Kaçış

270 44 34
                                    

Ağaçların arasında tekrar bir hareketlilik oldu.

"Haha! Bu sefer ağımıza büyük bir balık yakalandı hahahah değil mi Kang! "

𓃗

Başımı o yöne çevirmem ile iki adam görmüştüm. Daha önce onlara rastlamamıştım. Öndeki uzun ve yapılı olanı bana doğru geldi.
"Bu seferki zombi değil."
"Değil mi? "
Kısa boylu da yanıma geldi ve omzuma dokundu.
"Sadakatsizlerden misin yoksa? "
"O ne amına koyim! Beni sinirlendirmeyin ve indirin hemen!! "
"Oo bu biraz sinirli anlaşılan. "
"Lan amınızı siktiklerim indirin beni konuşup sinirlerimi bozmayın!!. "

"Şş tamam tamam indirecez ama sen ayıkken olmaz. "
Anlamamış bir şekilde suratlarına bakıyordum. Birden kafama vurdukları sopa ile gözlerim kapandı.

...

Ağrıyan başım ile gözlerimi zorlukla açtım. Ellerimden arkamdan kelepçelenmiş ve ayaklarım da zincir ile duvara sabitlenmişti. O iki oruspuyu öldürecektim.

Burası karanlık bir sorgu odasıydı. Birden içeri girmeleri ile onlara dönmüştüm.
"Uyanmışsın küçük şey. Sen neden bu kadar sevimlisin. "
"Lan çöz şu soktuğum zincirleri göstereyim sana sevimliyi! "
"Sadakatsiz bu. "
Uzun olana dönerek konuşmuştu. O neydi be.
"Lan sadakatsiz ne amk. Salın beni gitmem gerek!! "

Şaşkın bir şekilde bana baktılar.
"Değil misin? "
"Lan ne olduğunu söyleyin. Ne bileyim ben sadakatsiz ne!! "
Bağırmaktan boğazım ağrımıştı. Sanki pek az derdim varmış gibi bir de kaçırılmış salak saçma sorulara mağruz kalıyordum. Yaralarım şu an çok fena şekilde ağrıyordu.

"Bu gerçekten bilmiyor galiba Kang"
Uzun olana tekrar dönmüştü.
"Anlatalım bence. "
Kısa olan onayladı ve öndeki iki sandalyeyi önüme çekti.

"Bak çocuk. Sana anlatacaz ama sözümüzü kesmeyecek ve sonra burada ne aradığını bize anlatacaksın tamam mı? "
"Tamam anlatın artık şunu! "
Sinirlerim bir an olsun yatışmıyordu aksine daha da geriliyordu.

"Sadakatsiz insandan farkı olmayan yaratıklara denir. Bu yaratıklar zombiye benzemez ama aslında zombidir. İnsan görünümünden ve huylarından hiç bişey kaybetmez ama herhangi bir insan gördüğünde ona saldırmak ve kanından içmek ister. Bunlar bir zombi tarafından ısırılır ve ısırık izini gizleyerek insanlar içine karışır. "
Kısa olanın konuşması ile anlamıştım uzun olan da konuşmaya başladı
"Sadakatsizlerin en belirgin özellikleri aşırı derecede sinirli olmaları ve bir insan gördüklerinde ona saldırmalarıdır. İşte bu yüzden senin bir sadakatsiz olduğunu düşünüyorduk. "

Göz devirerek onlara döndüm ve
"Ciddi misiniz? İlk başta açıklasaydınız bu kadar yorulmayacaktınız. Sadakatsiz falan değilim ben"
"Tamam ama buralarda ne arıyordun. Ormanın içinde tek başına girmek ve çıkmak çok zordur. "

Sığınak || HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin