- 11. Kapitola -

239 13 0
                                    

Elizabeth

Konec dnešního den bych potřebovala strávit v holčičí společností. Při mé smůle nemám žádné kamarádky, kterým bych mohla vyprávět události dnešního dne. S nikým kromě rodiny a kolegů se jinak nestýkám. A rodinným příslušníkům toto opravdu vyprávět nebudu.
O jedné osobě bych věděla, bohužel je to rodinný příslušník Summersonových. Teď nemluvím o Joshovi, ale jeho sestře Alex. Joshovi jsem se dřív hodně svěřovala, ale toto s ním probrat nemůžu. On sám je mého "problému" strůjce.
Když ještě žila máma, tak mých pár výlevů vyslechla, ale jinak si je většinou držím v sobě. Poslední dobou cítím potřebu pár svých útrap dostat ze sebe ven.
Jedna osůbka se mi přece jen vybavila. Grace Houston. Jméno mé psycholožky. Začala jsem k ní chodit po mámině nehodě. Nebylo to nařízení soudu kvůli mému chování, cítila jsem sama potřebu za ní párkrát zajít. Nakonec mé návštěvy trvaly 4 měsíce. Už nějaký pátek jsem u ní nebyla. Je půl 9 večer. Pochybuji, že ještě pracuje.
Mou hlavou proletělo další jméno. Jimmy.
Ne nejedná se o žádného kluka, ale o bar. V baru je další týpek, Jack Daniels. Ano ano, teď všichni říkáte ... ty vole však říkala, že nepije. Ano nepiju, ale dnes cítím potřebuju si jednu skleničku dát. Budeme tomu říkat sklenička kamarád. Sama pro sebe jsem se nad svým uvažováním zasmála.
Namísto, abych se vydala domů zakotvila jsem v baru Jimmyho.

Josh

S Nickem stojíme před dveřmi od pokoje a přejeme si dobrou noc. Nezapomenu ho upozornit, že pokud mi i tentokrát poblije postel, spí tu naposled. Jen nade mnou mávne rukou a zaleze dovnitř. Není v takovém stavu jako posledně. Minule jsem ho musel do postele odnést. Dneska dávám velké sázky, že všechno dopadne dobře. Moje postel dopadne dobře. V rámci možností. Nick je nadržené prase, takže bych se nedivil, kdyby na povlečení místo blitinců zůstalo něco jiného. FUJ. Ošiju se. Na toto fakt myslet nechci. Kroutím nad ním hlavou a zalezu do své ložnice. Lehnu do postele a chvilku brouzdám po sociálních sítích. Jasně, nezapomenu se podívat i na firemní mail, zda tam není něco akutního co by nepočkalo do rána. Nikde nic.

U postele ze sebe svleču všechno oblečení a nahý vstoupím do koupelny. Mé osobní koupelny. Zalezu do sprchy a nechám na sebe pustit proud vody. Chvilku teče studená, což mi vlastně ani nevadí. Měl jsem pár skleniček, takže studená voda mi pomůže na rychlejší vstřebání alkoholu.
Když se voda začne ohřívat, začnu se umývat. Nanesu sprchový gel do dlaně a pomalu jej dám na vodou smáčenou pokožku. Celý od pěny vlezu pod proud vody a všechno ze sebe smyji. Dlaněmi si přejíždím po obličeji, když mi na mysl přijde dnešní zasedačka i má kancelář. Vzpomínky jsou ještě moc čerstvé na to, aby se dali zahodit za hlavu. Mé péro se ihned staví do pozoru jako dnes již několikrát. Jenže tentokrát s tím můžu něco udělat. Neváhám ani sekundu. Už to nemůžu vydržet. Myslím, že dnes jsem již několikrát prokázal, že se udržím. Teď mě nic nezastaví.
Rychle vypnu sprchu, z většího se utřu a s ručníkem kolem pasu valím do ložnice. Lehnu do postele a z nočního stolku vezmu MacBook. Než se načte přihlášení, uvelebím se, sundám ručník a párkrát si po něm přejedu. Na netu najdu své oblíbené stránky, kliknu na první zajímavé video a už se začnu věnovat vztyčenému penisu. Nejsem typ člověka, kterému stačí jen představivost, aby se mohl udělat. Stačí mi zvuk, nepotřebuji se koukat na to jak šukají.
Pomalu začnu přejíždět nahoru a dolů. Tempo zrychluji a zrychluji až dosáhnu svého. Netrvalo to dlouho. Sáhnu do nočního stolku pro kapesníky, abych ze sebe utřel svůj výtvor fantazie a jdu nazpět do sprchy. Rychle se opláchnu a už v klidu dodělám večerní rutinu. Spokojený a alespoň na chvilku vyprázdněný ulehám do postele. Snažím se co nejdříve usnout, ale můj pokus spokojeně usnout se někdo usilovně snaží zmařit. Mobil mi na nočním stolku nepřestává vibrovat. Vrčím nespokojením a nakláním se, abych se podíval o jakého kreténa jde. Neznámý volající. Můžu mrdat, abych zvedal. Mobil jsem položil nazpět a opět ulehl. Otočil jsem se na levý bok, když v tom znovu začaly vibrace.
,,Kurva" zanadával jsem a otočil se pro mobil. Tentokrát jsem nečekal až to dotyčný položil. Típnul jsem, to mu snad naznačí, že nemám nejmenší zájem se bavit. S pocitem vítězství jsem si lehl a chvilku počkal jestli opět nebude volat. Když ani po pěti minutách nic, lehl jsem a začal zavírat oči. Už jsem skoro spal, když se znovu ozval ten protivný zvuk. Tentokrát jsem se nedal a rovnou to zvedl. Vím, všichni říkáte: Hej seš debil a proč sis nedal režim nerušit. Proč? Protože si ho nikdy nedávám. Nikdy nevíte kdy vám bude volat rodina s něčím důležitým.
,,Co je?" odseknul jsem dotyčnému provokatérovi. Byl jsem protivný a hlavně unavený.
,,No konečně. Joo hele ty seš ten Josh?" promluvil mužský hlas na druhé straně. Nechápal jsem. ,,Kdo se ptá?" známky pochybností na mě byly znát. Nikdo neznámý vám v noci nevolá jen tak. Dotyčný mi nestačil odpovědět, protože v pozadí byl slyšel hlas Lizi. ,,Nathane? Jsem na suchu. Potřebuji další skleničku." opilým hlasem mluvila Lizi. Naskočila mi husí kůže. Vím jaká je když pije. Jaká je když je totálně na sračky.
,,Kde je?" rychle jsem se zeptal chlápka na druhé straně. Ten mi nadiktoval adresu baru a já jako smyslu zbavený vylítl z postele. V šatně jsem na sebe hodil první věci, které jsem našel a už utíkal ze schodů.

ArogantníKde žijí příběhy. Začni objevovat