3. Bölüm: NOLUYO?

9 3 20
                                    



𝙔𝙚𝙣𝙞 𝙗𝙤̈𝙡𝙪̈𝙪̈𝙪̈𝙪̈𝙪̈𝙢. 𝙄̇𝙮𝙞 𝙤𝙠𝙪𝙢𝙖𝙡𝙖𝙧:)

................................................................................................................................................................

Hala yaşadığım olayın şokundayken okula varmıştım. Acaba bu olayı guruba anlatmalımıydım? Bana inanırlar mı? Bilmiyorum. Kendimi toparlayıp okulun bahçesine girdim. Bahçede Batu, Akil ve Çiçek vardı. Harıl harıl bişeyler konuşuyolardı. Ama akil ve batu baya sinirliydi, Çiçek ise ağlıyodu. Yanlarına yaklaştım. Anlamış olmaları lazım ki sustular.

EYLÜL:Günaydın,diyip Akil'e sarıldım

Yüzlerinde zoraki bi gülümseme vardı.


EYLÜL:Noluyo? Niye herkesin yüzü sirke satmış gibi bir şey mi oldu?

Herkesin yüzü Akil'e döndü. E onlar dönünce ben de merakla döndüm. Akil'in suratı bembeyaz olmuştu.

Akil: Bir şey yok aşkım. Dünkü partide biraz yorulduk ondadır. Dimi arkadaşlar?

Herkes kafasını salladı. Dün parti vardı. Ama ben ders çalıştığım için gidememiştim."Eee parti güzel geçti mi?" dedim ani bir şekilde.


Batu direkt söze girdi. "Ooooo mükemmel geçti. Keşke sende gelseydin. Sonra Akil bize evini açtı. Özellikle Çiçeğe tabiki." dedikten sonra Akil'e döndü. "Dimi Akil?" dedi Batu. "Batu saçmalıyosun yine. Saçma sapan konuşma. Anlattık dimi. YETER!" dedi Akil bağırarak. Herkes bize bakıyodu. Anlamadım ve Çiçeğe döndüm. Bana bakamıyodu bile. Hemen söze ben atladım.

EYLÜL:Cidden noluyo olayı biri bana anlata bilir mi?

Batu bakışlarını Akilden ayırarak bana baktı ve söze başladı. "Hemen anlata-" derken Akil sözünü kesti. "Aşkım anlatacak bişey yok. Biz öyle şakalaşıyoduk." dedi dudaklarına sahte bir gülümseme katarak. "Emin misin?" dedim kısık sesle. "Evet" dedi ve yanağımı öptü. Batu iğrenmiş bir ses çıkartarak yanımızdan ayrıldı. İkimiz kalmıştık ve Çiçek tabiki. Bi bizi bırakmıyodu. Severim arkadaşım çok yakın bi arkadaşım. Ama bende sevgilimle tek başıma kalmıyım mı yani? Çiçeğe baktım ama o hala yere bakıyodu. Akil beni anlamış olacakki söze başladı.

"Çiçek gider misin sevgilimle tek kalmak istiyorum?" dedi Akil. Çiçek tam giderken zil çaldı. "Hay anasını yaaaa" dedi Akil. Ona gülüp dudağını öptüm ve yanından ayrıldım. Kampüse girdim ve sınıfa doğru yürüdüm. Bir bildirim sesi geldi. Telefonumu çıkartıp baktım. Bilinmeyen numara bana mesaj atmıştı. Mesaja bastım. Yazıyı okuduktan sonra afalladım. Neydi bu?



𝙉𝙖𝙨ı𝙡 𝙗𝙪𝙡𝙙𝙪𝙣𝙪𝙯? 𝙔𝙤𝙧𝙪𝙢𝙡𝙖𝙧ı𝙣ı𝙯ı 𝙗𝙚𝙠𝙡𝙞𝙮𝙤𝙧𝙪𝙢. 𝙎𝙞𝙯𝙘𝙚 4. 𝙗𝙤̈𝙡𝙪̈𝙢𝙪̈ 𝙙𝙚 𝙗𝙪𝙜𝙪̈𝙣 𝙮𝙖𝙮ı𝙣𝙡ı𝙮ı𝙢 𝙢ı?

• ₊°✧︡ ˗ ˏ ˋ ♡ ˎˊ ˗• ₊°✧︡ ˗ ˏ ˋ ♡ ˎˊ ˗• ₊°✧︡ ˗ ˏ ˋ ♡ ˎˊ ˗• ₊°✧︡ ˗ ˏ ˋ ♡ ˎˊ ˗• ₊°✧︡ ˗ ˏ ˋ ♡ ˎˊ ˗• ₊°✧︡ ˗ ˏ ˋ ♡ ˎˊ ˗• ₊°✧︡ ˗ ˏ ˋ ♡ ˎˊ ˗• ₊°✧︡ ˗ ˏ ˋ ♡ ˎˊ ˗• ₊°✧︡ ˗ ˏ ˋ ♡ ˎˊ ˗• ₊°✧︡ ˗ ˏ ˋ ♡ ˎˊ ˗• ₊°✧︡ ˗ ˏ ˋ ♡ ˎˊ ˗• ₊°✧︡ ˗ ˏ ˋ ♡ ˎˊ ˗• ₊°✧︡ ˗ ˏ ˋ ♡ ˎˊ ˗• ₊°✧︡ ˗ ˏ ˋ ♡ ˎˊ ˗• ₊°✧︡ ˗ ˏ ˋ ♡ ˎˊ ˗• ₊°✧︡ ˗ ˏ ˋ ♡ ˎˊ ˗• ₊°✧︡ ˗ ˏ ˋ ♡ ˎˊ ˗• ₊°✧︡ ˗ ˏ ˋ ♡ ˎˊ ˗• ₊°✧︡ ˗ ˏ ˋ ♡ ˎˊ ˗

𝐃𝐚𝐫𝐤 𝐓𝐮𝐫𝐭𝐡𝐬Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin