Chapter 35

790 53 2
                                    

---Deimantės P.O.V.---

Ah Vasario 14 diena... Valentino diena įsimylėjalių diena... Bet ne man. Eh Niall neskambina man, o aš sėdžiu namie. Užsirakinau duris. Pasiėmiau vyno butelį ir taure. Taip Deimantė šiandien biški geria... Nuėjau į kambarį įsijungiau per kompiuterį viso namo kameras, kad rodytu ir užsileidau tyliai 1D dainas. Atsitempiau sėdmaišį į balkoną ir atsisėdau... Atsikimšau butelį ir įsipyliau vyno į taurę. Gurkštelėjau jo ir iškart nusipurčiau. Pastūmiau taure toliau. Ugh kokia daina... Spaces. Kaip tik mano nuotaikai. Išgirdau kaip mašina įvažiavo į kiemą. Išjungiau muziką ir nusivaliau ašaras. Pasižiūrėjau per balkoną kas atvažiavo. Kas gi daugiau... Liam, Louis, Harry, Zayn, Sophia, Eleanora ir Perrie. Atsidusau ir tyliai uždariau balkono duris. Atsisėdau ant lovos. Įsitvyrojo tyla. Nuskambėjo durų skambutis. Krūptelėjau. Aš vistiek sėdėjau ant lovos ir nesikėliau.

-Diamond atidaryk duris prašau!-Surėkė kažkuris iš jų. Sėdėjau ir nejudėjau. Ašaros pradėjo riedėti skruostais.

---Kita diena---
Prabudau nuo skambinimo į duris. Užmigau su rūbais puiku. Susitvarkiau plaukus ir nusileidau. Atidariau duris, net nustebau.
-Maura...Ką jūs čia darot?-Nustebau ir įleidau ją į vidų.
-Dukrele važiuojam su manim į Mullingarą...-Susiraukiau.
-O ką aš ten veiksiu?-Atsisėdus paklausiau.
-Niall... Jam ne kas.-Mano žvilgsnis iškart įsmigo į ją.
-O kas jam?-Sutrikus paklausiau.
-Jis nusilpo... Visą tą laiką jis nevalgė, tik sėdėjo savo kambaryje. Per miegus kartodavo tavo vardą...
-Bet Maura! Jis pats išvyko!-Kiek riktelėjau.-Atsiprašau...-Tyliau tariau.
-Važiuojam su manim.-Aš abejojau, bet tai mano Niall...
-Gerai.-Tariau.-Einu įsimesiu kelis rūbus ir galim skrist.-Ji linktelėjo.
---Po poros valandų. Mauros namai---
-Maura eikit valgyt daryt, nes Niall valgys.-Nusišypsojau jai.-Ačiū dukrele. Matos, kad mylit mano sūnų.-Aš tik nusišypsojau ir nuėjau į kambarį kuriam jis yra. Atidariau duris ir pamačiau jį gulinti lovoje. Tyliai uždariau duris.-Mam sakiau palik mane ramybėje...-Tyliai tarė. Atsisėdau jam gale kojų ir atsidusau.
-Manau turėjai viską gerai apmąstyti...-Tariau. Jis pasikėlė ir žvilgtelėjo.
-Ir apmąsčiau...-Tarė su šypsena veide. Aš atsisukau į jį.-Apmąsčiau tai, kad esu visiškas kvailys...Ir aš neteisingai su ją pasielgiau.-Tarė susigraudinęs. Mano skruostu jau riedėjo ašara.-Ir nežinau kaip tai ištaisyt... Ar ji pyksta ant manęs ar ne... Ar ji man bent atleisk kada nors...-Sušnirbštė nosimi.
-Manau ji tau atleidžia.-Nusijuokiau per ašaras. Jis mane stipriai apkabino.
-O dabar mano mielas airi turi pavalgyt, nes mama skundėsi, kad nevalgai.-Nusišypsojau ir pavėliau jam plaukus. Stojausi eit, bet jis mane patraukė už rankos ir kritau jam tiesiai į glėbį. Jis sujungė mūsų lūpas.
-Aš tikrai tavęs atsiprašau princese...-Sušnibždėjo atsitraukęs.
-Pamirškim tai...-Nusišypsojau ir pakštelėjau jam į lūpas.-Niall nusiprausk bent.-Nusijuokiau. Nusileidau žemyn.-Na va dabar Niall valgys.-Tariau nusišypsojus.
-Ar susitaikėt?-Paklausė bedėdama valgyt jam į lėkšte Maura.
-Taip.-Atsakiau nusišypsojus.
-Tai gerai.-Ir padavė man padėklą. Aš linktelėjau ir pradėjau lipti laiptais.
-Niall valgy...-Nutraukiau kai įėjau į kambarį. Atsikosėjau ir padėjau maistą. Atsisėdau ant lovos. Oh god... Niall išėjo iš dušo tik su rankšluosčiu ant liemens. Nuo jo plaukų vis dar lašėjo vandens lašeliai. Ugh... Imčiau jį čia ir dabar, jei nebūtų jo mamos namuose...
-Patinka ką matai?-Paklausė pakilnojęs antakius.
-Taip.-Linktelėjau. Jis užsidėjo trumpikes ir kelnes. Užlipo ant lovos ir pradėjo man bučiuoti kaklą.
-Niall...-Suaimanavau.-Ne tavo mamos namuose. Eik valgyt.-Tariau sunkiau kvėpuodama.
-Valgysiu jai mane tik pabučiuosi.-Sukikeno. Suėmiau jo veidą ir įsisiurbiau jam į lūpas. Jis apsilaižė lūpas ir pradėjo valgyt.
-Kas tavo rankai?-Susirūpinęs paklausė.
-Ai nieko čia... Stikline iš nervų suspaudžiau.-Nusijuokiau. Jis atsitūpė prieš mane ir išbučiavo mano delną.

Illusion || n.h. (Lt fanfic) ✔️Where stories live. Discover now