- 15. Kapitola -

278 16 0
                                    

Josh

,,Seru na to" vysloví Lizi a už mě táhne dál do domu. V okamžiku, kdy jsem uslyšel ty slova, nic jiného mě nezajímalo - jen ona. Sral jsem úplně na všechno, na to že jsme v domě její babičky, na to že nás může kdykoliv načapat Sam a moje důvěra k němu by byla v hajzlu i to, že ve vteřině se může všechno posrat. Nikdy za celý svůj život jsem k někomu necítil takovou touhu jako k ní. Šeredně mě to sralo a vytáčelo, ale ona mi dávala něco co žádná předtím. Nevím zda to je tím zakázaným ovocem, které právě znovu chutnám a kterým Lizi je nebo tím, že se známe a chci jí udělat svou budoucí bývalou, ale prostě....když jsme spolu, na ničem jiném nezáleží.  
Po schodech to nevydržím a musím si jí vysadit kolem pasu, abych jí byl blíž. Chtěl jsem, aby cítila co se mnou dělá. Chtěl jsem, aby věděla, že jedno číslo s ní mi nestačí. Nutně potřebuju další dávku její nadrženosti, dravosti, vzrušení. Má touha stoupla o stupínek výš, když mi omotala ruce kolem krku a prsty vjížděla do vlasů. ,,Bože ano" vydechla vzrušeně. Vydechl jsem nedočkavostí a zrychlil krok, abych už konečně za náma mohl zavřít ty zasrané dveře od jejího pokoje. S ďábelským úsměvem na rtech jsem vešel do pokoje a nohou kopl do dveří, které se s menším cvaknutím tak tak zavřeli. Místnost osvětluje tlumené světlo z lampičky u postele. Nedočkavě jsem Lizi shodil do postele a sám zůstal stát u jejího kraje. Očima jsem bloudil po jejím těle, které se svíjelo nedočkavostí z toho co dalšího přijde. Čekala, že se za ní vrhnu, ale já si chtěl hrát. Sám sebe mučit. Ruce jsem si založil do kapes a s povýšeneckým úsměvem na ní hleděl. ,,Joshi" kňučela. ,,Ano?" usmál jsem se na ní. Sakra co to jen dělám? Okamžitě ze sebe strhej oblečení a vyšukej jí mozek z hlavy! Křičel jsem na sebe v hlavě. ,,Pojď za mnou" prosila v peřinách. Rukama si přejížděla po těle. Musel jsem si zkousnout ret, abych nevzdychl. ,,Proč bych to měl dělat?" tak tak jsem ze sebe dostal. ,,Protože chci tvý velký péro v sobě." řekla a zmáčkla si prsa přes tu zasraně tenkou látku tílka. V tu chvíli jsem si uvědomil, že tady si nahraju já s ní, ale ona se mnou. Věděla, že kvůli ní udělám cokoliv a já si to připouštěl.
Vytáhl jsem jednu ruku z kapsy a ukazováčkem ukázal ať jde ke mně. Lizi ani chvilku neváhala. Přetočila se na všechny čtyři a plazila se po posteli ke mně. Koukala na mě zpoza svých dlouhých řas. Zastavila se přede mnou, narovnala se. Hruď se jí zdvihala rychleji, kousla se do spodního rty, kdy sjela očima k mým rtům. Natáhla ruku, chytla mě za ztopořený péro, po kterém přejížděla přes oblečení. Oněměle jsem na ní koukal. Teď už nemůžu couvnout. Jednu ruku jsem jí vsunul pod bradu na krk a mírně stiskl. Otevřela pusu, což jsem využil a zajel jí tam jazykem. Druhou rukou jí zajel do vlasů, které jsem si obtočil kolem ruky. Zasténala a já si jí přitáhl blíž k sobě. ,,Tobě se to líbí". 
,,Bože jo" zavzdychala mi do pusy. Sjel jsem jí rukama k bokům, popadl lem tílka, zvedl ho a rychle ho přetáhl přes hlavu, abych náš polibek nepřerušil na moc dlouho dobu. Lizi nezůstávala pozadu, stáhla mi mikinu z ramen a nechala jí dopadnout na podlahu za mnou. Líbal jsem jí na krku, ramenou, ústech, tam a zpět. Hladil jí po jemné kůži na prsou. Přejížděl po vztyčených bradavkách, které mačkal mezi ukazováčkem a palcem. ,,Kruci" zavrčím nad jejím rozpáleným tělem. Lizi se víc natáhne, aby mi dosáhla na krk, na který mi zanechá pár polibků a postupuje výš. Zatímco ona se prokousává mým krkem, doslova, já rukama zkoumám její pevný zadek. Mačkám ho, masíruju a párkrát mu věnuji silnější plesknutí, co jak se ukazuje Lizi ještě víc vzrušuje. Tvrdě mě kousne do ucha a současně zajede rukou pod tepláky, kde můj kámoš prosí o vysvobození. Silněji ho chytne, díky čemuž zavrčím, a začne mi ho honit. Nezůstávám pozadu a pomalu jí chytnu pod žebry a vyzvednu jí na malý moment do vzduchu, abych jí hned mohl položit do peřin. Tentokrát nezůstávám stát opodál, rovnou jdu za ní. Kleknu si na její nohy, sundám si tričko a lehnu si nad ní, opírám se rukama hned vedle její hlavy. Věnuju jí pusu a posunu se k jejím bradavkám, se kterými si hraju jak pusou, tak i prsty. Miluju její kozy. Od bradavek si polibky buduju cestu k lemu kraťas a kalhotek. Prsty chytnu lem kraťasů a sundám je z ní. Leží přede mnou jen v titěrných kalhotkách. Nestačím se vzpamatovat a Lizi nás přetočí, takže teď na mě sedí obkročmo. ,,Ty malá potvoro" procedím skrz zuby. Na tváří má ďábelský úsměv, který naznačuje nekalosti, na které se chystá. Nehty mi sjede po hrudi dolů až k teplákům, které začne sunout dolů, ale zastaví se. Škádlí mě. Záměrně si se mnou pohrává. ,,Notak Lizi" zaškemrám, což jí přiměje k činu. Během chvilky mám tepláky i boxerky dole a Lizi klečící před mým ptákem. Oh bože to neudělá .... Kurva jo, Udělala to. Zakloním hlavu, když si vezme mýho ptáka do pusy. Pomalu si sune celou délku do krku a i přes dávící reflex, který se mi kurva líbí, si ho dá do pusy a zase jej vysune ven. Oh bože. Nakloním hlavu, abych na ní měl lepší výhled. Hraje si se špičkou, díky čemuž šílím. Má prvky začátečnice, ale praktiku profesionálky. Takhle mě ještě žádná nekouřila. Když na mě pohlédne zpoza svých řas s menšími slzičkami na kraji a s ptákem v puse, skoro vyvrcholím z toho pohledu. Zavzdychám tak hlasitě, že Lizi na malý moment přestane a doufá, že do místnosti nevlítne Sam. Využiju situace a převalím jí pod sebe. ,,Já to ale ještě nedokončila" protestuje. ,,Příště kotě" odpovím a sundávám jí poslední kousek oblečení, který má na sobě. Prsty zajedu k jejímu klitorisu, se kterým si hraju, tak jako už dnes jednou. Je tak mokrá a vzrušená. Lizi se pode mnou vrtí nedočkavostí. ,,Tišeji kotě" zavrčím jí do ucha, zatímco se nad ní tyčím. Zmůže se jen na chabé ,,Hmm". Přestal jsem pohybovat prsty na jejím klitorisu, což jí vrátilo nazpět do reality. Nadechovala se k protestu, ale neměla nejmenší šanci. Hrubě jsem jí popadl za hlavu a strčil jí dva prsty od jejího vzrušení do pusu. Překvapilo jí to, ale ještě víc jí to rajcovalo. Vztyčeného ptáka jsem zkušeně nasměřoval k jejímu vlhkému vchodu a vrazil jí ho tam. Lizi zaklonila hlavu a svůj vzdych tlumily mé prsty v její puse. Byl to intenzivní pocit, že jsem sám měl co dělat, abych neexplodoval. Nečekal jsem na žádné zvykání, rovnou jsem do ní začal tvrdě přirážet. Znovu a znovu. Prsty z jejích úst jsem vyndal a vyměnil je za svůj jazyk. Musel jsem tlumit jak mé vzdychy, tak i její. Její záda se prohnula do oblouku, když tlumeně vzdychala a hlava jí přepadala dozadu. Hrála si s kozama a já věděl, že už je jen kousek od toho než se pode mnou rozpadne na malé kousíčky. Zapřel jsem se za její hlavou a začal ještě drsněji přirážet, i když nevím zda to vůbec bylo ještě fyzicky možné. Lizi mi boky šla naproti. Jednu ruku ze svý bradavky přesunula mezi nás, na její klitoris. Krouživými pohyby se vystřelila až na samý vrchol a já jí při pohledu na její vrchol následoval.  

ArogantníKde žijí příběhy. Začni objevovat