Your lips, my lips
Apocalypse•••
"Void'e noldu?" Lexi meraklı gözlerle etrafa bakarken sordu. Void tam karşılarındaydı fakat bir şekilde hepsinin boşluğundan faydalanıp yok olmuştu.
"Lexi dikkat et!" Lydia bağırdığında Lexi hızla arkasını dönüp elini uzatmıştı fakat eldiveni elinde olduğu için büyü yapamamıştı. "Kahretsin!" Lexi sinirle bağırdığında Void elini kızın beline sarıp yok olmuştu.
Derek etrafa sinirle bakıp duvara vurdu. "Derek sakin ol!" Scott konuştu fakat Derek hâlâ sinirliydi. "Nasıl sakin olayım?! Sevgilimi aldı götürdü!" Derek resmen sinirle bağırıyordu Scott'a.
"Tamam! Bi' sakin olun!" Allison ikisinin arasına girip konuştu. "Nereye götürmüş olabilir?" Lydia tedirgince konuştuğunda Stiles onun saçından öptü rahatlaması için.
"Eichen House." Stiles konuştuğunda hepsi ona dönmüştü. "Sürekli uyandığımda kendimi Eichen House'ta buluyorum. Onu oraya götürmüş olabilir." Stiles emin bir dille konuştuğunda kapıdan ilk baş Derek çıkmıştı.
•••
Hepsi Eichen House'a geldiklerin büyük bir kapı girişinin önünde durdu. "Bakın bazılarınız gelmek zorunda değil." Scott dönüp konuştuğunda Isaac ona döndü. "Ödevlerimi yapmak istemiyorum." Dedi yüzünü buruşturarak.
Herkes ona baktığında ağzına fermuar çekmiş gibi yapıp sustu. "Ben ablamı kurtarmak için geldim." Allison konuştuğunda Scott ona gülümsedi. "Bende sevgilim için buradayım." Bu sefer Derek konuştuğunda Allison ona gülmüştü.
"O zaman gidip neşe kaynağımızı kurtaralım!" Lydia konuşup önden koşarak girdiğinde en azından hepsinin yüzünü gülmüştü. Ama bu gülümseme fazla uzun sürmeyecekti.
"Kokusu buradan geliyor." Dedi Scott ve Stiles'ın elinden tutup daha da hızlı koşmaya başladı. En sonunda tünelin sonuna geldiklerinde demir parmaklı kapının ardında onlara tedirgin gözlerle bakan Lexi vardı.
"Lexi!" Scott koşup kapıyı açtığında Lexi hızla Scott'a sarılmıştı. "Buraya kiminle geldiniz?!" Lexi içindeki sıkıntı ile tedirgince konuştuğunda ikiside ona anlamaz gözlerle bakıyordu.
"Herkes burada." Stiles konuşunca Lexi hızla kafasını elleri arasına aldı. "Ben oraya götürün!" Kız resmen bağırarak konuşuyordu. Scott bir şey olduğunu anladığı için kızın ve Stiles'ın elinden tutup hızla oradan çıkardı.
•••
Allison önüne gelen oniye arbaleti ile vurduğunda oni geriye savrulmuştu. Void ise yukarıdan hepsini sırıtarak izliyordu. Void kapı tarafına baktığında üçlüyü gördü. Stiles, Scott ve Lexi. Lexi sinirle ona bakıyordu, Void ise sadece sırıtıyordu.
Hepsi Lydia'nın çığlığı ile kulaklarını kapattığında Lexi kalbine giren acı ile çığlık atmıştı. Kız kafasını kaldırıp karşısında baktığın Allison'ın karnına kılıç girdiğini gördü.
Lexi o an yıkılmıştı. Lexi yerden kalkıp Allison'ın yanında koşarak gitti ve Allison'ın bedenini kolları arasına aldı. "Allison! Hayır, lütfen!" Lexi ağlayarak konuşuyordu.
Derek, Lexi'nin yanına gidip omzumu okşayıp arkadan ona sarıldı. "Allison lütfen!" Lexi başını Allison'ın alnına yaslayarak konuştu. "Özür dilerim..." dedi Allison.
"Hayır! Özür dileme!" Lexi artık kendinden geçmişti. Bayılacakmış gibi hissetti. Allison son nefeslerinide alıp gözlerini kapattığında hepsi anlamıştı artık ne olduğunu.
"Senide kaybetmek istemiyorum." Dedi Lexi fısıltı ile konuşarak. Sesini o bile zar zor duyuyordu ama yanındakiler onun sesini duymuşlardı bile.
•••
Lexi kafasını Derek'in omzuna gömmüştü ve etrafta resmen ölüm sessizliği vardı. Derek kızın yanaklarından tutup yüzüne bakacak şekilde çevirdi ve kızın yaşlı olan gözlerini sildi.
"Allison için üzgünüm." Dedi Derek ama ne faydaydı ki? "Senin suçun değildi. Özür dileme." Dedi Lexi ve tekrar Derek'e sarıldı.
Derek, Lexi'nin kafasını göğsüne koyup saçlarını okşamaya başladı. Lexi sanki onuda kaybetmek istemiyormuş gibi kollarına ona sıkıca sardı.
Kızın gözlerinden istemsizce yaşlar akmaya başlayınca Derek, kızın saçına öpücük kondurdu. "Ben her zaman buradayım güzelim, korkma." Derek son kez kızın saçına öpücük kondurup konuştu.
•••
yeni bölümü uzun zaman sonra
attığım için özür dilerimokul yüzünden bölüm atamadım
ama atmaya çalışacağımoy vermeyi unutmayınn💗