seven|iftira

186 15 3
                                    

I'm everything you can't control

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

I'm everything you can't control

•••

Okul grubu

Siz
Seni sikecegim
serefsiz herif

Jack
Biraz daha romantik
olamaz mısın?

Siz
Seni sikecegim🔥🔥🔥

Allison
Bence baya romantikti

Lydia
OATLADIM
CJCJDOHDOSNSOSNASP
CLCJDOSJOSNWAOMALM

Scott
Ne oluyor amk

Stiles
Jack Lexi'ye iftira atmıs
amk

Scott
Ne demis

Siz
"Bazı Lexi sürtükleri kendilerine
Ayrıldığımızı yediremeyip
kapıma dayandı ve onu affetmemi istiyor."

Jack
Öyleydi ama?

Siz
ULAN ORUSPU COCUGU
BENİ KACIRDIN AMK
NE KAPINA GELİP
YALVARMASI
CILDIRTMA İNSANI
YEMİN EDERİM
SÜLALENE KADAR
SİKERİM SENİ

Allison
abla
sakin olur musun

Lydia
KONUS KIZ
ARKADANDAYIM

Karina
Jack bence dogru soyluyor

Jack
😺😺

Siz
Kusucam
bune amk
karina kendine gel
sen değilmiydi bu
am düşkününe kazık atan
Ne oldu
seni tekrar yatagına mi aldıda
kararların değişti?

Karina
Ne saçmalıyorsun
kızım sen
seni gördüğüm anda işin bitti

Lydia
Aynen kanka
ondan ☺️👍🏻

Allison
Birilerin götünü fena kaldırmıssın Jack
köpeklerine dikkat et yoksa ablam hepsinin
tasmasını tekrar baglamasını bilir.

Allison bunları yazdıktan sonra telefonu kapattım ve sırıtarak okula girdim. Bahçede oturanlara baktığımda Karina vardı ve yanında ise aptaldan farklı olmayan 'sözde' arkadaşları vardı.

Onları takmayıp sınıfa çıktığımda arkamdan geldiklerini biliyordum. Bunlar beni aptal mı sanıyordu? Eğer öyleyse burada gülmekten ölebilirdim.

Koridordan giderken herkes bana iğrenerek ve sırıtarak bakıyordu. Hepsine gözlerimi devirip sınıfa girdim ve sırama oturdum.

Kafamı sıraya koyduğumda bir ses duydum. "Birileri Jack'i özlemiş sanırım." Karina alayla konuştuğunda sıkıntıyla nefes aldım.

Kafamı kaldırıp onlara bakma gereği bile duymamıştım. Ne halleri varsa görsünler.

"Sana diyoruz kızım. Bak buraya oruspu." Layla bana öyle dediğinde kafamı hızla kaldırıp onlara tek kaşımı kaldırıp baktım.

"Elinde bir kanıt var mı?" Diye sakince sorunca hepsi kaşlarını çatmıştı. "Ne?" Karina sorduğunda ayağa kalktım ve üstlerine doğru yürümeye başladım.

"Oruspu diyorsun bana, Layla. Kanıt var mı? Ama benim var biliyor musun? Karina, peki sen biliyor musun?" Bu sefer ben alayla konuştuğumda Karina kaşlarını çatmıştı.

"Neyi?" Diye sorduğunda alayla güldüm ve Layla'nın yanına gidip bir tutam saçını elime alıp oynamaya başladım.

Layla kendini biraz geri çekmişti ama saçı hala elimdeydi. "Senin bu sözde arkadaşlarının hepsinin tek tek Jack ile yattığını."

Alayla sırıtıp Karina'ya baktığımda şaşırmış ifadesi ile arkadaşlarına bakıyordu. Bulundukları durum o kadar komikti ki.

"Bu da ne demek?" Karina arkadaşlarına sinirle konuştuklarında hepsi bana döndü bir anda. Ellerimi yukarı kaldırıp geri geri adımlayıp sırama oturdum.

"İftiracı pislik!" Diyip Layla üstüme atladığında onu üstümden attım. Yere düştüğünde sinirle yerden kalktı. "İnanma bu yalancıya, Karina!" Bu seferde Lia konuştuğunda Karina'ya döndüm.

"Eğer herşeyi öğrenmek istiyorsan, arkadaşlarıma ve bana bulaşmayı kesin." Net bir şekilde konuştuğumda hepsi sınıftan çıkmıştı.

👾👾

Saçımdan tutup kaldırıldığımda ne olduğu anlamamıştım. Gözlerimi zar zor açıp saçımı tutan kişiye baktığımda bu kişinin Jack olduğunu gördüm.

"Karina'ya neden yalan yanlış şeyler söyledin!" Diye resmen tıslayarak konuştuğunda saçımdaki elini tutup tırnaklarımı batırdım.

Canı acıdığı için inleyerek elini saçımdan çektiğinde ayağıya kalktım. "Benim elimde kanıt varken ben yalan söylemem. Ama senin elinde kanıt yokken iftira atmasını biliyorsun ama?"

"Ya benimde kanıtım varsa?" Alayla konuştuğunda ben de alayla kaşlarımı kaldırdım. "Hadi ya? Göstersene?" Alayla konuştuğumda yutkunduğunu gördüm.

"Bu, burada bitmedi." Diyip gittiğinde arkasından bağırdım. "Aynen paşam, aynen!" Telefonumu çıkartıp saate baktığımda öğle arasında olduklarını anladım.

Sınıftan çıkıp aşağıya indiğimde bizimkiler oturuyordu. Gidip onların yanına oturduğumda bana döndüler. "Ne yaptın?" Allison bir şey olduğunu anladığı için böyle demişti.

"Kime?" Diye sorduğumda Stiles'ın ağzı açık kalmıştı. "Kızım niye ne yaptın?" Lydia gülerek sorduğunda bende güldüm ve olayları anlattım.

•••

older - derek haleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin