Alarmın sesine küfrederek uyanmıştım.Beomgyu'yu o şekilde gördükten sonra pişmanlıktan gözüme uyku girmemişti.Tüm gece aklımda aynı düşünce vardı.Gittikçe babama benzemem.Hırs gözümü bürümüştü tıpkı onun yaptığı gibi. Ve bu hırs beni insani duygularımdan ayırmıştı.Yatağımdan kalkıp okul için hazırlanmaya başladım. Sabah sabah bir de babamla muhattap olmak istemediğimden oldukça sessizce merdivenlerden inip kendimi dışarıya attım.Elim cebimde dalgın dalgın yürüyordum durağa doğru.Durağa doğru baktığımdaysa her zamanki gibi kulaklıkları takılı Beomgyu'yu görmüştüm şimdi.
O sırada yanımdan geçen kızların Beomgyu'nun ismini geçirmesiyle onlara dikkat kesilmiştim."Beomgyu da buradaymış." yanındaki kız o tarafa baktıktan sonra arkadaşına dönüp "Sabah sabah yine kutsandım yakışıklılığıyla." demişti kıkırdayarak. İkili önümden ilerleyip Beomgyu'nun önüne geçip el salladılar. Beomgyu da elini kaldırıp aynı şekilde karşılık vermişti.Silkelenip oraya doğru yürüdüm ben de. Beomgyu'ya selam vermek istemiş fakat çekinmiştim.Ondan onun biraz önüne doğru yürümüştüm.Omzumda bi el hissedince ise Beomgyu'nun bana gülümseyişini görmüştüm.Dudaklarına bakakalmıştım.
Choi Beomgyu gerçekten güzeldi.Uzun siyah saçlarıyla, parlak gözleriyle ve ne zaman baksam gülümsemekten gergin dudaklarıyla çok güzeldi.Kızlara hak vermiştim.İçimi bir huzursuzluk kaplamıştı şimdi.Beomgyu'nun elini sallamasıyla daldığımı anlayıp toparlanmıştım hemen.Suratı asılmıştı.Tam nedenini soracakken otobüsün gelmesiyle oraya yönelmiştik.Yer olmadığından ikimiz de ayakta yanyana duruyorduk.Birkaç durak boyunca ilerlemiştik ki içim rahat etmeyince Beomgyu'ya iyi olup olmadığını sormak için yanıma döndüm.
Beomgyu'nun rahatsız ifadesini ve arkasındaki yaşlı adamı görünce Beomgyu'yu önüme doğru çekip camla kendi arama sıkıştırdım.Tam adamın yakasına yapışmak için elimi kaldırmıştım ki Beomgyu elimi tutunca ona baktım.Titriyordu.Camdan dışarı bakınca okulun yakınındaki parkın oraya yaklaşacağımızı anlayıp zile bastım.Beomgyu'yu elinden tutup indirdim.O şekilde parka doğru ilerlemiştik.Onu bir banka oturttum. Çantamdan su çıkartıp açtım ve ona doğru uzattım. O suyunu içerken ben de çantamdaki defteri çıkarttım ve 'iyi misin?' yazıp Beomgyu'nun dizlerine defterle kalemi bıraktım.Bana doğru dönüp kafasını yukarı aşağı salladı.
Derin bir nefes alıp verdim.Kalemi alıp bir şeyler yazdı. 'sen benden daha kötü görünüyorsun,sen iyi misin?' dediğini anlamadığım için kafamı kaldırmış ona bakarken hafif çekinerek parmağını kaldırıp kaşlarımın ortasına bastırdı.Kaşlarımı çattığımı bile o gösterene kadar farketmemiştim. Elinden tuttum ve gülümsedim. "İyiyim." O elime baktıktan sonra rahatsız olduğunu düşünüp elini bıraktım.Karnım guruldayınca karnımı tutup kafamı eğdim.Kahvaltı etmediğimden acıkmıştım.Gelen fermuar sesiyle Beomgyu'nun çantasını karıştırdığını gördüm.İçinden bir sandviçi bana uzatınca elimi sallayarak reddettim.Büyük ihtimalle öğle yemeğiydi ve aç kalmasını istemiyordum. Dudaklarını büzmüştü yine.Kalemi alıp bu sefer ben yazı yazmıştım.'yarı yarıya?'
Gözleri parlayarak kafasını sallayıp onayladı.Eliyle sandviçi ikiyi ayırdı ve bir tanesini bana uzattı.Hemen yemeye başlamıştım.Beomgyu beni gülümseyerek izliyordu.Sonra telefonumun çalmasıyla telefona bakmamla o da baktığım yere bakmıştı. "Efendim Soob." , "Yoldayım geliyorum." , "Uyuyakalmışım bir 5 dakikaya ordayım." , "Tamam anne görüşürüz." kıkırdayarak telefonu kapattım.Beomgyu beni merakla izliyordu.Defteri alıp 'Soobin aradı,kalkalım mı?' yazdım.Beni onaylayıp çantasını taktı ve ayaklandı.Birlikte yürümeye başlamıştık.Okula girince Beomgyu el sallayıp gitti.
Arkasından seslenecektim fakat aklımdan çıkan şeyle kalakalmıştım.Onu sınıfına bırakmak istiyordum ama gittiği için ben de arkama dönüp sınıfıma ilerlemeye başladım.Sınıfa girince uyuklayan Soobin'i görünce gülüp yanına gitmiştim."İlk dersin Hayoung hocaya olduğunu bilip nasıl uyuyakaldın çok merak ediyorum." Hayoung hoca tamamen aklımdan çıkmıştı.Bize her hafta düzenli bir şekilde müzik tarihinden sınav yapardı."Ders başlamadan geldim işte." Soobin tek kaşını kaldırıp tekrar konuşmaya başladı "Jun sen Hayoung hocanın olduğu derse korkundan 1 saat önce geliyorsun normalde.","Ve az önce Beomgyu ile kapıdan girdiğini gördüm hayırdır?"