Dripsojau ant sofos kol Niall maudėsi duše ir laksčiau po kanalus televizoriuje. Kruptelėjau išgridus durų skambutį ir pasikėlus žvilgtelėjau pro langą.
-Niall! The china bitch is here!-šūktelėjau jam. Apsidairiau išgirdus jo juoką iš viršaus ir papurčiau galvą. Netrukus jis besidėdamas maikę nusileido laiptais, su pedo smile stebėjau jį.
-Patinka ką matai?-sukikeno jis pamatęs mano žvilgsnį.
-Yeah...-kiek nuraudau. Nusekiau jį akimis, kai nuėjo link durų. Atsisėdau normaliai ir ranka perbraukiau per plaukus.
-Štai.-šyptelėjo atėjęs ir padėjo kinų maistą bei pats atsisėdo. Paėmiau dvi lazdeles ir pažiūrėjau į Niall.
-Kas?-nesupratęs paklausė.
-Nemoku aš su jom valgyt...-dėjau palm face.
-Hey, viskas gerai. Aš ir nemoku tinkamai valgyt.-mirktelėjo jis man. Suprantamai palinksėjau.
-Leisk parodysiu kaip maždaug laikyt jas.-sukikeno.
-Maždaug?-nusijuokiau, jis irgi.
Po kiek laiko jam šiaip ne taip išaiškinus ir parodžius pradėjau valgyt su juo bei žiūrėjom filmą. Pavalgius sėdėjau tarp jo kojų ir atsirėmus nugara į jo krūtinę. Jo rankos šiltai bei saugiai buvo apglėbusios mano liemenį. Mačiau kaip jo ranka vis nuklysdavo link mano šlaunies vidinės pusės ar krūties. Atlošiau galvą į jo petį, sulaukiau bučkio iš jo. Šyptelėjau. Visą filmą jis prasiblaškė negalėdamas susikaupti, vis grabaliojo mane. Galiausiai pajaučiau iškilimą jo kelnėse.
-Kas tau šiandien yra?-atsitraukus nuo jo paklausiau lyg niekur nieko.
-Mano hormonai veda mane iš proto...-tarė jis užvertęs galvą.
-Horanai?-paklausiau prikandus lūpą, taip vadinam jo hormonus.
-Yeah...-linktelėjo jis.-Žinai...-apsilaižė lūpas jis pažiūrėjęs į mane.-Galim paišdykaut.-kreivai šyptelėjo jis pakilnojęs antakius.
-Nu...-pradėjau, bet jis mane pertraukė pridėjęs pirštą prie lūpų. Sumirksėjau keliskart.
-Moterie, nusirenk. Aš tuo grįšiu.-iškėlęs galvą tarė ir atsistojęs nuėjo į viršų. Pasimetus sėdėjau. Išjungiau teliką ir pradėjau nusirenginėti.
-Kas čia bus? Eisim po Londoną nuogi lakstyt?-paklausiau nusirengus ir perbraukiau pirštais per plaukus. Pažiūrėjau į jį nuogą su paklode, lubrikanto bonkute arba aliejuku, jei gerai įžiūrėjau ir prezervatyvo pakeliu.
-Ir kur tu parovei aliejuko?-paklausiau paėmus jį iš jo.
-Pirkau.-sukikeno patiesęs ant sofos paklodę. Stėbėjau ką jis čia dirba. Padėjau aliejuką ant staliuko ir atsisėdau ant sofos.
-Pasiruošus?-paklausė jis praskietęs mano kojas ir atsiklaupė ant kelių prieš tai pasidėdamas pagalvėlę po keliu. Patogiau atsisėdau atsiremdama į atlošą.
-Mm, dabar taip.-sušnabždėjau pažiūrėjus į jį. Jam lyžtelėjus mano vietelę prikandau lūpą. Niall pažvelgęs į mane užsimerkė ir kiek pritraukęs arčiau godžiai įsisiurbė į mano katytę. Tyliai sudejavus atlošiau galvą mėgaudamasi tuo ką jis daro. Netrukus pajaučiau kaip jo du pirštai įslydo į mane. Pačiulpus mano klitorį sudejavau pirštais perbraukus per jo plaukus. Bejudinant pirštus Niall šlapiais bučiniais kilo aukštyn, užstatęs nasosą ant mano pilvo lūpom pakilo link krūtinės pagreitindamas pirštus. Išleidau gan garsia dejonę, kai jis pačiulpė mano spenelį, o laisva ranka glamonėjo kitą krūtį. Pakėlus jo galvą godžiai įsisiurbiau į jo lūpas.
-Vaje...-sušnabždėjo jis atsitraukęs nuo manęs giliai kvėpuodamas. Stebėjau kaip jis pasiima prezervatyvo pakelį ir dantim praplėšė. Paėmus tą latekso gabalą pradėjau maut ant jo draugo pažvelgdama į jo akis. Nejučia jis prikando lūpą. Su burna baigiau jį užmaut jausdama Niall pirštus įsiveliant į mano plaukus.
-Nagi, mažute...-kimiai sušnabždėjo jis. Ištraukiau jį iš burnos ir dar ranka perbraukus per jį atsitraukiau. Keliais užsilipau ant sofos ir dilbiais pasirėmiau į jos atlošą, specialiai riesteldama užpakalį. Už tai sulaukiau pliaukštelėjimo per užpakalį iš jo. Tyliai sukikenau ir žvilgtelėjau į Niall per petį.
-Sorry, nesusilaikiau.-sukikeno ir iš lėto, neskubant įėjo į mane. Nežymiai suraukiau antakius jausdama jį ir prikandau lūpą.
---NiNi P.O.V.---
Uždėjęs rankas ant jos klubų pradėjau judėt. Stebėjau ją bejudėdamas, kadangi po tiek laiko vėl tai darom.
-Ar galiu jau greičiau?-paklausiau. Jai linktelėjus iškarto pagreitėjau spūsteldamas jos klubus. Pabučiavau jos nugarą greitėdamas. Iš jos pradėjo eiti tylios dejonės, palaipsniu vis garsesnės man bejudant grubiau.
-Mm, Niall, nesustok...-išgirdau ją. Sudejavau, kai mūsų odos pradėjo trankytis. Tvirtai buvau įsikibęs į Diamond klubus vis judėdamas greičiau, priversdamas ją aimanuot, kas mane vedė iš proto. Man patinka matyt ją tokia, patinka jai teikti malonumą. Stipriai prikandęs lūpą loštelėjau galvą nuo malonumo. Jai nespėjus sureaguoti ištraukiau savo pulsuojantį draugą.
-What the... Kodėl taip padarei?-pažiūrėjo ji į mane giliai kvėpuodama.
-Ah, pamiršau ką dar atsinešiau.-sukikenau ir paėmiau aliejuką. Atidaręs jį, negailėdamas užvariau jo ant jos užpakaliuko.
-A, šaltokas..!-sukikeno Dei išsirietus kiek nuo vėsumo.
-Nieko čia baisaus.-nusijuokiau uždaręs buteliuką ir padėjęs jį ištryniau jos riestą užpakalį.
-Ar tu tikrai ture buvai, ar kokiuose porno namuose?-nusijuokė ji stebėdama mane per savo petį.
-Ture, nebijok.-taip pat nusijuokiau. Greitai grįžau į ją.
-Gražus vaizdas.-nusijuokė ji žiūrėdama pro langą ir nuleido galvą man pagreitėjus.
-Blemba kaip slysta...-sumurmėjau negalėdamas dabar normaliai įsikibti į jos klubus. Įsikibau į jos petį judėdamas. Netrukus iš jos vėl pasigirdo aimanos.
-Niall man greitai...-per aimanas tarė rankose gniauždama paklodę. Suurzgiau jausdamas artėjantį orgazmą bei greitėdamas. Sudėjavau nuleisdamas į apsaugą ir suėmiau jos virpančia koją. Pakštelėjau Dei nugarą. Išėjęs iš jos nusiėmiau apsaugą ir nuėjau išmest.
-Kiek vaikelių.-išgirdau ją. Sunkiai nusijuokiau giliai kvėpuodamas ir ranka perbraukiau per plaukus.
ESTÁS LEYENDO
Illusion || n.h. (Lt fanfic) ✔️
FanficMergina vardu Deimantė, baigusi mokyklą išvyksta į Londoną, palikdama savo gimtąją šalį Lietuvą. Kaip jai seksis Londone ir kas jai nutiks ten begyvenant? Ar Deimantei ten seksis ar ne? Viską skaitydami sužinosite istorijoje "Illusion".