Lexi Argent
"Stray Kids Ns 02.18"
•••
Lydia
ABİ
CLCKDKDJSOSNOWKQ
KARİNA NAPTIN ÖYLE KIZIMAllison
OF AĞLŞYCAM FLCLXSNSPANSKSNSJDOSNSOSNSOANPANAPANALANAKNAPANALANALAMPAMAPAJack
Gerçekten mi?
doğru mu bunlar?Siz
KCKCKJCXKSNKSNSLAACLDKLSK
ACIMADIM
SÜRÜN JACKKarina
Evet
herşey doğru JackJack
Bitti.Jack çevrimdışı
Siz
ABİ CMCMCDKSKKSKSLAMASŞSXLKS
ARTIK GÜLMEK İSTEMİYOEUM
DURUNErica
KARİNA BUNU JACK'E NASIL YAPARSIN
BİTTİN SEN KIZIMKarina
Hayırdır Erica?
Enişteci mi oldun bebeğim?Stiles
Ne oluyor buradaScott
Karina Jack'i aldatmış
KCJCKDNSKENWLWMWLMSiz
Gün gelir devran döner
JackJack
Lexi özledim seni
Bana bir şans daha verir misin?Siz
Stray Kids Ns
02.18Jack
Al işte
Allahın stay'i
Manyaksın kızım senOnun yaptığı bu mallığa sırıtıp telefonumu kapatıp kafamı sıranın üstüne koydum. Dün gece rüya gördüğüm için pek fazla uyuyamamıştım o yüzden burada yatıyordum.
Bir süre sonra tam uykuya dalacağım sırada saçımdan tutularak uyandığımda ne olduğunu anlamamıştım bile.
Erica karşımda sinirli bir şekilde saçımı çekiyordu. "Bıraksana lan!" Diye bağırdığımda umursamadı ve bu sefer yüzümü yüzüne yaklaştırdı. "Jack'ten uzak dur. Yoksa seni kendi ellerimle öldürürüm." Dediğinde sırıttım ve saçımı tutan elini hızla tutup döndüğümde elini bükmüştüm.
Acıyla inlediğinde sırtımı karnına yasladım ve kendimi öne doğru eğdiğimde Erica üzerimden geçip yere sırt üstü düşmüştü.
"Sana beni bırak dediğimde, bırak." Diyerek tısladığımda sınıftan sinirle çıktım ve bahçeye gittim.
Bi' öğle arası vardı o da zehir oldu. Oruspu sarışın. "Ne bu sinir?" Allison sorduğunda sinirle yanına oturdum. "Yolacağım o sarışının saçlarını!" Dediğimde Lydia'nın hemen gözleri açıldı.
"Hadi yolalım!" Dediğinde birazda olsa gülmüştüm ama bu bile içimdeki sinirin geçmesine neden olmuyordu.
"Ne yaptı?" Stiles bıkkınca sorunca olanları anlattım bende. "Oha!" Diye Scott bağırdığında, Allison ve Lydia kahkaha atıyordu, Stiles ise şaşkınca bakıyordu.
"Bu kız iyice enişteci çıktı!" Dedi Allison kahkaha atarken. Lydia ve bende ona katılırken hepimiz kahkaha atıyorduk.
👾👾
Allison bana mesaj atmıştı ve mesajda ise 'bodruma gel' yazıyordu. Peki neden? Daha fazla düşünmeden hızla bodruma gitmeye başladım.
Bodruma girdiğim an başımın arkasında hissettiğim ağrı ile yere düşmüştüm ve gerisi ise kocaman bir karanlıktı.
👾👾
Gözlerimi gelen ışığa karşı açtığımda yüzümü buruşturdum. Işığa alıştıktan sonra gözlerimi açtım ve karşımda Erica'yı gördüm.
Şaşırmamıştım. "Ne yapıcaksın bana?" Diye sakince sorunca sırıttı ve karanlığa karışıp gitti.
Bir süre sonra duyduğum ayak sesi ile birisinin geldiğini anladım. Kafamı kaldırıp baktığımda bunun Derek olduğunu görünce şaşırmıştım.
Onun burada ne işi var? Bana kaşlarını çatarak baktı ve yanıma geldi. "Ne işin var burada? Neden bu haldesin?" Kaşlarını çatarak bana soru soruyordu fakat onu cevaplayacak halde bile değildim.
"Çöz beni." Dediğimde arkadan birisi daha gelmişti. Bu gelen Erica idi. Yüzüne baktığımda ağlamış olduğunu gördüm. Gözlerimi şokla açtığımda Derek'in yanına gitti ve ona sarılarak ağlamaya başladı.
Yüzümü buruşturarak Erica'ya baktığımda Derek ise bana bakıyordu. "Derek, bu kız bana okulda sürekli zorbalık yapıyor." Diyerek Derek'in omzunda ağlıyordu.
Gözlerimi olabildiğince şokla açıp bir Derek'e bir de Erica'ya bakıyordum. "Yalan söyleme!" Diye haykırdığımda bana doğru yürüdü ve yanağıma tokat attı.
Sikerim ben bu kızı.
"Hayır. Yalan söylüyor, Derek!" Diye haykırdığında sinirlerim artıyordu. Derek ikimizide anlamsızca bakıyordu ki ben sırıtmaya başladım.
"Sencede kalp atışları yalan söylemiyor mu? Dinlesene." Dediğimde ikiside bana şaşkınca bakıyordu ama Derek hemen Erica'ya baktı ve yalan söylediğini anladı.
Derek yanıma gelip ellerimi çözdüğünde iki bileğimdende tutup arkamda birleştirdi kollarımı. "Derek bıraksana!" Dediğimde bırakmamıştı.
O sırada Erica sinirle odadan çıktığında Derek kulağıma doğru eğildi ve fısıldamaya başladı. "Kalp atışları derken, neyden bahsediyorsun?" Dediğinde yutkundum.
Kollarımı çekiştirmeye başladığımda beni kendine iyice yaslamıştı. Sırtım onun göğsüne değiyordu ve nefesini ise kulağımda hissediyordum.
"Herşeyi biliyorum." Dediğimde daha çok kulağıma eğildi. "Neyi?" Dediğinde yüzümü yana çevirip ona baktım, çok yakındık.
"Kurtadam olduğunuzu." Diyerek kendimi açıkladığımda bileklerimi birazda olsun bırakmıştı. "Şimdi bırak beni." Dediğimde ellerini çekmişti benden.
Ona döndüğümde bana yaklaşıyordu. "Derek, napıyorsun?" Diye şaşkınca sorunca gözlerinin kırmızı parladığını gördüm. "Derek-" daha lafımı tamamlayamadan Derek üstüme atlamıştı resmen.
İkimizde yeri boylarken o üstümdeydi. Korkuyla ona baktığımda kırmızı gözleriyle bana yaklaştı ve dişlerini gösterdi. "Bu gözleri unutma." Dediğinde hızla bir elimdeki eldiveni mi çıkartıp onun göğsüne vurduğumda elimden çıkan buzlar sayesinde geriye gitmişti.
Bana şaşkınca bakınca hemen buradan çıkmak istedim. Koşarak odadan çıktığımdan oturma odadı olduğunu düşündüğüm yerde Isaac, Erica ve tanımadığım birisi daha vardı.
Bana baktıklarında bende onlara baktım. Daha fazla umursamadan evden çıkacaktım ki Derek arkamdan bağırdı. "Bu burada bitmedi bücür." Dediğinde çoktan evden çıkmıştım ve kendi evime doğru koşuyordum.
•••