Chapter 49

793 51 2
                                    

Niall paėmė mano ranką ir supynė mūsų pirštus. Nusileidom į pirmo aušto foje, pamatėm jau laukiančius vakinus.

-Uuu rawr Diamond.-Tarė Lou.

-Eik tu. Galėjau sexuoliau apsirengt-Pakilnojau antakius.

-Tai kodėl neapsirengiai?-Paklausė Zen.

-Kaip Niall norėjo taip ir apsirengiau.-Truktelėjau pečiais.

-Nu gerai einam.-Tarė Liam. Įsėdom į mašiną.

-Manau čia paparacų neįleidžia.-Tarė Zayn. Įėjom į vidų mano ausis užpildė garsi muzika.

-Ką gersi?-Manęs paklausė Harry.

-Paimk man mochito.-Šyptelėjau, jis linktelėjo. Galiu šiandien gert, vaistų negėriau.

-Dei nuo kada tu geri?-Susiraukė Niall.

-Aš tik šiandien. Nieko nebus nuo vieno karto.-Nusišypsojau jam.

-O va tau gražuoli.-Bakstelėjau pirštu į krutinę.-Liepiu nenusitašyt-Nusijuokiau.

-O kas bus?-Prisitraukė apkabines per liemenį.

-Nežinau.-Sukikenau ir pakštelėjau jam į lūpas. Paėmiau jo ranką ir pradėjom eit link vaikinų.

-Štai-Padavė Harry man kokteilį.

-Ačiū.-Tariau atsisėsdama.

Po tryjų kokteilių jau mane vežė. Niall irgi nemažai išgėrė. Vaikinai irgi. Išgirdau gera dainą, pašokau.

-Niall einam šokt.-Sukikenau. Jis atsistojo ir paėmes mano ranką vedės į vidurį. Jis mane prisitraukė per liemenį, aš rankom apsivyjau jo kaklą.

-I just wanna feel your body right next to mine all night long. Baby slow down the song. And when it's coming closer to the end and rewind. All night long, baby slow down the song.-Sukuždėjau jam į ausį. Jis man įsisiurbė į lūpas. Mano ranka įsivėlė į jo plaukus. Jo rankos nusileido žemiau, uždėjo savo rankas man ant užpakaliuko. Sukikenau į bučinį.

---Liam P.O.V.---

Lou pradėjo juoktis.

-Kas?-Paklausiau.

-Jūs tik pažiekit į juos.-Parodė pirštu link Dei ir Niall.

-Kažkam laimingai baigsis ši naktis.-Nusijuokė jis ir gurgštelėjo alaus.

-O aš džiaugiuosi. Niall susirado savo gyvenimo meile ir gali dabar džiaugtis gyvenimu.-Tarė Harry.

-Pritariu.-Kilstelėjau pirštą.

-Nesvarbu, kad jie ka tik pykosi, praėjo mėnesio pertrauka ar Dei prarado vaiką, jie elgiasi lyg to nebūtu nutike.-Tarė Zy. Visi pritariamai linktelėjom.

---Deimantės P.O.V.---

-Aš noriu tavęs...-Sušnibždėjo man į ausį jis.

-Ne čia...-Sukikenau. Jis pagriebė mano ranką ir pradėjo tempt iš klubo.

---Liam P.O.V.---

-Oooo žiūrėkit.-Bedė pirštu Hazz. Mes visi pradėjom juoktis.

-Už Niall ir Diamond sveikatą.-Tariau ir sudaužėm alaus buteliais.

---Deimantės P.O.V.---

Jis mane tempė už rankos kolidoriumi. Netyčia jį stumtelėjau. Išpučiau akis. Taigi, kai jis išgerės, tai priims kaip sexuolu prekabevima. Staiga pajutau savo nugara prisirėmė prie sienos. Niall įsisiurbė man į lūpas.

-Ar jau nebeiškėnti?-Pakėliau antakį. Jis papurtė galvą. Ir vėl paėmės už rankos ėjo link kambario. Įėjus į kambarį buvau iškart prispausta prie sienos. Niall mane bučiavo su tokia aistra, kaip niekad. Netekau švarkelio, bei maikutės. Jis taip pat liko, be marškinių ir maikės. Jis mane pakėlė ir aš apsivijau kojomis jo liemenį. Niall paguldė mane ant nugaros ir savo svoriu mane užgulė. Įvėliau pirštus į jo plaukus ir truktelėjau. Jis suaimanavo į bučinį.

---Niall P.O.V.---

Drėgnais bučiniais leidausi žemyn jos kūnu. Pasiekes jos kelnias, kilau atgal. Užkišau ranką už jos nugaros ir atsegiau jos liemenėlę. Pradėjau bučiuot jos kaklą, radus jos silna vietą, pradėjau čiulpt ir kandžioti, darydamas meilės žyme. Pradėjau trint savo klubus į jos.

-Omg Niall...-Suaimanavo ji. Išsišiepiau ir pakartojau tai. Iš jos lūpų vėl išėjo aimanos. Atsegiau jos kelnias ir įsisiurbes į jos lūpas pradėjau jas nuiminėti. Nuėmes nusviedžiau jas. Ji mus apvertė ir pradėjo bučiuot man kaklą. Suėmiau jos klubus ir suaimanavau, kai ji rado mano kaklo silpna vietą. Ji numovė man trumpikes, o aš jos kelnaites. Dei ištiesė ranką ir paėmė apsaugą. Su dantim ją atplešė ir uždėjo man. Suėmiau jos klubus.

-Pasiruošus?-Sušnibždėjau. Ji linktelėjo ir aš įstūmiau į ją. Jos galva užsivertė. Ji pažėjo į mane ir pradėjo judint savo klubus. Mano pirštai įsmigo į jos odą. Ji pasilenkė ir įsisiurbė man į lūpas. Įėjau giliau į ją ir ji suaimanavo. Ant pilvo padariau jai dar viena meilės žymia. Apverčiau mus ir pradėjau judėt greičiau. Jį įsitvėrė į mano kūną.

-Myliu tave...-Tariau ir pabučiaves ją įėjau gyliau ir pasiekiau orgazmą kaip ir ji. Kritau šalia jos. Ji atsigulė ant pilvo ir su šypsena pažiūrėjo į mane. Sukikenau ir pirštu perbraukiau per jos nugarą. Neužilgo užmigom.

Paskaitykit mano nauja istoriją "Sad Angel" gal sudomins :)

Illusion || n.h. (Lt fanfic) ✔️Место, где живут истории. Откройте их для себя