Josh
Jenže když vstoupím do domu našich, můj náhlý nápad zůstat tu na víkend, se hned po otevření vchodových dveří rozpouští do neznáma.
,,Synu" vypískne nadšeně máme hned co mě zbádá ve dveřích. Zatímco ona oplývá nadšením, já prožívám pravý opak. Celé mé tělo zůstává opařeně stát. Husí kůže se pomalu projevu na každém centimetru mé pokožky, což doplní nepříjemný elektrický proud. Tohle je noční můra, která se nezdá, poněvadž stojí přímo přede mnou. Právě jsem dostal další důkaz toho, že strávit tu víkend není nejlepší nápad.
Okamžitě odtud vypadni! Křičí na mě mé podvědomí. Sám jsem si moc dobře vědom jaké nebezpečí a pokušení přede mnou stojí. A rovnou ve dvojité dávce. Pokud tu zůstanu, riskuju další velkej průser. Kurva velkej průser, ze kterého se nevylížu. Na lízání teď nemysli!!! Jen ne na lízání. Chechtal jsem se v podvědomí i když jsem věděl, že humor v tento okamžik není nejlepší řešení. Měl bych se otočit na patě a sprintem utíkat do auta a pak hned vypadnout na cestu daleko od tohoto domu pro příští 3 dny.
,,Joshi, pamatuješ si na mou kamarádku a její dceru?" nadšení v mámy hlase nejde přeslechnout. Jasně, že si pamatuju. Kdo by nepamatoval na jedinou trojku v životě a to rovnou s milfkou a její povedenou zvrhlou dceruškou? Jo, čtete dobře. Vošukal jsem je. Je to naše tajemství. Kdo by se tím chlubil v rodinném kruhu že? Hah. Stalo se to cca 2 a půl roku zpátky. Byly u našich na návštěvě, tak jako každý rok touto dobou. Já byl čerstvě singl a potřeboval ze sebe dostat pachuť po Nathalii. Úkol od mámy zněl jasně - odvést je na hotel. Zvrtlo se to a skončilo to na hotelovém pokoji. Vlastně za to mohla máma. Kdyby mě tenkrát neposlala jako taxikáře, byl bych čistej jako lilie. Bohužel mě s nimi poslala.
Že se takové scénáře stávají jen v pornu? Hah, ani omylem. V reálu je plno zvrhlých lidí okolo vás. Stačí se rozhlídnout kolem sebe. Ta nejvíc nevinná tvář, je nejvíc zvrhlá. Ne nadarmo se říká - tichá voda břehy mele.
Promnu si spánky ,,Judy a Courtney že? Rád Vás zase vidím po letech." Dělat debila byla asi nejlepší varianta pro tuto trapnou chvilku. Jak se ukázalo, dámy hrály se mnou. Všichni 3 jsme po sobě házeli nic neříkající pohledy. Napětí by se dalo krájet. Moc tomu nepřidávalo i mámino tlačení, ať je jdu řádně přivítat. Rychle obejmutí a prohození pár slov než do místnosti vtrhla nadšená Rose. Mé vysvobození.
,,Jupíííííí. Strejda je tady" pištěla a utíkala za mnou s úsměvem od ucha k uchu. Pohlédl jsem do její nevinné tváře díky čemuž mě píchlo u srdce. Uvědomím si co jí za malý moment chci sdělit.
Mysl mi jede na plné obrátky. Zůstat a riskovat a zároveň udělat radost malé osůbce nebo zbaběle zdrhnout?
Spatřil jsem její rozzářený obličej, který rozhodl. Nemohl jsem jí zradit. Znovu ne. Prostě ne. Na toto jsem až moc velký srab.
,,Pojď za strejdem" natáhnu ruce před sebe a čekám až mi do nich padne. Hned jak se ke mně přitulí, vysadím si jí do náruče, aby mi mohla ovinout ruce kolem krku. Šeptám jí do ucha plány na víkend, na což se jen směje a piští nadšením. Omluvím se osazenstvu a s Rose kolem krku vyjdu ven, abych si donesl tašky, které měli společně se mnou skončit ve Filadelfii. U auta si posadím Rosa na koně a s taška mi v rukou se vracím do domu. ,,Pořádně se drž" upozorňuji jí.Zbytek času trávím jedině s Rose. I kdybych chtěl dělat něco jiného, nenechala by mě samotného. Pro dnešek mám na sobě klíště, kterého se zbavím dokud neusne. Střídáme venek s vnitřkem. Hrajeme si úplně se vším - rozbijeme pár věcí, pár jich najdeme.
Nezajímá mě osazenstvo, které sedí na zahradě v altánu. Dobře kecám. Mé oči bloudí po dlouhých odhalených nohou patřících Courtney. Při pohledu na ní si navlhčím rty. Do paměti mi naskakují útržky ze společné noci. Nezdá se, ale je to pěkná divoška. Taková, na kterou si musí člověk dát pořádného majzla. Courtney po mě taky nenápadně pokukuje. Dej si bacha Joshi! Napomene mě mé podvědomí. Jedno nevinné uklouznutí a můžeš si strojit pohřeb. Varuju se v duchu. Fakt musím dávat bacha. S ní člověk rychle zapomíná na okolí kolem sebe.
,,Strejdo!" napomene mě Rose, když si všimne mé nepatrné nepozornosti. Rychle se vzpamatuji a otočím se na stavebnici před sebou.
,,Promiň zlato" omluvím se a dělám vše pro to, abych se neotočil pohledem nazpět. Hmm, ta stavebnice je ale zajímavá. Kostka sem, kostka tam.
Mou pozornost upoutá Judy, která se mě snaží zapojit do jejich nudné konverzace. ,,Joshi, jak se vůbec máš? Neviděli jsme se dobrých pár let. Co nového?". Neochotně se na malý moment otočím k altánu. Bezmyšlenkovitě odpovím první co mi přijde na jazyk. ,,Co nového? Budu se ženit, tak asi dobře" vezmu další kostku, ale ještě než jí zastrčím do další, dojde mi co jsem právě vypustil z pusy. Upustím kostku a koukám do altánu, ze kterého se naráz ozvou 3 různé úrovně překvapení.
,,Cože?" vypískne máma nevěřícně.
,,Co?" snad větší překvapení je znát v tátově hlase.
,,Páni. Gratuluji" pokyvuje hlavou Judy s úsměvem na rtech.
Koukám na malou skupinku sedící přede mnou. Máma má pusu dokořán, táta vytřeštěné oči, Judy úsměv na tváři a Courtney naštvaný výraz. Kurva
ČTEŠ
Arogantní
RomanceJak přimět syna k tomu, aby si začal chovat jako nastávající ředitel rodinné firmy? Složitá otázka, kterou Joshovi rodiče vyřešili po svém. Dali mu jedinou podmínku, kterou musí splnit jinak nedostane vysněné pracovní místo. Osmadvacetiletý John bud...