6. Bölüm : Aldatma

9 2 28
                                    


𝘽𝙪 𝙗𝙤̈𝙡𝙪̈𝙢 𝙗𝙞𝙧𝙖𝙯𝙘ı𝙠 𝙛𝙚𝙨𝙖𝙩. 𝘽𝙖𝙯ı 𝙨𝙖𝙝𝙣𝙚𝙡𝙚𝙧𝙞 𝙖𝙩𝙡𝙖𝙮𝙖𝙧𝙖𝙠 𝙜𝙚𝙘̧𝙚𝙗𝙞𝙡𝙞𝙧𝙨𝙞𝙣𝙞𝙯. 𝙄̇𝙮𝙞 𝙤𝙠𝙪𝙢𝙖𝙡𝙖𝙖𝙖𝙖𝙖𝙧:)

..............................................................................................................................................................

𝐀𝐤𝐢𝐥𝐝𝐞𝐧

Dersler bitmiş eşyalarımı topluyordum. Kafam çok karışıktı. Evet Eylülü aldattım ama çok pişmanım. Bi gecelik bir şeydi ve o gece çok kötüydü...

𝟐 𝐠𝐮̈𝐧 𝐨̈𝐧𝐜𝐞

"Bu gece sarhoşluğun dibini vuruyoruuuz." dedi Batu bağırarak. Batuya güldüm ve Kemale baktım. Morali hala bozuktu ve içki bardağının kenarlarını eliyle döndürüyordu. O gün Kemalle Elif büyük bi kavga etmişlerdi. Ama ne kavga ben de yanlarındaydım ve cidden Elif sinir krizi geçirmişti. Kemalinde morali bozuktu biz de Batuyla onun moralini yerine getirmek için bu akşam ki partiye getirdik onu. Aslın da erkek erkeğe olacağımızı düşünüyordum fakat gözlerimi bizimkilerden ayırınca bize yaklaşan 3 kız gördüm. Bi tanesini tanıyordum. Çiçek. Çiçekle o kadar yakın değildik. Ama iyi kızdı.

Yavaş yavaş arkadaşlarıyla yanımıza geldi. Dudağına kırmızı sürdüğü rujla çapkınca gülümseyip bana baktı. "Selam." dedi. "Selam." dedim. Herkes dans ediyodu. Bense Eylülle konuşuyordum. Ona çiçek ve arkadaşlarının bizimle olduğunu söyledim. Sınavı olduğu için gelememişti. Bi kaç konu ona anlatırken yanıma sarhoş haliyle Batu geldi. "Abi gelsene yaa. Napıyosun burada az eğlencene bak hadi" dedi Batu. Kolumdan çekmeye başladı. Eylüle görüşürüz diyemeden telefonu masaya bıraktım. "Batu bıraksana gelirim ben kızla konuşuyordum." dedim biraz bağırıp. Çiçek hemen yanıma geldi "Sen buraya Eylül' e konu anlatmaya mı geldin. Az eğlen bu senin de hakkın" sarhoş olduğu çok belliydi. Ben de içmeye başladım. İçtim,içtim. Baya sarhoş oldum. Dans ettim. En sonun da gitme zamanı gelmişti. Batu benim kolumu omzuna alarak beni taşımaya çalıştı. Diğer koluma da Kemal girmişti. "Nereye gidiyoruz" dedim sarhoş halimle. "Evine." dedi Batu bıtkın bi sesle. Çiçek ve arkadaşları da bizimle araba da gelicekti. " Gelin bende kalın. Evde kimse yoktur zaten." dedim. "Emin misin?" dedi Batu tedirgin sesiyle. " Eminim tabi oğlum. Ev de hiç biri olmuyo ki. Benim annem babam mı var amına koyuyım" dedim gülerek. Arabaya bindik ama 6 kşiydik birinin kucağa oturması gerekiyodu. Batu şöför koltuğundaydı, ben arkadaydım, Kemal öndeydi. Kızların birinin kucağa oturması gerekiyodu. Kemal istemedi diğer kızlar da istemedi. Bi ben kaldım. Ben de sarhoştum. Çiçek benim olduğum kapıyı açtı ve kucağıma oturdu. Araba çalıştı yanımdaki kızlar konuşarak gülüyodu. Kemal ve Batu İstanbul trafiğini konuşuyordu. Yani çiçekle ben tek kalmıştım. Ben sadece gözlerimi kapadım ve uyumaya çalıştım ama olmadı. Çiçek bi anda üstüm de sürtünmeye başladı. Gözlerimi bi an da açtım ve ona baktım. O ise sanki bir şey yapmıyormuş gibi telefonuna bakıyodu. Acaba ben mi yanlış anlamıştım diyip tekrardan gözlerimi kapattım. Ama olmadı. Hala sürtünüyordu. Bu sefer gözlerimi açmadım. Ama durumum iyice kötüye gidiyodu. Oturuşumu düzelttim ve öne yaklaştım.

" Batu ne zaman gidicez eve?" dedim. " Vardık kardeşim de sen iyi misin?" dedi telaşla. Kemal bana döndü ve çiçeğe baktı. Çiçek telefonuna bakıyodu. " Geldik kardeşim geldik." dedi Kemal. Cidden gelmiştik. Arabadan atlamak istiyodum. Araba durdu. Herkes indi ve ben direkt eve girdim. Halim çok kötüydü. Kendimi yatağa attım ve gözlerimi kapadım. kendime gelmeye çaalıştım. O sırada kapı çaldı ve "Gel" dedim. Kapı açıldı kim geldi diye kafamı kaldırdım ve kapı da bana bakan çiçeği fark ettim. Kapıyı kapatıp bana yaklaştı "İyi misin?" dedi. Gözlerim kapalıydı cevap vermedim. Çiçek odamı gezdi. Tam uykuya dalıcaktım ki Çiçek kucağıma oturup sürtünmeye başladı. özlerimi aniden açıp yatakta oturdum ve ona baktım "Napıyosun sen?" dedim ayağa kalkıp. Sinirliydim Eylülle en yakın arkadaşlardı ve bunu yapması çok pislikçe. O da ayağa kalktı ve bana yaklaşıp gömleğimin yakasını tuttu. Sırıtıp " Ne yapıyorum ki." dedi. Derin bi nefes aldım. Onu omuzlarından itip "Git Çiçek" dedim ve üstümü çıkardım. Ona arkam dönüktü. O ise bilmden bana sarıldı "Sadece bir gece. Zaten sabah olanları hatırlamayız." dedi ve pantolonumun içindeki erkekliğimi tuttu. Evet bu son şey olmuştu. Ona dönüp baktım ve kendimi tutamayıp dudağını dudağıma bastırdım.

Sabah olmuştu. Gözlerimi açtım ama güneş gözlerimi alıyodu. Çıplaktım. Bi dakika ben niye çıplaktım? Yanımda çıplak haliyla yatan kadını görünce gözlerim büyüdü ve o an da kapı açıldı. İçeriye Batu girdi ve bizi gördü. Hayatımın içine sıçan bir gecenin sabahı da sıçtı.


✩。:*•.───── ❁ ❁ ─────.•*:。✩✩。:*•.───── ❁ ❁ ─────.•*:。✩✩。:*•.───── ❁ ❁ ─────.•*:。✩✩。:*•.───── ❁ ❁ ─────.•*:。✩✩。:*•.───── ❁ ❁ ─────.•*:。✩✩。:*•.───── ❁ ❁ ─────.•*:。✩✩。:*•.───── ❁ ❁ ─────.•*:。✩✩。:*•.───── ❁ ❁ ─────.•*:。✩✩。:*•.───── ❁ ❁ ─────.•*:。✩✩。:*•.───── ❁ ❁ ─────.•*:。✩



𝙉𝙖𝙨ı𝙡 𝙗𝙪𝙡𝙙𝙪𝙣𝙪?

 𝙎𝙞𝙯𝙘𝙚 𝘼𝙠𝙞𝙡𝙞𝙣 𝙨𝙪𝙘̧𝙪 𝙮𝙤𝙠 𝙢𝙪? 

𝙀𝙮𝙡𝙪̈𝙡 𝙖𝙠𝙞𝙡𝙞 𝙖𝙛𝙛𝙚𝙙𝙚𝙧 𝙢𝙞?

𝘼𝙠𝙞𝙡𝙞 𝙨𝙚𝙫𝙞𝙮𝙤 𝙢𝙪𝙨𝙪𝙣𝙪𝙯? 

𝘽𝙪𝙜𝙪̈𝙣 𝙗𝙞 𝙗𝙤̈𝙡𝙪̈𝙢 𝙙𝙖𝙝𝙖 𝙖𝙩ı𝙮ı𝙢 𝙢ı?

𝐃𝐚𝐫𝐤 𝐓𝐮𝐫𝐭𝐡𝐬Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin