Chapter 46

692 54 2
                                    

Liam man parodė viena kambariuką kuriame, galiu kartotis akordus. Omg turbūt į kelnias pridėsiu. Prieš tūkstančius Directionierių grot gitara... Dar su vaikinais ir kai pati esi Directioner, tai čia bomba. Vaikščiojau pirmyn ir atgal su lapais.

-Dei einam.-Įkišo galva Liam.

-Jau?-Išpučiau akis. Jis linktelėjo. Nusiėmiau švarkelį. Karšta pasidarė. Ėjau paskui Liam.

-Štai gitara ir štai laidas.-Padavė man.

-Sekmės.-Nusijuokė ir nubėgo. Ačiū Liam mane viena palikai. Vaikinai suėjo į sceną. Susikaupiau ir gavus ženklą pradėjau grot pirmus akordus.

Once in a lifetime

It's just right

We make no mistakes

Not even a landslide or riptide

Could take it all the way

Somehow, it feels like nothing has changed

Right now, my heart is beating the same

Out loud, someone's calling my name

It sounds like you

When I close my eyes

All the stars align

And you are by my side

You are by my side

Once in a lifetime

It's just right

And we are always safe

Not even the bad guys in the dark night

Could take it all away

Somehow, it feels like nothing has changed

Right now, my heart is beating the same

Out loud, someone's calling my name

And it sounds like you

When I close my eyes

All the stars align

And you are by my side

You are by my side (you are by my side)

You are by my side

Once in a lifetime you were mine

Pasibaigus dainai atsidusau. Gerai, kad kitai dainai nereikia man grot, nes Niall gros su elektrine. Nusiėmiau gitarą ir prisėdau ant kedės. Patryniau riešą. Skauda...Bet dabar galėsiu dažniau grot. Vis dėl to nutariau nueit ant scenos, kai nei aš nei jis negros. Vėl pasiėmiau gitarą į rankas. Jie dabar dainuos „Over again" Niall irgi pasiėmė gitarą. Pradėjus Liam dainuot mano akyse pradėjo kauptis ašaros. Pakėliau galvą ir pažvelgiau į ekraną. Niall irgi akys pilnos ašarų. Kita daina „Strong". Padėjau gitarą. Nusivaliau ašaras. Atsistojau ir pradėjau lėtai eit link scenos. Liam man nusišypsojo bedainuodamas. Priėjau prie Niall ir padėjau ranką ant jo peties. Jis atsisuko į mane. Aš jam nusišypsojau. Staiga pakilau nuo žemės. Jis mane pakėlė ir apsikabino, man teko kojomis apsivyt jo liemenį.

-Ar pertrauka baigėsi?-Sušnibždėjo man. Muzika nutilo.

-Taip.-Sušnabždėjau jam. Jis mane nuleido ant žemės ir įsisiurbė man į lūpas. Su šypsena atsakiau į bučinį. Kaikurios Directionėrės pradėjo klyt, spiegt, o kaikurios pradėjo rėkt „boo".

-Aš nesitikėjau.-Nustebes tarė Lou. Aš atsitraukiau nuo Niall ir abu nusijuokėm.

-Dabar Little Things.-Nusijuokė Harry. Sukikenau nervingai.

-Aš tuoj.-Sušnibždėjau ir nubėgau prie gitaros. Atsisukau ir pamačiau Niall jau pasiruošūsi ir sėdinti ant scenos krašto. Aš įkvėpiau ir kartu su Niall pradėjom grot pirmus akordus. Išlėto ėjau link scenos galo. Fanės pradėjo spiegt kaip niekad. Aš nusišypsojau ir atsisėdau šalia Niall.

-What the...-Perskaičiau jo lūpas. Aš sukikenau ir pakilnojau antakius. Jis nusijuokė ir pradėjo dainuot savo partyją.

Illusion || n.h. (Lt fanfic) ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora