three|yeni kişi

277 18 0
                                    

Lexi Argent

"Salsana kızım beni!"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Salsana kızım beni!"

•••

Yazardan;

Lexi sinirle sınıfına listeyi koyup bahçeye çıktı ve daha bugün tanışmış olduğu gençlerin yanına doğru hızlı hızlı yürümeye başladı.

Lexi hızla gidip Allison'ın yanına oturduğunda gözleri sinirle dolmuştu. Kız kardeşine sinirlenmişti. Nedeni ise ona Jack'le aynı okulda olduklarını söylememiş olmasıydı.

Lexi, Allison'ın kolundan tutup kulağına eğildiğinde masadakiler onlara bakıyordu. "Neden bana söylemedin?!" Diye fısıldayarak konuştu Lexi. "Neyi?" Diye Allison'da ona sorunca Lexi bakışlarını ona çevirdi.

Allison bir süre ablasının dolu gözlerine baktı ve sonrasında ne olduğunu anladı. "Ben- ben özür dilerim. Aklımda çıkmıştı." Dedi üzüntüyle konuştu Allison.

"Neler oluyor?" Diye Stiles sorduğunda Lexi hızla ona döndü. "Bir şey yok." Diye geçiştirecekti fakat onlara doğru gelen Jack'i görünce olduğu yerde kaldı.

"Ben gidiyorum." Diyip ayağa kalktı Lexi. O sırada Jack gelip ona gülerek omuz attı. "Öldüreceğim onu!" Diye Lexi tısladığında Allison ayağıya kalktı ve Lexi'nin kolunu tuttu.

"Sakin ol!" Dedi Allison tedirgince. "Bize anlatabilirsin, Lexi. Seni yargılamayız." Diye Scott gülen suratıyla konuştuğunda Lexi biraz çekinmişti.

👾👾👾

"İşte böyle." Diye Lexi herşeyi anlatınca hepsi şaşırmıştı. "Jack'ten zaten nefret ediyorum. Bu anlattığından sonra onu dövmem için bir fırsat geçti elime." Diye Lydia sinirle konuştuğunda Lexi ona gülümsedi.

"Bir şey yapmanıza gerek yok. Ben kendimde halledebilirim." Diye Lexi konuştu. Tam bu sırada zil çalmıştı ve hepsi okula girdi.

Lexi'nin dersi kimyaydı ve laboratuvara gitmesi gerekiyordu. Kapıdan içeri girdiğinde etrafına baktığına bin pişman oldu.

Jack ve onun yeni sevgilisi yan yana idi. Lexi iğrenir bir şekilde ikisine bakıp boş bulduğu bir sıraya oturduğunda yanına birisi oturmuştu.

Sarışın bir kızdı ve Lexi bunu fazla takmamıştı. Tek sorun kızın sürekli sırıtıyor olmasıydı. "Erica." Dedi Lexi'nin yanındaki kız. Lexi kıza kaşlarını çatıp baktığında sarışın kızın ne demek istediğini anlamıştı.

Lexi insanlarla sıkı fıkı olmayan birisiydi o yüzden hemen önüne geri döndü. "Anlaşılan insanları sevmiyorsun." Dedi kız Lexi'nin eldiveni ile oynarken.

Lexi hızla elini ondan kurtarmıştı ve sinirle kıza dönmüştü. "Bana temas etme." Diye resmen tısladığında Erica sırıtarak Jack'in oturduğu yere baktı.

"Ne kadar da yakışıyorlar dimi?" Diye Lexi'ye sorduğunda Lexi sinirle önündeki kağıda baktı. Çantasından ne zaman çıkardığını bile hatırlamadığı defteri sinirle karalıyordu.

"Sal beni." Dedi Lexi en soğuk çıkan sesiyle. Erica ürpermişti sesi karşısında fakat belli etmemişti ama bu Lexi'nin gözünden kaçmamıştı. Bu seferde Lexi kıza sırıtıyordu. "Kendine bu kadar güveniyorsun ama karşındaki kişi sana karşılık verince tırsıyorsun." Diye Lexi alayla güldü.

"Kes sesini." Dedi Erica sinirle. Lexi kızla o kadar çok konuşmuştuki elleri titriyordu. Erica kızın yanından kalktığında Lexi derin bir nefes aldı.

Bu sefer yanına başka birisi oturunca dönüp bakmak gibi bir zahmette bulunmamıştı bile. Zaten yanına oturan kişide konuşmak istememişti. Bu da Lexi'nin işine gelirdi.

👾👾

"Sonunda!" Diye bağırdı Stiles okuldan çıkarken. Hepsi onun bu haline gülerken Lexi ileriden iri yapılı onlara doğru gelen adama kaşlarını çatarak bakıyordu.

"Ne yapıyorsunuz?" Diye sordu yanlarına gelen adam. "Hiç. Okuldan çıktık eve gidiyorduk." Diye Scott konuştuğunda adam kafasını salladı.

Adam Lexi'ye baktı ve kaşlarını çattı. Lexi işte o zaman anlamıştı kendini tanıtmasını fakat yapmamıştı. Tanımadığı insanlara karşı mesafeli idi.

"Sende kimsin bücür?" Diye sordu adam. Lexi şaşırmıştı ki ağzı bile biraz açılmıştı. "Bücür derken?" Dedi Lexi sorgulayıcı bir şekilde.

"Boyun kısa." Dedi adam onunla laf dalaşına girerken. "Hiçte bile! Sen uzunsun sadece!" Diye kız haykırdığında Allison kızın kolundan tutup geriye çekti.

"Lexi, bu Derek. Derek, bu da Lexi. Kendisi ablam olur." Dedi Allison gülümseyerek. Lexi yutkunmuştu Derek'in ismini duyduğunda. 'Derek Hale yangında ailesini kaybeden yalnız adam.' Diye içinden geçirdi Lexi.

Ve bingo! Bunu yapan kişilerde Halası ve Dedesi idi. İkisindende doğduğundan beridir nefret ediyordu zaten. Asla o ikisinin yanına gitmemek için gelen herşeyi yapıyordu kız.

"Ablan mı? Aynı yaştasınız ne ablası?" Diye Derek alayla sırıtırken Lexi sinirli bir şekilde ona baktı. Derek'le aynı yaştalardı fakat bunu diğerleri bilmediği için susmak zorunda kaldığı için sinirliydi Lexi.

"Memnun oldum, Derek." Dedi Lexi sahte bir gülümseme ile. Derekte aynı şekilde kızın elini hiçbir mimik oynatmadan sıkmıştı.

İkisi arasında bakışma vardı ki Derek yutkunarak gözlerini çekmişti kızdan. Bu sırada okulun kapısından çıkan sarışın kızla kumral çocuk hızla yanlarına geldi. Arkalarından geldikleri için onları görmemişlerdiki bu da Erica'nın Lexi'ye omuz atmasına neden olmuştu.

"Salsana kızım beni!" Diye Lexi sinirle konuşunca. Erica güldü ve Lexi'ye baktı. "Zavallı olan insanlarla dalga geçmekten zevk alıyorum. Ne yaparsın?" Diye Erica sinir bozucu sesiyle konuştuğunda Lexi'nin sinirleri iyice gerilmişti.

"Dikkat et bir gün zavallı olan kişi sen olma. Yoksa kimse sana yardım etmek için elini bile uzatmaz. Ama korkma ben merhametli insanımdır." Diyip alayla sırıtarak gitti Lexi, arkasından sinirden kuduran bir Erica bırakarak.

👾👾

-Lexi sinir hastası biridir.
-Lexi tanımadığı insanlarla uzun süre
konuşursa ellerini titriyor.

older - derek haleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin