Stay with me
I don't want you to leave..•••
6 yıl sonra
"Allison! Koşma etrafta!" Diye seslendim küçük Allison'a. "Ama anne!" Diye isyan etmeye başladı Allison. "Bebeğim incinebilirsin." Dedim ve onu kucağıma aldım.
"Anne." "Efendim bebeğim?" "Benim adım neden Allison?" Diye sorduğunda biraz duraksadım. Hüzünle gülümsedim.
"Ölen kardeşimin adı... yani teyzenin adı." Dediğimde gülümsedi. "O zaman teyzem yukarıdan bizi izliyordur!" Dedi ellerini yukarıya kaldırıp gülerken.
Güldüğünde Allison gibi gamzeleri çıkıyordu. "Evet bebeğim..." Dedim. Derek kapıdan bizi izliyordu. "Hoşgeldin." Dedim ona gülümseyerek.
"Hoş buldum, balım." Dedi ve yanıma gelip alnıma öpücük kondurdu. "Babacım!" Dedi Allison ve Derek'in kucağına atladı.
"Merhaba prenses." Dedi Derek gülümseyerek. İkisi salona gittiğinde Lydia yanıma geldi.
"Bu Stiles doymuyor!" Dediğinde kahkaha attım. "Yine mi aç!?" Dedim gülerek. Kafasını sinirle sakladığında daha çok güldüm.
Stiles yanımıza geldi ve elini Lydia'nın beline koydu. "Ama hayatım ne yapayım.. acıkıyorum." Dedi Stiles masumca.
Lydia dirseği ile Stiles'ın karnına vurduğunda elimle ağzımı kapatıp gülmemi bastırdım. "Hayatım ne yapıyorsun ya!?" Dedi Stiles karnını tutarak.
"Midende daha çok yer açıyorum!" Dedi Lydia sinirle. Yanlarından gülerek ayrıldım ve salona Derek'le kızımın yanına gittim.
"Anne! Bu Allison teyzem mi?" Elinde bir fotoğraf tutuyordu. Yanlarına gittiğimde Allison ile birlikte çektiğimiz bir fotoğraf vardı elinde.
Gülümsedim ve yanlarına oturdum. "Evet bebeğim." Dediğimde gözleri heyecanla parlamıştı. "O çok güzel!" Dedi ellerini çırparak.
Güldüğümde Allison yanımızdan gitti Stiles ve Lydia'nın yanına. Derek'e dönüp baktım. "Sen güçlü kızsın, balım." Dedi Derek dudaklarımı öperek.
Ona karşılık verdiğimde bir süre sonra geri çekildi. "Yanımda siz olduğunuz sürece evet, güçlüyüm." Dedim gülümseyerek.
"Her zaman yanında olacağım." Dedi Derek alnını alnıma yaslayarak. Gülümseyip gözlerimi kapattım.
"İyiki seninle tanışmışım." Dedim. Gülümsediğini hissettim. "İyiki balım." Dedi ve elini yanağıma koyup okşadı.
•••
bir hikayenin daha sonuna
geldik herkese hayırlı
uğurlu olsun...