nine|Neden o?

163 13 6
                                    

Dear heart,why him?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dear heart,
why him?

•••

Derek ve Lexi'de aşağıya indiğinde hepsi ikisini mutfakta bekliyordu. İkili mutfağa girip masaya oturduğunda hepsinin gözü ikili arasında gidip geliyordu.

"Ne var?" Lexi konuştuğunda Allison omuz silkti. "Hiç." Dedi ve Lydia'ya dönüp göz kırptı. Lydia'da ona aynısını yapınca Lexi kaşlarını çattı.

"Sizde bir bokluklar var?" Dedi Derek. "Hayır." Diye inkar etti Stiles. "Öyle olsun." Dedi Derek ama eminimki o da Lexi kadar merak ediyordu neden bunları yapıyorlar diye.

"Dün akşam neden 'Lexi' diye bağırdın, Derek." Stiles konuşmadan önce Lexi su içiyorduki Stiles'ın bu cümlesinden sonra Lexi içtiği suyu püskürtmüştü.

Lexi öksürürken Allison güldü ve yavaşça sırtına vurmaya başladı. "Ne yapacaksın Stiles?" Derek bu sefer konuştuğunda az da olsa Lexi'nin öksürüğü durmuştu.

"Merak ettim." Dedi Stiles şirince gülümserken. "Etme!" Dedi Lexi sinirle bakışları ile. Stiles, Lexi'nin bakışlarını görünce gülmesini kesti ve gözlerini açıp Lydia'ya baktı.

Lydia kahkaha atınca, Allison ve Scott'a ona katıldı. "Sabah sabah neden bizle uğraşıyorsunuz? Yesenize yemeğinizi!" Dedi Lexi hepsini susturmak için.

👾👾

Hepsi kendini koltuklara attığında Lexi göz ucuyla yanındaki Derek'e baktığında adamın zaten ona baktığını görünce hafif kızardı ve önüne döndü.

Derek tabii ki de onun kızardığını görmüştü. Kızın kızarmasına karşı hafifçe sırıttığında başından beri gözleri ikilide olan Allison ve Lydia'nın gözleri şokla açıldı.

"Bu ikisi olmuş mu lan?" Dedi Allison, Lydia'nın kulağına. "Bilmiyorum. Ama yakında olacaklar gibi hissediyorum." Dedi Lydia bu sefer Allison'ın kulağına.

Allison ondan ayrıldığında Derek'in ona baktığını gördüğünde kolu ile Lydia'yı dürttü. Lydia'da Derek'e bakınca yakalandıklarını anlamıştı.

Lydia şirince gülümserken Allison kas katı kalmıştı. Derek ikisine gözlerini kısarak bakarken duyduğu ses ile kapıya döndü.

Kapı çalıyordu. Lexi kalkıp kapıyı açmaya gittiğinde elinde bir kutuyla geri dönmüştü. Hepsi kaşlarını çatıp kutuya baktığında Lexi kutuyu koltuğun üstüne bırakıp açmaya başladı.

Sonunda kutuyu açtığında gözlerini kocaman açtı ve kutuyu açtığı gibi geri kapattı. Allison hemen ayağıya kalkıp kutuyu açıp içine baktığında bunu gönderen kişinin Jack olduğunu anlamıştı.

"Öldüreceğim o şerefsizi!" Diye Allison bağırdığında Lexi, Allison'ın kolundan tutmuştu.

"Abla? İyi misin?" Dedi Allison, Lexi'ye dönerken. Lexi kafasını olumsuz anlamda salladığında Derek yerinden hızla kalkıp kızı kucağına aldı ve merdivenlere doğru çıkmaya başladı.

"Nereye?" Dedi Allison arkasından bağırırken. "Odasına." Dedi Derek ve merdivenleri daha hızlı çıkmaya başlamıştı.

Kutunun içinde eskiden Jack ile Lexi sevgiliyken Jack'in Lexi'ye uyguladığı işkence aletleri vardı. Lexi bunların onun olduğunu şuradan anlamıştı;

Hepsinin üstünde 'Jack'ten' yazıyordu. Lexi ne zaman Jack'in elinde o aletlerden görse kalbi sıkışırdı ve kendini hep bi' köşelere atardı.

Ama bu sefer sadece kalbi sıkışmıştı. Derek sonunda odaya geldiğinde Lexi'yi yatağa oturttu ve o da karşısına, yere oturdu.

"Lexi?" Dedi Derek. Kızın yanaklarından tutup yüzüne bakmasını sağladı. "Neydi onlar?" Derek tekrar konuştuğunda Lexi konuşamayacak haldeydi.

"Nefesim... nefes alamıyorum." Lexi zorla konuştuğunda, Derek panikle kızın yanaklarını daha sıkı kavradı.

"Nefesini tutmaya çalış! Lexi!" Dedi Derek. Kız nefesini tutmaya çalıştı ama alamadığı nefesi tutamadığı için bunu yapamamıştı.

"Olmuyor.." Lexi fısıltı ile konuştuğunda Derek, "Lanet olsun!" Dedi ve kızın yüzünü kendisine yaklaştırdığında Lexi'nin gözleri kocaman açıldı.

Derek hızla dudaklarını kızın dudaklarına bastırdığında Lexi dudaklarını oynatmıyordu bile. Şaşkındı.

En az Derek kadar, şaşkındı.

Derek dudaklarını kızın dudakları üstünde oynattığında Lexi hala oynatmıyordu bile. Hala olayın şokundaydı. Derek ondan ayrıldığında Lexi nefes nefese kaldı.

Olmuştu. Nefesini tutmuştu ve bu yüzdende panik atağı durmuştu. Derek'e baktı. Derek ise onun dolgun dudaklarına bakıyordu.

"Derek.." dedi Lexi ama devamını getiremedi. "Bir şey demene gerek yok." Dedi ve alnını kızın alnına yasladı.

İkiside gözlerini kapattığında odaya birisi girmişti. "Abo! Ben çıkıyorum! Devam edin!" Gelen Lydia idi. Lexi onun bu haline güldüğünde Derek ayağıya kalktı ve son kez Lexi'ye bakıp aşağı kata indi. Lexi kendi kendine düşünmeye başlamıştı.

O kadar insan varken,

Neden, Derek?

Neden ona aşık olmuştum?

Neden o?

•••

kitap 15 bölüm olacak
aslında 10 bölüm yapmayı düşünüyordum
ama kısa olur diye 15 bölüm yapma
kararı verdim.

yorum yapmayı unutmayın
oylayındaaa🫶🏻🫶🏻

older - derek haleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin