-Ar jūs girdėjot naktį, kažkokį dėjavimą ar kažka panašaus??-Apsimiegojes į virtuvę atėjo Lou.
-Dei buvo užėja naktį skausmai.-Tarė Niall bevalgydamas.
-Ir vėl?-Pažėjo į mane Lou.
-Nenorėk Lou, kad man taip greit sugytu..-Tariau.
-Nu tai aš nieko nesaku, tik pagalvojau ne tą ką reikėjo.-Nusijuokė.
-Aš žinau ką tu pagalvojai.-Nusijuokiau.
-Ir ką??-Jis pažiūrėjo į mane.
-Kad aš su Niall mylėjaus.-Patrūkčiojau pečiais. Niall pradėjo kosėt. Kiti juoktis.
-Kas?-Pažėjau į juos.
-Bet taip atvirai.-Pasakė Zayn.
-Nu atrodo, kad jūs nežinot kas per dalykas tai yra.-Atsikandau obuolio.
-Žinom.-Pakilnojo antakius Harry.
-Na va.-Atsidusau.
-Niall kur gitara?-Paklausiau atsistojus.
-Ammm... Lygtai kambariuke priešais tualetą.-Tarė. Linktelėjau ir nuėjau. Atsidariau duris, o ten gal penkios jos.
-Are you fucking kidding me???-Tariau sau ir pasiėmiau akustine. Nuėjau į kambarį ir užsidariau duris.
---Niall P.O.V.---
-Ša.-Nutildžiau vaikinus ir klausiau kaip ji groja.
-Ji tikrai gerai groja...-Sušnibždėjo Liam, aš linktelėjau. Zayn tyliai pradėjo dainuot Little Things kuria ji dabar grojo.
Po valandos ji baigė. Ji išėjo iš kambario su ausinėm ausyse ir atsisėdo ant sofos.
-Ei.-Prisislinkau arčiau vaikinų.
---Deimantės P.O.V.---
Baigus grot įsikišau ausines į ausis ir nuėjau prie vaikinu ir atsisėdau ant sofos. Staiga jie kažka pradėjo kalbėt. Nieko negirdėjau per ausines. Išsitraukiau viena ir išjungiau muziką.
-Žinot Diamond gimtadienis greit.-Tyliai tarė Niall. Klausiau ištempus ausis.
-Ir mes būsim visdar ture tuo metu.-Atsiduso jis.
-O kada jos gimtadienis?-Paklausė Harry.
-Balandžio 10.-Jis tarė. Yay jis prisimena!
-Ką man jai padovanot? Aš net nežinau.-Atsirėmė į kėdę.
-Manau ji girdi...-Sušnibždėjo Lou. Jie iškart nutilo.
-C'mon Lou.-Surėkiau. Jie nusijuokė.
-Metas ruoštis koncertui.-Pažėjo į laikrodį Liam.
---Po koncerto---
Gulėjau išsitėškus ant lovos kambaryje.
-Dei nenori į klubą?-Paklausė įėjas Harry.
-Jūs dar norit į klubą??-Išsprogdinus akis tariau.
-Aha. Ryt laisva diena, tad reik pasinaudot. Ir be to vistiek dabar į viežbutį varom.
-Ai ok tada.-Atsistojau. Jis išėjo. Pasiėmiau lagaminą ir išėjau iš kambario. Blemba kairį riešą kaip skauda...
-Princese duok.-Tarė beimdamas mano lagaminą. Padaviau jam jį ir išlipom prie viešbučio. Įėjom į vidų Paul stovėjo su raktais rankose.
-Tau.-Davė raktą Zaynui.
-Tau.-Davė Liam.
-Tau.-Davė Harry.
-Tau.-Davė Lou.
-Ir jum.-Davė mum. Linktelėjau ir pažiūrėjau į rakto numerį.
-669-Suprunkščiau.
-69- Nusijuokė Louis.
-Taigi gražus skaičius.-Nusijuokiau.
-Einam tu gražus skaičiau.-Tarė Niall. Sulipom visi į liftą ir kilom į šešta aukštą. Visi išsiskirstėm į savo kambarius.
-Kūūū man rengtis?-Pažėjau į Niall.
-Nežinau. Užsidėk vansus, džinsus aptemptus ir kažka ant viršaus.-Patrūkčiojo pečiais.
-Ačiū.-Išsitraukiau tą ką jis sakė. Pradėjau persirenginėt prie jo. Vistiek jis mane nuoga mates, jokio skirtumo.
-Ko čia taip žiūri?-Pažėjau į jį.
-Ar tu sportavai?-Pakėlė antakį.
-Jooo.-Tariau besidėdama džinsus. Jis pakilnojo antakius.
-Eik tu renktis tik čia nekilnojas antakių.-Užsidėjau maikę ir tada švarkelį.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Illusion || n.h. (Lt fanfic) ✔️
FanficMergina vardu Deimantė, baigusi mokyklą išvyksta į Londoną, palikdama savo gimtąją šalį Lietuvą. Kaip jai seksis Londone ir kas jai nutiks ten begyvenant? Ar Deimantei ten seksis ar ne? Viską skaitydami sužinosite istorijoje "Illusion".