2. Bölüm: Ceylan

15 3 21
                                    

"𝘒𝘢𝘤̧𝘢𝘮𝘢𝘥ı𝘮, 𝘺𝘪𝘯𝘦 𝘺𝘢𝘬𝘢𝘭𝘢𝘯𝘥ı𝘮 

𝘛𝘢𝘮 𝘨𝘪𝘥𝘦𝘳𝘬𝘦𝘯 𝘴𝘢𝘯𝘢 𝘣𝘢𝘬𝘢 𝘬𝘢𝘭𝘥ı𝘮 

𝘕𝘢𝘴ı𝘭 𝘣𝘪𝘳 𝘴̧𝘦𝘺 𝘣𝘶 𝘣𝘦𝘯𝘪 𝘥𝘦𝘭𝘪𝘳𝘵𝘵𝘪𝘯 

𝘎𝘦𝘮𝘪𝘭𝘦𝘳𝘪 𝘺𝘢𝘬𝘢𝘭ı𝘮 𝘥𝘦𝘥𝘪𝘳𝘵𝘵𝘪𝘯..."♥



𝘿𝙞𝙜̆𝙚𝙧 𝙗𝙤̈𝙡𝙪̈𝙢𝙪̈𝙢𝙪̈𝙯. 𝙄̇𝙮𝙞 𝙤𝙠𝙪𝙢𝙖𝙡𝙖𝙖𝙖𝙖𝙧;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Her zamanki gibi 7 buçuk da kalktım.İlk lavaboda işlerimi halettim okul için beyaz gömlek üstüne kahverengi tonlarında süveter altına bol paça kahverengimsi pantolon giydim seviyorum 90lar tarzı giymeyi. Sonra waffle yiyip anneme 'bay bay anne' dedim ve evden çıktım.Bu arada üniversitemiz yarım saatlik mesafe olduğu için normalden daha erken kalkmalıydık.Arkadaşlarım farklı bölümler de okuyor ve bugün onların da dersi var. Çiçekle aynı bölüm ve aynı sınıftayız. Seviyorum çok tatlı kız ve çok güzeldir.

Arabama binip kemerimi taktım ve sürmeye başladım.Evim şehir merkezine uzak ve ulaşmak için ormandan geçmememiz gerekiyodu. Evimle okulum neredeyse arabayla 20 dakikalık bir mesafeydi ve yavaş yavaş ormana girmeye başladım.Orman yolunu seviyorum beni rahatlatıyordu bir de şarkı oluncu içimdeki ses durdur arabayı yolun ortasın da bağıra bağıra şarkı söyle diyor.Telefonuma gelen bildirimle kim mesaj atmış diye baktım. Mesaj atan Akildi. Akil benim sevgilim .1 buçuk senedir çıkıyoruz. Akili çok seviyorum. Bana o güveni veriyor ve beni koruyor.

"Aşkım ben bugün gelemicem. Yarına önemli bi sınavım var. Annenle babana özürlerimi ilet.SENİ SEVİYORUM."

Yine aynısını yaptı. Her zaman yaptığı gibi kaçtı. Bugün Akil'i annem ve babamla tanıştırıcaktım. Akil'in mesajından çıkıp anneme yazdım.

"Anne Akil gelmiyecek. Önemli bi sınavı varmış. Boşuna hazırlık yapmayın."

Yazıp telefonu arabanın bölmelerine fırlattım. Orman yolundan çıkmama az kalmıştı. Akil'i seviyodum ama bu kaçamak tavırları beni sinir ediyordu. Sevgili olmamızı sağlayan kişi Ela'ydı. Ela gurubumuzun bir üyesi. Bana gelip Akil'in benden hoşlandığını ve benimle konuşmak istediğini söyledi. O zamanlar Akil'e küçükte olsa bi ilgim vardı. Bende o yüzden kabul ettim. 1 ay konuşup sevgili olduk. Herşey çok iyi gidiyodu fakat son 1 aydır farklıydı. Sanki o değilmiş gibi. Benim konuştuğum kişi başka biriymiş gibi. Soğudu benden. Aklımdan hep bu geçiyor. Hayır o beni çok seviyo diyorum ama maalesef olmuyor.

Ben bunları düşünürken yolun ortasında bişey fark ettim. Baya uzağımdaydı. Yaklaştım. Yaklaştım. Ve ne olduğunu anlayınca gözlerim büyüdü. Yolun ortasında kanlar için- de yerde yatan bir ceylan olduğunu gördüm. Arabayla yanına gelince arabayı durdurdum. Çok kötü görünüyodu. Bütün organları çıkmış ve paramparça olmuştu. bunu bir hayvanın yapma olasılığı imkansızdı. Ceylanı iyice incelerken arkadan "ÇIT" sesi geldi. Ben bi anlık korkuyla arabayı çalıştırdım. Ve oradan hemen uzaklaştım. Korkuyordum. Yan cama baktığımda ceylan orada yoktu. Ananı s..... gaza iyice bastım ve ormandan çıktım. Neler oluyor böyle, kafam allak bullak olmuştu....


♥♥♥̆ ♥♥̈♥♥̈♥♥̈♥♥̈♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥̆♥♥♥♥̈♥♥̈♥̈♥♥̈♥♥̇♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



𝘽𝙚𝙣 𝙮𝙖𝙯𝙖𝙧𝙠𝙚𝙣 𝙗𝙞𝙡𝙚 𝙩ı𝙧𝙨𝙩ı𝙢. 𝙄̇𝙣𝙨̧𝙖𝙡𝙡𝙖𝙝 𝙨𝙞𝙯𝙚 𝙙𝙚 𝙞𝙘̧𝙞𝙣𝙞𝙯𝙙𝙚 𝙠𝙪̈𝙘̧𝙪̈𝙠𝙙𝙚 𝙤𝙡𝙨𝙖 𝙗𝙞 𝙠𝙤𝙧𝙠𝙪 𝙮𝙖𝙨̧𝙖𝙩𝙢ı𝙨̧ı𝙢𝙙ı𝙧. 𝙔𝙖𝙧ı𝙣 𝙙i𝙜̆𝙚𝙧 𝙗𝙤̈𝙡𝙪̈𝙢𝙪̈ 𝙖𝙩ı𝙘𝙖𝙢. 𝙔𝙖𝙧ı𝙣𝙖 𝙠𝙖𝙙𝙖𝙧 𝙠𝙞𝙩𝙖𝙥𝙡𝙖𝙧𝙡𝙖 𝙫𝙚 𝙢𝙪𝙩𝙡𝙪𝙡𝙪𝙠𝙡𝙖 𝙠𝙖𝙡ı𝙣. 𝙂𝙤̈𝙧𝙪̈𝙨̧𝙪̈𝙧𝙪̈𝙪̈𝙪̈𝙯:)♥

𝐃𝐚𝐫𝐤 𝐓𝐮𝐫𝐭𝐡𝐬Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin