'İyi misin?'Kafamı iki yana salladım.'Hasta gibi mi hissediyorsun kendini?' Yine kafamı iki yana sallamakla yetindim.Ona bunu nasıl söylemeliydim bilmiyordum.'Dışarı mı çıksak?' Beomgyu gülümseyerek kabul etti.'Soobin'e haber vermeye gidiyorum.' Soobin'in burada olduğunu unutmuştum.Yalnız kalırsak daha rahat konuşabileceğimi düşünmüştüm.Belki bir anlık yalnız kalabiliriz umuduyla kabul ettim.Beomgyu onu çağırmak için inmişken ben de üstüme düzgün bir şeyler giymek için dolabıma doğru yol aldım.
İçinden mavi bir tişört ve siyah pantolon çıkarttım.Merdivenlerden indiğimde Soobin'i görünce gerginlikle güldüm.O ise telefonunu gösterip "Kai'ye bizi nasıl patlattığını anlatıyordum ben de." Kai'ye el salladım."İyi yapmışım di mi?" Gülerek onayladı.Biz üçümüz sohbet ederken Beomgyu üstü değişmiş halde yanımıza gelmişti bile.Soobin kulağıma "Ağzını kapat." diye fısıldamıştı.'Hadi gidelim.' Kafamı salladım.Üçümüz ayakkabılarımızı giyip evden çıktık.'Kuzenim bizi götürecekmiş,birazdan gelir.'Bunu demesiyle önümüze bir arabanın gelmesi bir olmuştu.İçinden boyu uzun, hafif kaslı ve esmer birisi inmişti.İner inmez koşar adım gelip Beomgyu'ya sarıldı.
Ayrılınca Beomgyu'yu iki kolundan tutup inceledi.'Her geçen gün daha da güzelleşiyorsun.' Beomgyu utangaçça gülümsedi.Sonra kuzeni bizi hatırlayıp bize doğru döndü."Selam çocuklar.Ben Minho,Beomgyu'nun kuzeniyim." Soobin gülümsedi."Soobin.","Yeonjun." İsmimi söyleyince bana garip bir şekilde baktı ve beni inceledi.Üstümde garip bir şey mi var acaba diye ben de inceledim.Sonrasında Beomgyu garip ortamı ellerini çırparak dağıtmıştı.'Hadi gidelim,hava kararmadan.' Kuzeni onu onaylayıp ön kapıyı Beomgyu için açtı.Soobin ile ben de arkaya geçmiştik.Sohbet ederek kısa bir süre yol gittikten sonra araba durmuştu.Etrafa baktığımda ise gördüğümle şaşırdım.
Etrafı açık,çok kalabalık olmayan bir kaykay parkına gelmiştik."İnin bakalım." İndiğimizde kaykaysız burada ne yapacağımızı düşünüyordum ki;kuzeni Soobin'den bagajdakileri alması için yardım istemişti.Soobin'in elindeki dört güzel kaykaya hayranlıkla bakıyordum."Evet,daha önce bindiniz mi bakalım?" Soobin ve Beomgyu kafalarını sallayıp onayladılar.Sadece ben bilmediğim için kafamı olumsuzlukla salladım."Ben öğretirim sana. Beom'a da ben öğrettim," Beomgyu ile Soobin'e iki kaykay uzattı ve gitmelerini söyledi.Hal böyleyken daha da canım sıkılmıştı.Sadece Beomgyu ile yalnız kalıp vakit geçirmek istiyordum."Gel bakalım." Minho hyungu takip ettim.Temel şeyleri öğretiyordu.
Duruşumu ayarlamaya çalışırken bir yandan da bana soru soruyordu."Nasıl gidiyor okul?","Gitmiyor,ben gidemiyorum daha doğrusu." diyip güldüm.Kaşları havalandı şaşkınlıkla, "Beomgyu Soobin ile senin aynı bölümde olduğunu söylemişti.Bıraktın mı okulu?","Hayır hayır.Sadece bazı durumlardan dolayı ara vermek zorunda kaldım."Anladım dedikten sonra beni düzeltmeye devam etti.Kaşları çatılıydı.Bir şey sormak istiyormuş da soramıyormuş gibi görünüyordu şimdi."Beomgyu ile tanışalı ne kadar oldu?","Bilmem çok uzun süre olmadı sanırım.Bizim okula yeni nakil oldu zaten."
Bunun için neden bu kadar kıvrandığını anlayamamıştım fakat yanımıza gelen Beomgyu ile çok fazla takılmadım buna.'Çok sıkıldım.Yeonjun ile ben ilgilensem?' Minho hyung kafasını salladı.O yanımızdan gidince Beomgyu beni inceledi.'Zor kısmı halletmişsin.' Gülümsedim.Belimden tutup hafifçe doğrulttu sonra da kendi kaykayını yere bırakıp üstüne çıktı.Az önceki temastan dolayı darmadağın olduğumdan ne olduğunu algılayamıyordum bile.'Duruşu hallettiğine göre artık sürelim mi?','Olur.' O önden gidiyor,ben de onu takip ediyordum.Nasıl yaptığımı bilmiyordum fakat Beomgyu'yu takip etmek geliyordu sadece içimden.Beomgyu inmişti şimdi.El sallarken beni bekliyordu.Kafamdaki bir an önce ona yakın olma düşüncesiyle ilerledim.
Vardığımda alkışladı.'Sanırım bu konuda yeteneğin var.' Güldüm."Yeonjun bilmiyorum diye bizi mi yedin lan?","Hocam iyi." Minho hyung da konuya dahil oldu."Benden bahsediyor,her konuda iyiyim maalesef." Hepimiz gülmüştük.Beomgyu bana öğretmeye devam ediyordu.Switch yapmayı da öğrenmiştim.Yarım saat sonra yorulduğumdan kaykayın üstüne oturmuş dinleniyordum.Beomgyu,Minho hyung ile su getirmeye gitmişti.Soobin ise Hyuka'yı görüntülü aramış ve ondan öğrendiği şeyleri gösteriyordu.Hueningkai'yi okulda birkaç kez kaykay ile görmüştüm ve gerçekten bu konuda çok iyiydi.İkisinin tatlılığına gülümsedim.