-Lauksiu tavęs autobuse.-Sušnibždėjau jam į ausį. Jis linktelėjo ir aš nuėjau. Tegu jie pabaigia kalbėt su fanėm. Sakė Liam mano daiktai jau bus čia. Nutariau apžiūrėt visą autobusą. Savo lagaminą radau dideliam kambaryje. Nustebau. Toliau vaikščiojau. Kai išgirdau vaikinu balsus grįžau atgal. Jie visi išsidriebe gulėjo. Reik su Niall pakalbėt.
-Niall ar turi jėgų dabar rimtai pakalbėt?-Pažiūrėjau į jį.
-Turiu. O kas nutiko?-Susirūpino jis. Kiti pradėjo atsikilinėt.
-Neikit. Vistiek jūs jau tai žinot.-Atsidusau. Jie atsisėdo normaliai.
-Niall.-Atsidusau.-Gali būt, kad aš negalėsiu vaikų susilaukt.-Nurijau susidariusi gumulą ir nusukau žvilgsnį.
-Kaip tai?-Susiraukė.
-Susirgau gimdos kaklelio uždegimu... Ir nuo to kyla grėsmė būti nevaisingai. Aš atsiprašau Niall.-Laikiau ašaras. Perbraukiau ranka per plaukus.-Jei nori palik mane aš suprasiu.-Atsistojau ir nuėjau į tą kambarį.
---Niall P.O.V.---
Šokau jos vytis, bet Louis mane sustabdė.
-Niall duok jai laiko.-Rimtai tarė. Veidu kritau į sofą.
-Pasakykit, kad ji melavo..-Atsisukau į juos.
-Ni ji nemelavo.-Tarė rimtai Liam.
-Bet galės turėt vaikų. Aš tikiu tuom ir aš tik dėl to jos nepaliksiu.-Atsistojas tariau. Pradėjau eit link to kambario. Tyliai pabaladojau.
---Deimantės P.O.V.---
Atsidusau, kai išgirdau beldimą į duris.
-Užeik.-Tariau. Į „kambarį" įėjo Niall. Sedėjau ant lovos. Jis atsitupė prie manęs ir paėmė mano dėlnus į savo.
-Princese... Aš tikrai tavęs nepaliksiu. Aš tikiu, kad tu išgysi ir galėsim susituokt ir susilaukt daug mažų vaikučių, kurie lakstys mūsų namuose.-Jis nusišypsojo. Mano veide atsirado šypsena, vien pagalvojus apie tai.
-Ir kodėl nesakiai, kad groji gitara?-Pakėlė antakį jis. Patrūkčiojau pečiais.
-Nežinau.-Nusišypsojau.
-Pasiilgau tavęs.-Tarė ir pabučiavo mano delnus. Aš sukikenau.
-Aš ir tavęs.-Nusišypsojau. Jis pakilo ir įsisiurbė man į lūpas. Atsakiau į bučinį ir įvėliau pirštus į jo plaukus. Jis mane paguldė ir pats mane užgulė. Jo liežuvis perbraukė per mano apatine lūpą, prašydamas įėjimo. Su malonumu, jam tai suteikiau. Atsitraukiau ir sukandau jo apatine lūpą. Jis sukikeno.
-Kas tau čia tokio juokingo?-Nusijuokiau.
-Niekad to nedariai.-Žiūrėjo man į akis.
-Aš dar daug ko nedariau.-Sušnibždėjau jam į ausį.
-Uuuu...-Sukikeno.
-Wow suvaldyk savo mintis.-Nusijuokiau ir pakštelėjus jam į lūpas atsistojau.
-Nepabėgsi.-Nusijuokė apsikabines mane iš už nugaros.
-Wow atsargiau su mano pilvo apačia.-Nusišypsojau.
-Atsiprašau.-Pažėjo į mane. Atsitraukiau ir pasiėmus nuo širdies ir nuo to uždėgimo vaistus, ėjau į virtuvę, Niall išpaskos.
-Hello.-Nusišypsojau pažėjus į vaikinus. Jie linktelėjo galvą. Išgėriau vaistus.
-Ką žiūrit?-Paklausiau prisėdus ant virtuvėje esančios kedės.
-Fūlę-Atsakė Harry.
-C'mon antra kart jūs man nieko nesakot.-Atsisėdau ant sofos. Jie nusijuokė.
-Vot žinau, kad Londone bus rungtynės, nu ir nueisiu.-Suprunkščiau.
-Tu į rungtynes... Pfff nejuokink.-Tarė Lou.
-O ką?-Pakėliau antakį.-Dievinu futbolą.-Niall pastatė mane ant kojų ir atsisėdes į mano vietą mane pasisodino ant savo kelių.
-Nu netikiu, kad tu ten nueisi.-Besijuokdamas tarė.
-Nenori netikėk.-Patrūkčiojau pečiais.-Bet kaip įrodymą, aš tau nusifotkinsiu.-Nusijuokiau.
-Dar pamojuok į kameras.-Suprunkštė.
-Nu ir pamojuosiu.-Suprunščiau ir aš. Paėmiau nuo stalo kažką ir atsigėriau.
-Omg... alus.-Susiraukiau ir pastačius butelį lekiau į tualetą. Mane supykino, nes su tais vaistais, negalima vartot alkoholio. Išsivėmus, nusiploviau rankas.
-Ar viskas gerai?-Atėjo Niall. Linktelėjau.
-Negersiu to šūdo-Nusipurčiau. Jis apkabino mane.
-Kita kart žiūrėk ką geri.-Nusišypsojo.
-Einam žiet fūlę.-Nusišypsojau.
BINABASA MO ANG
Illusion || n.h. (Lt fanfic) ✔️
FanfictionMergina vardu Deimantė, baigusi mokyklą išvyksta į Londoną, palikdama savo gimtąją šalį Lietuvą. Kaip jai seksis Londone ir kas jai nutiks ten begyvenant? Ar Deimantei ten seksis ar ne? Viską skaitydami sužinosite istorijoje "Illusion".