Prabudau su šypsena veide. Atsisukau į Ni puse, bet ten buvo tuščia. Iškart šypsena dingo. Ugh... dar tik 9 valandos ryto ir jo jau nėra... Išlipau iš lovos ir aprinkau išmėtytus rūbus. Oh... Oh.. skauda pilvo apačia. Dabar turbūt kaip invalidė kokia vaikštau. Pasiėmiau juodus Calvin Klein apatinius... Ir vėl Klein? Iš kur... Ai nesvarbu. Nusiprausiau ir išlėto šliaužiau link laiptų. Pradėjus lipti jais susmukau ant jų, nes labai suskaudo pilvo apačia. Įkvėpiau oro ir toliau išlėto lipau laiptais. Pamačius vaizdą virtuvei pradėjau kosėti. Nesitikėjau, kad jis namie. Ypač nesitikėjau, kad jis bus virtuvei nuogas... ir darantis pusryčius... Atsisėdau ant kedės lyg niekur nieko. Bet kosėjau toliau iš juoko.-Mhm. Kodėl tu nuogas?-Nusijuokus paklausiau. Jis atsisuko į mane ir pakilnojo antakius.-Okey...-Tariau keistai pasižėjus į jį.-O kodėl tu pusnuogė?-Paklausė kepdamas kiaušiniene.-Bet aš nors ne nuoga. Beje graži nugara.-Tariau. Jis tik į mane pasižėjo ir toliau kepė.-Gerai tyliu.-Tariau. Jis baigė kepti ir įdėjo mums į lekštes.-Galiu priprast prie tavęs nuogo.-Nusijuokus tariau pilna burna. -O aš galiu prie tavęs pusnuogės priprast.-Pakilnojo antakius.-Oh staph it you.-Tariau numojus ranka. Nusijuokėm kartu. Greit baigiau valgyt. Ir nusprendžiau paerzinti jį. Atsistojau ir pradėjau eit iš virtuvės.-Bent trumpikes užsidėk nušalsi savo poną Horan'ą.-Nusijuokiau ant viso namo.-Aš tau tuoj palauk suvalgysiu.-Riktelėjo iš virtuvės. Pagazdino matai... Nuėjau į kambarį pasiėmiau rūbus ir padėjau juos ant lovos. Staiga įėjo Niall ir iškart prie stalčiaus. Aš išlėto išslinkau iš kambario. Tyliai pradėjau lipti laiptais. Buvau jau netoli vrtuvės, kai išgirdau garsų jo lipimą laiptais. Mes pradėjom bėgiot po virtuve.-Va matai užsidėjau.-Nusijuokėm. Parodžiau jam liuksą ir išbėgau iš virtuves.-NE NIALL BAIK MAN SKAUDA!!-Pradėjau rėkt kai jis mane pradėjo vytis po visą namą. Nebegalėjau bėkt daugiau, nes labai pradėjo skaudėt pilvo apačia. Jis mane apsikabino ir pargriovė ant kilimo. Jis mane apsižergė. -Ką mano princesei skauda?-Apsimetė nuliūdusiu. Pradėjau apsimest, kad verkiu. -Ar ča mano princesei skauda?-Sušnbždėjo į ausį prilietes mano pilvo apačia. Palinksėjau. Jis įssiurbė man į lūpas ir aš mus apverčiau.-Ir tu esi dėl to kaltas.-Tariau rimtai pažiejus į jį.-Ir kodėl?-Sukikenes tarė.-Nes tu esi sušikta sex'o bomba.-Tariau ir nusijuokėm kartu. Jis vėl mus apvertė. Ir vėl įsisiurbė man į lūpas. Staiga suskambo durų skambutis. Abu išsprogdinom akis. Nes mes dabar ant žemės pusnuogiai. Jis atsistojo.-Blemba neatsikeliu.-Nusijuokiau. Jis padavė man ranką ir padėjo atsistot. Abu greit nubėgom į kambarį. Kadangi jis kreit apsrengė, nes tik užsimaukšlino kelnias ir maike, tai jis nubėgo atidarytu durų. Aš greit apsirengiau ir susišukavus plaukus išlėto leidaus žemyn. Svetainiai pamačiau vaikinus. Atsikosėjau.-Sveiki.-Tariau ir kaip vežlys išlėto atsisėdau. Nereikėjo man vartyti su Ni ant žemės, nes skausmas sustiprėjo. Jie pasisveikino atgal.-Taigi ko jūs čia taip netikėtai atsivilkot?-Paklausiau.-Neturėjom ką veikt ir atsivilkom.-Tarė Lou. -Niall yra Aprilo?-Paklausiau. Jis linktelėjo ir vėl išlėto kaip vėžlys atsistojau ir kaip kokia nesveika ėjau į virtuvę. Susiradau vaistų ir vėl grįžau ten.-Dei kodėl taip keistai eini?-Įtartinai paklausė Liam. Aš nervingai sukikenau ir pasižėjau į Niall. Tas sedėjo su pocker face. -Supranti gi.-Tariau.-Niall parodyk nugarą.-Pakilnojo antakius Lou.-Tik pabandyk ir mes susipyksim.-Tariau rimtai.-Ar tu čia rimtai?-Jis paklausė.-Aišku, kad ne. Bet tik pabandyk ir tau šakutės.-Jis kiek atsiputė.-Nu Niall.-Paragino jį ir Harry. Jis atsiduso ir atsistojas nusiėmė maike. Aš trenkiau palmfac'ą. -WOW.-Jie pasakė.-Kodėl taip žiauriai?-Paklausė išpūtes akis Lou.-Pats kaltas.-Suprunkščiau.
YOU ARE READING
Illusion || n.h. (Lt fanfic) ✔️
FanfictionMergina vardu Deimantė, baigusi mokyklą išvyksta į Londoną, palikdama savo gimtąją šalį Lietuvą. Kaip jai seksis Londone ir kas jai nutiks ten begyvenant? Ar Deimantei ten seksis ar ne? Viską skaitydami sužinosite istorijoje "Illusion".