4. Bölüm: GERÇEKLER

9 2 35
                                    

𝙃𝙪𝙝𝙪 𝙗𝙚𝙣 𝙜𝙚𝙡𝙙𝙞𝙞𝙞𝙢. 𝙔𝙚𝙣𝙞 𝙗𝙤̈𝙡𝙪̈𝙪̈𝙪̈𝙢. 𝘽𝙪𝙮𝙧𝙪𝙣 𝙤𝙠𝙪𝙮𝙪𝙣. 𝙄̇𝙮𝙞 𝙤𝙠𝙪𝙢𝙖𝙡𝙖𝙖𝙖𝙧:)


.................................................................................................................................


BİLİNMEYEN NUMARA:Gerçekleri öğrenmeye hazır mısın Eylül?

Bu kim ve ne gerçeğinden bahsediyo? Şaka mı yapıyorsunuz? Acaba guruptakiler mi? Mesaj yazsam mı? Kafamdaki soruları bırakıp sınıfa girdim. Çiçek sıraya oturmuştu. Ben de onun yanına geçtim.Selam verip yanına oturdum. 2 dakika konuşmadık sonra ben söze atladım:

EYLÜL:Çiçek sana bişey sorucam ama bana doğru cevap ver. Tamam mı?

Çiçek kafasını sallayınca söze devam ettim. "Dün ne yaşandı? Herkes bi değişik davranıyo. Kavga mı ettiniz?" dedim. Çiçek yüzüme bakmıyodu. 1 dakika geçmişti ve hala cevap yoktu. Sonra hoca geldi ve ders başladı.

Dersler bitmiş ve herkes dağılmıştı. Çiçekle ben dışında. "Soruma cevap vericek misin?" diye sordum aniden. Bana baktı ve gülümsedi. "Bu seni ne kadar ilgilendiriyo acaba" dedi yapmacık bir tavırla. "Nasıl anlamadım?" dedim gözlerimi kısarak. "Şöyle anlatayım. Kendini gurubun lideri falan zannediyosun yaa. Kavga etseler barıştırıcak mısın? Dün ne yaşandıysa sanane. Orada değildin. Anlatmak zorunda mıyım?" dedi saçma bir gülümseme katarak. Ne diyodu bu salak? "Ne diyosun Çiçek? Kafayı mı yedin acaba?" dedim sinirle. Ve yanımdan gülerek uzaklaştı. Ben de çantamla ceketimi alıp sınıftan çıktım. Bunu sadece birinden öğrenecektim.

Telefonumu alıp Batuya mesaj attım.

EYLÜL:Batu konuşabilir miyiz?

BATU:Neyle alakalı?

EYLÜL:Dün yaşananlarla alakalı.

BATU:Tamam okulun orada ki kafeye gel.

Telefonu kapatıp arabayı sürmeye başladım. Bugün her şey çok tuhaftı. Sanki sabah yaşadığım olay bi kabustu. Telefonuma gelen bildirimle irkildim. Yine o bilinmeyenden mesaj gelmişti. Mesajı açtım:

BİLİNMEYEN:Neden yazmıyosun. Yoksa gerçekleri öğrenmek istemiyor musun?

Ne gerçeğinden bahsediyo? İyice sinirlendim ve yazmaya başladım:

EYLÜL:Ne gerçeğinden bahsediyosun?

BİLİNMEYEN:Ooo hızlı yazdın beklemiyodum.

EYLÜL:Konuyu saptırma. Ne diyosun söyle?

BİLİNMEYEN:Tamam şampiyon sakin ol. Cidden öğrenmek istiyo musun?

EYLÜL:Uzatma konuya gel.

BİLİNMEYEN:Sorumun cevabı bu değil.

EYLÜL:Oooff tamam.EVET.

BİLİNMEYEN:Sevgilin seni aldatıyo.

Mesajı okuduktan sonra büyük bi kahkaha patlattım. Ne diyo bu salak? Ayh karnım ağrıdı gülmekten. Arabayı zar zor kullanmaya başladım. Ve sonunda kafeye geldim. Kafeye girdim. Gözlerim Batuyu aradı. Batunun bana el salladığını gördüm. Ona tebessüm edip yanına yaklaştım. O da kalkıp sandalyemi çekti. Başımla teşekkür edip onun oturmasını bekledim. Oturdu ve bana baktı 'Çok tatlı kızsın Eylül. Sana bunları yapmasını anlamıyorum.' dedi. Ne dediğini anlamamıştım. 'Batu kim ne yapmış? Lütfen düzgünce anlat şu olayı.' dedim. Ellerini masaya koyup birbirlerine kenetledi ve konuşmaya başladı. 'Eylül...' evet dercesine başımı salladım. Başını eydi ve 'Akil seni-' derken birisi tam arkamdan konuşmaya başladı. 'Akil seni çok seviyor' dedi. Arkamı döndüğümde ona baktım. Büyük tebessümüyle bana bakıyodu. Yüzümde tebessüm oluştu ve kalkıp ona sarıldım. Akil'e...

»»----- ★ -----««»»----- ★ -----««»»----- ★ -----««»»----- ★ -----««»»----- ★ -----««»»----- ★ -----««»»----- ★ -----««



𝙉𝙖𝙨ı𝙡 𝙗𝙪𝙡𝙙𝙪𝙣𝙪𝙯? 𝘼𝙧𝙩ı𝙠 𝙮𝙖𝙧ı𝙣 𝙨𝙞𝙯𝙞 𝙪𝙯𝙪𝙪𝙪𝙪𝙣 𝙗𝙞𝙧 𝙗𝙤̈𝙡𝙪̈𝙢 𝙗𝙚𝙠𝙡𝙞𝙮𝙤. 𝙄̇𝙮𝙞 𝙠𝙖𝙡ı𝙣, 𝙨𝙖𝙜̆𝙡ı𝙠𝙡ı 𝙠𝙖𝙡ı𝙣, 𝙃𝙤𝙨̧𝙘̧𝙖𝙠𝙖𝙡ııı𝙣:)

𝐃𝐚𝐫𝐤 𝐓𝐮𝐫𝐭𝐡𝐬Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin