yoktu. Sarhoş gibiydim ama çok içmemiştim. Sonunda sustuğumda, çantamın içinden anahtarları bularak anahtar deliğine sokup çevirdim. Kapı gürültüyle açıldığında içeri girdim. Çantamı yere koyduğumda, salonda dik bir şekilde oturan annemi gördüm.

Annemi.

Onu gördüğümde birçok şey yapmak istedim; çığlık atmak, kusmak, ağlamak ve yine çığlık atmak.

Uzun kızıl saçlarını salmıştı. Onu altı aydır görmemiştim ama çok da değişmemişti. Otuzlu yaşlarının sonundaydı ama olduğundan genç görünüyordu. Annem oyuncuydu. Birçok türk ve yabancı dizi ve filmde oynamıştı. Annemin anlattığına göre babamla, bir filminin galasında tanışmışlardı.

YALANCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin