Uzun bir süredir oturuyorduk birbirimize bakmadan.Beomgyu utanıyordu.Bense o utandığı için bir şey yapamıyordum.İlk adımı onun atmasını bekliyordum ve atmıştı da.Kolumdaki dokunuşuyla ona doğru döndüm.'Benden mi hoşlanıyorsun?'Biraz çekinerek de olsa gülümseyip kafamı salladım.Gözleri açıldı şaşkınlıkla 'Benden nefret ettiğini sanıyordum.' Nasıl nefret edebilirdim ki ondan,o bu kadar güzelken? 'Hiç nefret etmedim.' Beomgyu anlayamamış gibi görünüyordu.'İlk başlarda benimle konuşmuyordun fazla.' Gözlerimi yumdum aptallığımla.
'Soobin tek arkadaşımdı ve onu kaybetmek istememiştim.' , 'Senden nefret edebilirim sandım fakat her geçen gün daha da hoşlandım senden.' Beomgyu mutlu gözüküyordu.'Sen peki?Sen hoşlanıyor musun benden?' Dudaklarıma tekrar konan öpücükle almıştım cevabımı. 'İlk günden beri.' Gülümsedim.'Keşke daha uzun zamandır tanışıyor olsaydık seninle.' Beomgyu'nun yüzü sıkıntıyla dolmuştu şimdi.Nedenini anlayamadım.Tam konuşacakken gelen Soobin ve Minho hyung ile konuşması kesilmişti
"Yaşıyor musun lan?" diye sorarken kafama da vurmuştu Soobin.Ben onunla dalaşırken Beomgyu ve Minho hyungu unuttuğumu farketmiştim ki yanıma doğru döndüm.Fakat yanımızda değillerdi.Etrafa bakarak onları aradım.Bulamayınca Soobin yetişti imdadıma."Salak arabanın yanında konuşuyorlar." Oraya doğru baktım hemen.Tartışıyor gibi görünüyorlardı ve Beomgyu'yu üzgün yüzü hoşuma gitmemişti.Benim onları izlediğimi hissetmiş gibi bir anda bana dönmüştü.
Gülümsedim daha iyi hissetmesi için.Yüzü daha da asılmıştı.Neler olduğunu anlamıyordum ve olayları anlamam gerekiyordu."Beomgyu'yu öptüm." Soobin kolasını püskürtmüştü."Sadece yirmi dakika kaybolduk yuh!","Ondan hoşlandığımı biliyorsun zaten." Soobin kafasını sallamıştı."Evet ikiniz de birbirinizden çok hoşlanıyorsunuz onu görebiliyorum." Soobin tek kaşını kaldırarak bana baktı.
"Benden fikir almak için söylediğini sanmıyorum?","Çıkar bakalım ağzındaki baklayı." Güldüm."Sence kuzeni de anlamış mıdır?" Soobin onları doğru döndü."Bence başka konu hakkında konuşuyorlar." Demek istediğimi hemen anlamıştı. Sonrasında bana doğru döndü ve ekledi."Beomgyu'nun yönelimini biliyor zaten." Deminden beri tuttuğum nefesimi şimdi vermiştim.Soobin Beomgyu ile uzun zamandır arkadaş olduğundan ona rahatlıkla güvenebilirdim.
"Jun,haftaya dönüyorsun değil mi?" Kafamı salladım."Neden ki?" Soobin telefonunu bana doğru çevirdi.Sınıfın grup sohbeti açıktı."Okulun konseri var.Son bir hafta kala haber vermeselerdi keşke." Onu dinlerken bir yandan da mesajları okuyordum.Seçilen isimler arasında ikimiz de vardık."Birlikte bir şeyler yapmak ister misin?" Soobin'in dediğiyle aklıma harika bir fikir gelmişti.
"Soob, Taehyun ve Hyuka da bize katılmak ister mi?" Soobin gülümsedi."Senin bir planın var gibi.Sen merak etme onları ben hallederim." Kafa salladım."Beom'un haberi olmasın." Soobin güldü."Kai duyunca çok eğlenecek."
Yemeklerimizi yedikten sonra eve dönmüştük.Beomgyu ve Soobin'in yarın sabah erkenden dönmesi gerekiyordu.Soobin uykusuna düşkün olduğundan uzanmış,Kai ile mesajlaşıyordu.Biraz sonra kesinlikle uyuyakalacaktı.Beomgyu ise Minho hyung ile konuştuğundan beri pek mutlu gözükmüyordu.Televizyona bakan Beomgyu'yu izlemeye dalmışken telefonum titremişti.
soob
lan mal
alıp götürsene çocuğu odana
sizin yüzünüzden sevgilimi de arayamıyorum
benimle konuşmak istemiyor gibi
acaba rahatsız mı oldu onu öpmemden
soob
kanka o değil de sen harbiden rahatsız gibisin