heart to heart

233 29 29
                                    

"Nasıl öğrendin?" Elimdeki telefonu salladım."Şifreni değiştirsen mi canım?" Telefonu elimden aldıktan sonra dudaklarını büzüp oturdu."Hatırladığım tek şifre o,balık hafızalı olduğum için." Kıkırdadım.Kahvelerimiz geldiği için bir süre sessiz kalmak zorunda kaldık."Dökül bakalım." Ensesini kaşıdı ve konuşmaya başladı."2-3 ay önce bana açıldı.İlk başta onu sadece küçük kardeşim olarak gördüğümü düşünüyordum fakat o dile getirdikten sonra ben de bir şeyler hissettiğimi farkettim.Ben kabullenince de bazı şeyler oluverdi işte." Saçlarını karıştırdım."Bizim Bin aşık olmuş." diye dalga geçtim.O da güldü.Şöyle bir bakınca ikisinin birlikte tatlı olacağını düşündüm.Telefonu açıp 'tahminimce' mesajları okumaya başladı.

"Beomgyu bir süre utancından sana yazamaz gibi." Güldüm."Keşke onu da getirseydin." Soobin yine imayla bakmaya başladı."Hadi Beomgyu en baştan beri sana bu şekilde davranıyor.Sen ne zamandır böyle bahseder oldun ondan?" Gerilme sırası bendeydi."Arkadaşım.","Aksini iddia etmedim." Yine Soobin'in tuzaklarından birine düşmüştüm.Laf alma konusunda üstüne yoktu."Beomgyu sana çok değer veriyor." Anlayışla kafamı salladım."Biliyorum." Kısa sürede Beomgyu bende çok yer edinmişti.Sanki hayatıma yeni girmemiş de hep buradaymış gibi hissediyordum.Nefretle başlayan hislerim güvene dönüşmüştü.Ve bu güven de daha güçlü hislere dönüşecek gibi gözüküyordu.

Eve döndükten sonra Soobin benim yatağımda yattığından salonda yatmıştım.Yer değiştirdiğimden mi bilmem dönüp duruyordum.Bundan sıkılınca Beomgyu belki uyanıktır umuduyla ona mesaj attım.


beom

Beş dakika kadar bekledim fakat hala bakmadığından telefonu kapatıyordum ki mesaj gelmişti.

bamgyu

efendim

uyuyor muydun?

bamgyu

yok uyuyamadım bir türlü😞

sen neden uyanıksın?

ben de uyuyamadım

sen belki uyumamışsındır diye yazayım dedim

bamgyu

iyi yaptınn

nasıl geçti günün soobin hyungla

eğlenceliydi

özlemiştim onu

bamgyu

çok sevindimm

seni de özledim

neden gelmedin ki😡😡

bamgyu

hiç konusu geçmedi

ben de istemiyorsundur diye düşündüm

soobine de ben gel demedim ki

kendi kendini davet ettirdi😭

bamgyu

ahahkdsjfks

olsunn

rahatsızlık vermek istemem

vermiyorsun

asla??

the archerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin