Chapter 30

859 59 2
                                    

-Ne Perrie aš nemanau..-Papurčius galvą tariau.

-Kodėl nu pažiūrėk kokie viliojantys...-Tarė prikišus man juos.

-Ne jam patinka raudoni.-Tarau rimtai.

-Oh tada luktelk.-Ir nubėgo kažkur. Butinai jinai turėjo mane išsitempti apsipirkt. Ačiū Zayn... kad jai papasakojai apie mano problema. Jaučiat sarkazma...

-Va.-Atėjo su raudonais apatiniais ji.

-Calvin Klein.-Sukikenau.

-Nu ir pažiek raudoni ir Hot pants.-Aš iš jos nusijuokiau.

-Taip reik man pasiimt tokius tik violetinius arba juodus.-Susimaščius šnekėjo ji. Ji padavė man tuos apatinius ir pati nubėgo sau pasiimt.

-Okey...-Tariau sau tyliai. Ji atėjo prie manęs ir nusitempė prie kasos.

-Dabar einam ką nors šiaip nusipirkt. Batų. Taip batų.-Ji pradėjo mane tempt. Įėjom į batų parduotuvę. Ji link batelių aš link vansų. Mano žvilgsnis užkliuvo už vansų kurie yra tokie patys kaip Niall tik moteriški. Su spalvotas raštais. Sukikenau. Staiga prie manęs Perrie atsirado su juodais aukšakulniais (ft koliaže).

-Imk.-Davė man ji juos.

-Pezz...

-Taigi žie gražūs.-Parodė pirštu į juos.

-Gerai... Bet tik dėl to, kad man tokie patinka ir nežinau.-Nusijuokėm. Nuėjom prie kasos ir reikėjo susimokėt. Atsidariau pinigine ir susiraukiau. Amm... Iš kur Niall kreditinė?? Turbūt įdėjo jis man ją.

-Kas?-Paklausė manęs Perrie.

-Nieko.-Ir padaviau savo kreditine. Pasiėmusios pirkinius įsėdom į Niall mašina kuria jis davė.

-Kas buvo, kad susiraukiai?-Smalsiai paklausė.

-Niall įdėjo man tą kreditine kur anakart siūlė.-Tariau susiraukus.

-Ah... Vat kas..-Tarė. Sustojau prie jos namų.

-Sekmės nakčiai.-Tarė nusijuokus. Aš ir nusijuokiau. Na ką Niall laikykis. Nusijuokiau.

Atsidariau duris ir nusiėmiau batus bei stiukę. Pradėjau eit, kai Niall galva išlindo iš virtuves.

-O jau grįžai.-Linktelėjau galvą ir toliau nuėjau į kambarį. Pasidėjau trikotažą ir batus. Iš pinigines išsitraukiau tą krediti ir lipau laiptais žemyn. Įėjau į virtuvę ir pamačiau Niall kažką darant. Priėjau ir apkabinau jį iš nugaros.

-Hey princese...-Sukikenes tarė.

-Ką čia darai?-Su smalsumu paklausiau.

-Ai ateis vaikinai.-Tarė.

-Aišku.-Tariau ir lėtai įkišau ranką į jo kišenę ir įdėjau tą kreditinę. Atsitraukus nubėgau į kambarį. Pagriebiau kompą ir atsisėdus ant lovos nuėjau į facebook bei twitter. Man labiausiai įdomu kas twitter daros. Staiga pro duris įžengė Niall.

-Kodėl man ją gražinai?-Susiraukęs parodė kreditinę.

-Nes ji tavo.-Atsidusus tariau.

-Nu nenoriu pyktis.-Atsiduso ir padėjo kortele ant stalo.

-Ką darai?-Paklausė prisėdes šalia.

-Naršau po Twitter.-Staiga mano žvilgsnis užkliuvo kur esu aš užymėta. Aš atsisėdau tiesiau. Niall suprates atsistojo ir nuėjo į apačia. „@Diall_930913 You shouldn't be with Niall. You don't disurve him. He's our's and only our's. You stoled him from us and you will pay for this." Okey nesveika... Bet ką padarysi su tokiom. Pa'tweet'inau „Oh haters gonna hate " Ir išjungiau kompiūterį. Nusileidau žemyn ir visi vaikinai kažką įdemiai žiūrėjo. Pasidėja šipsų ir alaus. Priėjau prie televizoriaus. Omg futbolas!!! Atsisukau į Niall.

-Kodėl nesakiai, kad futbolą žiūrėsit?-Susirakus paklausiau.

-Nes nemanau, kad įdomu bus.-Įsidėjo čipsų į burną. Trenkiau sau facepalm'ą ir nuėjau į virtuve. Na kadangi aš negeriu... so pasiėmiau sulčių ir čipsai bus fee su sultim, tai susiradau guminukų. Keistą, kad jie visdar čia yra. Pasidėjau ant stalo ir atsitempus sėdmaišį atsisėdau.

-Tai žiūrėsi su mumis?-Paklausė Niall nustebes.

-Course.-Atsakiau panašiu balsu kaip jis per BSE.

-O tau nebus nuobodu?-Paklausė Zayn.

-Aš DIEVINU futbolą. Dabar ša žiūrim.-Parodžiau pirštu į televizoriu. Jie pradėjo juoktis. Aš į juos atsisukau ir jie iškart nutilo.

Illusion || n.h. (Lt fanfic) ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora