Cinsel içerik vardır
Ben rahatsız oluyorum diyenler bölümü okumadan kapatsınlar!Oy vermeyi unutmayın😻
•••
1 yıl sonra;
Allison'ın ölümünün üstünden tam bir yıl geçmişti. Bu süreçte ise kendimi toparlamaya çalıştım. Aramıza yeni kişiler gelmişti.
Malia, Kira ve Liam.
Onlarla alışmıştık birbirimize. Hepimiz bir aile gibi olmuştuk resmen. Derek'le arada kavga etsekte asla ayrılmadık.
Açılan kapı ile bakışlarımı yerden çektim. Kapıya baktığımda Derek bana bakıyordu. "Ne oldu?" Diye sordum. Hızlı adımlarla yanıma geldi.
Yatağa oturup benide kucağına çektiğinde kollarımı boynuna doladım. "Özledim sadece." Dedi. Bu haline gülümsedim ve dudaklarından öptüm.
O da bana karşılık verdi. Bir süre sonra ayrıldığımda sanki benden ayrılmak istemiyormuş gibi dudaklarımı bırakmıyordu.
Dudağını ısırdığımda mecbur dudaklarımı bırakmak zorunda kaldı. "Dayanamıyorum." Dediğinde şaşırmıştım.
Ben onun gözlerinin içine bakarken onun gözü dudaklarımın üstündeydi. Bu haline güldüm. "Dayanma o zaman." Dedim bilinçsiz bir şekilde.
Resmen hırlayarak dudaklarımı öpmeye başladığında hızına yetişmeye çalışıyordum. O alt dudağımı emerken bende üst dudağını emiyordum. Ellerini belimde gezdirip tişörtümün içine yavaşça daldırdı.
Tenimi okşayan eline karşı hafifçe inlediğimde inlemem ağzında kaybolmuştu. "Tenin yumuşacık." Dedi tahrik edici ses tonuyla. Bu sefer ben zor durumdaydım.
Vajinam yanıyordu adeta. Ona doğru sürtündüğümde elleri hızlıca kalçamı tuttu. Sıkıca kalçamı kavradı. Ben daha çok sürtünmeye başladığımda dudaklarını boynuma bastırdı.
Öpüyor, yalıyor, emiyordu. Hissi o kadar güzeldiki, kendimi kaybedecekmiş gibi hissediyordum. Dilini tenime sürterek daha da aşağıya iniyordu.
Onu omuzlarında iteleyerek yatakta yatmasını sağladım. Kucağında biraz daha yukarıya çıktığımda penisinin tam üstünde oturuyordum.
Boğazından çıkan inleme ile beni daha da zor bir hale sokuyordu. Hızlıca tişörtünden tutup yukarı çektiğimde tişörtü çıkmıştı.